نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...
امارات عیار تیم قلعه نویی را نشان می‌دهد/ سردار آزمون اصلا در حد خودش نبود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکنان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان و کارشناسان این رشته از ارائه فوتبال ترکیبی تیم ایران مقابل قرقیزستان رضایت کافی نداشتند.

صادق ورمزیار از بازیکنان اسبق تیم ملی و باشگاه استقلال در صحبتی که با خبر ورزشی انجام داد، در انتقاد از عملکرد تیم ملی اظهار داشت: «به نظرم بازی تیم ملی ما تنها در ۲۰ دقیقه ابتدایی شبیه به فوتبال ایران بود و بعد از آن ما در ۷۰ دقیقه بعد هیچ شباهتی به ایران نداشتیم. لااقل با وجود بازیکنان سرشناسی که در جمع نفرات تیم ملی ما حضور داشتند انتظار می‌رفت تا ما یک فوتبال روان، تک ضرب، رو به جلو و با دقت تری را ارائه می‌دادیم که هرگز چنین اتفاقی در دقایق پایانی نیمه اول و البته در طول نیمه دوم شاهد نبودیم. متاسفانه تاکتیک تیمی ما درست نبود. یا تیم قرقیزستان خیلی خوب بود که البته من این را تصدیق می‌کنم و معتقدم آنها فوتبال خیلی خوبی را مقابل تیم ملی ایران به نمایش گذاشتند و یا اینکه ما به طور کلی نمی‌دانستیم از این مسابقه چه چیزی می‌خواهیم».

وی درباره دیدار بعدی و اینکه آیا تیم مان قرقیزستان را دست کم گرفته بود افزود: «این هم می‌تواند باشد. البته ما این موضوع را در بازی دوم و در دیدار مقابل امارات بهتر درک خواهیم کرد و عیار تیم ملی دستمان می آید. چون به هر حال می‌دانیم که تیم امارات شرایط بهتری در فوتبال دارد و از نظر لیگ و باشگاهی در جایگاه بهتری نسبت به قرقیزستان می‌تواند فوتبال ملی اش را بهتر مقابل ما به نمایش بگذارد. اگر ما در دیدار با امارات فوتبال متفاوتی نسبت به آنچه مقابل قرقیزستان ارائه کردیم ارائه بدهیم نشان می‌دهد که بچه‌های تیم ملی ما حریف قرقیزستانی شان را دست کم گرفته بودند. البته من باز هم این را قبول ندارم و معتقدم فوتبالیست‌هایی مثل سردار آزمون باید به مراتب بهتر از این‌ها در میدان مسابقه ظاهر شوند. او اصلا در حد خودش نبود».

متن کامل این گفتگو را می‌توانید اینجا بخوانید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی