نظرسنجی

بازگشت ریکاردو ساپینتو به استقلال را در شرایط فعلی چگونه ارزیابی می کنید؟
جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۵
۱ |
۰
گاریدو راه برانکو و گل‌محمدی را می‌رود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی جدید پرسپولیس علاقه زیادی به بازی مالکانه دارد.

پرسپولیس به عنوان مدافع قهرمانی لیگ برتر چند هفته ای است تمرینات خود را شروع کرده و بعد از انجام چند بازی دوستانه سبک و مقابل تیم های نه چندان مطرح راهی اردوی ترکیه شد.

خوان کارلوس گاریدو سرمربی جدید و اسپانیایی پرسپولیس که در این فصل به عنوان سرمربی جدید این باشگاه انتخاب شد، این روزها با جدیت کارش را دنبال می کند و می خواهد تیم قدرتمندی را برای حضور در فصل پیش رو آماده کند.

شنیده ها از تمرینات پرسپولیس حاکی از آن است که گاریدو در بازی های دوستانه و بازی های درون تیمی از سیستم چهار دفاعه استفاده کرده است. سرمربی اسپانیایی علاقه زیادی به بازی مالکانه دارد و این موضوع در مدل بازی پرسپولیس به وضوح دیده می شود.

پرسپولیس طی سال های اخیر و در زمان سرمربیگری اوسمار، یحیی گل محمدی و برانکو هم به شدت مالکانه بازی می کرد و به نظر می رسد فرم کلی بازی پرسپولیس با تغییر سرمربی عوض نخواهد شد و باز هم شاهد بازی مالکانه در پرسپولیس برای فصل جدید خواهیم بود.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرامرز IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
    درستش هم همین است تیمی که مدعی قهرمانی است در هر جای جهان و در هر سطحی که فوتبالش باشد طبیعتاً مقابل تیم هایی قرار خواهد گرفت که به فکر گل نخوردن هستند و خط دفاعی شان را مستحکم می کنند راه گل زدن به این تیم ها بازی هجومی با رویکرد مالکانه است یعنی تیم باید صاحب توپ باشد و خط دفاع حریف را بشکند شما به قهرمان های لیگ های معتبر اروپایی نگاه کنید همه شان این گونه بازی می کنند.اولویت به دفاع دادن و محدود کردن به ضربات ایستگاهی ویژگی تیم های پایین جدولی ست.مدیر عامل هایی که دنبال مربیانی با نگرش دفاعی می روند و از آن‌ها انتظار قهرمانی دارند دو ریال از فوتبال نمی فهمند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بازگشت ریکاردو ساپینتو به استقلال را در شرایط فعلی چگونه ارزیابی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی