نظرسنجی

بازگشت ریکاردو ساپینتو به استقلال را در شرایط فعلی چگونه ارزیابی می کنید؟
در روزنامه امروز خبرورزشی بخوانید؛ علیپور به یاد خلیلی و طارمی شماره ۹ پوشید!/ کارگر: بیرانوند بعدها می‌فهمد چه اشتباهی کرده است/ اختر: خوشحالم که حسینی ماند
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

در شماره امروز روزنامه خبرورزشی این مطالب را می‌خوانید.

روزنامه خبرورزشی هنوز جایگاه خود روی کیوسک و در دل هواداران ورزش حفظ کرده است.  چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ در شماره ۷۷۳۵ این روزنامه می‌توانید این مطالب را بخوانید؛

علی علیپور به یاد محسن خلیلی و مهدی طارمی، شماره ۹ پوشید!

از جمله اخبار مربوط به پرسپولیس شماره مهاجم تازه بازگشته است: «علی علیپور که پس از چند سال بازی در لیگ پرتغال به ایران و پرسپولیس بازگشت در روزهای گذشته با پیراهن بدون شماره تمرین و اعلام کرد دوست دارد هواداران شماره پیراهن او را انتخاب کنند! او در آخرین بازی دوستانه تیمش نیز با پیراهن بدون شماره موفق به دبل برابر تیم اکسین البرز شد اما در آستانه سفر به ترکیه، پیراهن شماره ۹ از سوی مسئولان پرسپولیس تحویل علی علیپور شد...»

عباس کارگر: بیرانوند بعدها می‌فهمد چه اشتباهی کرده است

عباس کارگر پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با خبرورزشی از رفتن بیرانوند گفت...

  • به اعتقاد من شکایت و شکایت کشی علیرضا بیرانوند و باشگاه پرسپولیس اصلا قشنگ و جالب نیست. علیرضا بیرانوند چند سال پرافتخار را در پرسپولیس پشت سرگذاشته و با این تیم بارها به عنوان قهرمانی رسیده است. او باید حرمت باشگاه را حفظ می‌کرد و بار دیگر نسبت به فسخ یک طرفه قراردادش اقدام نمی‌کرد. همچنین باشگاه پرسپولیس هم باید تلاش می‌کرد این موضوع مدیریت و به صورت مصالحه آمیزی حل و فصل شود اما متأسفانه کار به اینجا کشیده شد که در شأن هیچ یک نیست.
  • علیرضا بیرانوند بهترین دروازه بان ایران پس از خداحافظی احمدرضا عابدزاده بوده است. او موقعیت ممتازی در تیم ملی و پرسپولیس و حتی بین مردم پیدا کرده بود و نباید این موقعیت و جایگاه را به راحتی تحت تأثیر مسائل حاشیه ای قرار می‌داد.
  • بیرانوند به نظرم احساسی و عجولانه تصمیم گرفت و مرتکب اشتباه بزرگی شد. او و همه فوتبالیست‌های ایرانی که از پرسپولیس رفته اند بعدها متوجه شده یا می‌شوند چه اشتباهی مرتکب شده اند و هیچ باشگاهی برای آنها پرسپولیس نخواهد شد.
  • بازی کردن در فضای پرسپولیس اصلا آسان نیست. پورحمیدی گلر شایسته ای است که دو فصل گذشته صدرنشین جدول کلین شیت بوده است اما بازی در تیم‌های دیگر با پرسپولیس متفاوت است.
  • عبدالکریم حسن که زمستان سال گذشته خریداری شد همه دیدیم چه نقش پررنگ و مهمی‌در قهرمانی پرسپولیس داشت. پرسپولیس بازیکن بزرگ می‌خواهد.
  • گئورگی یک بازیکن فنی و کاردرست است که در دو سال گذشته بسیار تأثیرگذار ظاهر شده و حتی گل قهرمانی پرسپولیس را در فصل گذشته زد. او با وجود بازی در یورو ۲۰۲۴ و درخشش در فصل گذشته، بدون ادا و اطوار برگشت و قراردادش با پرسپولیس را تمدید کرد. گولسیانی یک الگوی مناسب برای همه بازیکنان ایرانی است.

حمید درخشان: در فوتبال ایران، جانشین مناسبی برای بیرانوند پیدا نمی‌شود

سرمربی و کاپیتان سابق پرسپولیس در گفتگو با خبرورزشی از موفقیت علیپور گفت...

  • همه بازیکنانی که خریداری شده اند باکیفیت بوده و به درد پرسپولیس می‌خورند. اما من علی علیپور را انتخاب می‌کنم که شانس اول آقای گلی لیگ بیست و چهارم، است.
  • این درست که علی علیپور را خودم از راه آهن به پرسپولیس آوردم و این هم درست که او شاگرد من بوده است اما واقعیت امر این است که توانایی‌های این بازیکن را می‌شناسم.
  • عیسی آل کثیر و علی علیپور توانایی‌های خود را در پرسپولیس نشان داده اند. خیلی هم خوب است که پرسپولیس دو مهاجم خوب دارد که رقابت آنها حتما به سود این تیم تمام خواهد شد.
  • درمورد مهدی عبدی قبلا نظرم را گفته ام و حرف جدیدی ندارم! من در گذشته انتقادی دلسوزانه از مهدی عبدی داشتم چون می‌دانستم ممکن است دچار چه مشکلاتی شود. الان هم او از تراکتور برگشته است و باید بیشتر روی مسائل فنی و بهبود عملکرد خودش تمرکز کند تا مسائل مالی!
  • پیراهن شماره ۹ که ارث پدری من نبوده است. در پرسپولیس یا هر تیم بزرگ دیگری، شماره پیراهنی انتخاب و به شما تحویل داده می‌شود و مهم این است که به خوبی از آن حراست کنید.
  • من هم خوشحال می‌شدم وقتی درخشش طارمی و ترابی را می‌دیدم. همین الان هم به عنوان یک ایرانی واقعا افتخار می‌کنم وقتی می‌بینم مهدی طارمی در لباس تیم بزرگ اینترمیلان در بازی‌های دوستانه پیش فصل می‌درخشد و چپ و راست گلزنی می‌کند.
  • پرسپولیس مدافع چپ و دروازه بان می‌خواهد. پُست دروازه بانی بسیار حساس است و به نظر من در فوتبال ایران گلری در سطح علیرضا بیرانوند پیدا نمی‌شود. دروازه بانی در پرسپولیس کار آسانی نیست و بهتر است پرسپولیس دنبال گلر ششدانگ خارجی برود.
  • باز هم تکرار می‌کنم که عبدالکریم حسن خودش دوست نداشت بماند و اگر هم می‌ماند شاید آن کیفیت لازم را ارائه نمی‌داد. او دلش می‌خواست به کشورش قطر برود و رفت!

استقلال از الان به فکر دیدارهای شش امتیازی باشد

یادداشتی در مورد استقلال در صفحه این تیم می‌خوانید: «یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین اتفاقات در فضای دوران بدنسازی دقت روی رفتار و حرکات حریفان است.  جواد نکونام و کادر فنی تیمش این روزها علاوه بر اینکه باید ذهنشان را متمرکز روی تمرینات بدنسازی تیم استقلال قرار بدهند باید رقبای تیمشان را هم به شدت زیر نظر بگیرند.

تعداد گل خورده، تعداد گل زده، کسانی که در این بازی‌های تدارکاتی پاس گل می‌دهند و یا کسانی که در این قبیل مسابقات برای تراکتور، پرسپولیس و سپاهان (که حریفان اصلی استقلال به شما می‌روند) گل می‌زنند همه و همه می‌توانند از جمله عواملی باشند که در بازی‌های رودررو در لیگ برتر شرایط استقلال را در وضعیتی قرار بدهند که این تیم با آگاهی کامل به مصاف آنها برود..»

ادموند اختر: خوشحالم که حسینی ماند

ادموند اختر بازیکن اسبق برای تیم استقلال در گفتگو با خبر ورزشی از شرایط تیمش حرف زد...

  • متاسفانه استقلال در بحث مدیریتی شرایط نامشخصی داشت و معلوم نبود چه کسی برای این تیم تصمیم می‌گیرد این اصلاً برای تیم استقلال خوب نیست.
  • در کشور ما همه چیز به هم وصل است و وقتی درباره باشگاه استقلال حرف می‌زنیم درباره جایی حرف می‌زنیم که وزارت ورزش بخشی از سهام آن را در اختیار دارد. چنین باشگاهی با چنین وضعیتی قطعاً نمی‌تواند خودش برای خودش تصمیم بگیرد.
  • الان نمی‌توان با انتشار ۴ تا عکس از مدیر باشگاه استقلال کنار چند بازیکن تصور کنیم که همه مدیریت باشگاه استقلال به درستی در حال انجام شدن است
  • امیدوارم هر کسی که به استقلال آمده یا هر کسی که از استقلال رفته موفق باشد. فقط جای خوشحالی است که سید حسین حسینی در استقلال ماند.
  • استقلال پارسال فصل بدنسازی خیلی بدی داشت ولی با این همه دیدیم که در طول مسابقات بدن‌های بازیکنان استقلال جوابگوی همه شرایط
  • قرعه به خود استقلال بستگی دارد. فکر می‌کنم اگر بخواهد خودش را در هفته‌های اول بالای جدول نگه دارد یا خودش را از همان ابتدا بالا بکشد فرصت خوبی پیش رویش است.
  • با توجه به یارگیری خیلی خوب تیم‌هایی مثل تراکتور، سپاهان و حتی پرسپولیس که مربی اسپانیایی به خدمت گرفته استقلال شرایط سختی در پیش رو خواهد داشت.

پای هوادار متمول پرسپولیس به دعوای تراکتور باز شد

در یادداشتی پیرامون نقل و انتقالات می‌خوانید: «در ماجرای پرسپولیس و تراکتور و بیرانوند چند اتفاق جدید رخ داد. اول اینکه باشگاه پرسپولیس و بیرانوند بعد از شکایت و شکایت‌کشی علیه یکدیگر سند رو کردند! بعد هم مدیرعامل تراکتور مدعی شد هوادار متمول و خارج‌نشین پرسپولیس به بعضی از بازیکنان تراکتور زنگ می‌زند و... البته این ادعا کمی‌عجیب است چون همه می‌دانند تراکتور درست یا غلط به ۳ بازیکن پرسپولیس چند برابر پول قرارداد پارسال آنها پرداخت کرده (یا می‌کند). هوادار متمول پرسپولیس هم فوقش می‌خواهد ۱۰ میلیارد روی قرارداد یک بازیکن بگذارد که با توجه به سقف ۲۴ میلیاردی پرسپولیس می‌شود ۳۴ میلیارد و باز هم از ارقامی‌که تراکتور به امثال بیرانوند و ترابی می‌دهد، خیلی کمتر است....»

بهانه‌جویی به جای عذرخواهی

فرهاد اشراقی در سرمقاله نوشت : «یکی از قایقرانان ایرانی بعد از باخت در المپیک گفته مگر ما مثل دختران آمریکایی و استرالیایی زندگی می‌کنیم که انتظار داشتید مدال بیاورم! نکته اینجاست که هیچ‌کس انتظار نداشت ما در قایقرانی بانوان مدال بگیریم اما حالا که شکست خورده‌ایم دیگر این قبیل بهانه‌ها قشنگ نیست و حرف از کمبود امکانات زدن مشکلی را حل نمی‌کند. ما نمی‌گوییم امکانات عالی داریم اما نسبت به دوره‌های قبلی انصافاً شرایط خیلی بهتر است و حتی پاداش‌هایی برای ورزشکاران در نظر گرفته‌ شده که آدم را یاد قرارداد فوتبالیست‌ها می‌اندازد! خود حضور در المپیک ارزشمند است اما به وقت ناکامی‌باید عذرخواهی کرد نه اینکه طلبکار شد....»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بازگشت ریکاردو ساپینتو به استقلال را در شرایط فعلی چگونه ارزیابی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی