نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...
خبرورزشی‌گردی| قلعه‌نویی: برنامه ۹۰ هیچ محتوایی ندارد/ عادل فردوسی‌پور پسر خوبی است ولی با من مشکل دارد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی کنونی تیم ملی در چند مقطع با عادل فردوسی‌پور دچار چالش شده بود.

امیر قلعه‌نویی تابستان سال ۸۹ سرمربی سپاهان بود و برای دفاع از عنوان قهرمانی لیگ دهم همراه با این تیم پا به عرصه یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر گذاشت.

قلعه‌نویی که در مقطعی از همان فصل با عادل فردوسی‌پور و برنامه ۹۰ دچار مشکل شده بود طی مصاحبه‌ای که هجدهم شهریور سال ۸۹ در خبرورزشی منتشر شد، با اشاره به ماجرای ایجادشده میان او و گزارشگر برنامه ۹۰ گفت: ماجرایی نداریم. من گفتم امیر قلعه‌نویی آدم بدی است و بهتر است برنامه ۹۰ و عادل فردوسی‌پور با آدم‌های بد مصاحبه نکند. همه دیدند ایشان بعد از جام ملت‌های ۲۰۰۷ با من چه برخوردی کرد. سپاهان قهرمان لیگ دهم شد ولی این آقا بی‌جهت مصاحبه سال‌های گذشته من را پخش کرد. میلاد میداوودی (بازیکن اسبق استقلال) در همان برنامه ۹۰ با صراحت گفت مصطفی دنیزلی زیر گوش او زده ولی این آقا اتفاقات داخل رختکن استقلال در زمانی که من مربی‌اش بودم را پخش کرد و بعد از آن هم حرف‌های کنار زمین در بازی سپاهان با پاس همدان را روی آنتن فرستاد تا ثابت کند فقط روی تیم‌هایی که من سرمربی آن‌ها هستم، زوم کرده است.

قلعه‌نویی ادامه داد: عادل پسر خوبی است اما با من مشکل دارد و ذهنیت او نسبت به امیر قلعه‌نویی منفی است پس هیچ لزومی ندارد با برنامه او مصاحبه کنم. به نظرم در حال حاضر برنامه ۹۰ هیچ محتوایی ندارد و فقط می‌خواهد فوتبال ایران را به حاشیه ببرد. سوال من این است که آقای فردوسی‌پور! تو چطور می‌خواهی در آخرت جواب خدا را بدهی؟ آخرین بار که به ۹۰ رفتم، خودش بعد از برنامه زنگ زد و گفت از دست من ناراحتی؟ به نظر شما این چه چیزی را نشان می‌دهد؟ حتما عادل یک کاری کرده که بعد از برنامه زنگ می‌زند و می‌پرسد از من ناراحتی! عادل بچه خوبی است ولی راه را درست نمی‌رود.

خبرورزشی‌گردی| قلعه‌نویی: برنامه ۹۰ هیچ محتوایی ندارد/ عادل فردوسی‌پور پسر خوبی است ولی با من مشکل دارد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۲
  • بعید IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
    کی با تو بجز علی مشگل نداره گروهبان قندلی
  • داغون IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
    از بس خوبی همه با تو مشکل داره ،
  • محمد ذوالفقاری IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
    علم بروز شده و آبدیت فوتبالی تو فکر میکنم با متواتر باشه آقای قلعه نویی
  • متفکر8u US ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
    سلام.بهترین وپرطرفدارترین برنامه ورزسی برنامه 90البته با مجری گری جناب فردوسی پوربوده وهست .انشاالله که این برنامه جوان پسند ومحتوایی ومرور بازیهای هفتگی وهمچنین کارشناسی هرچه زودتر به صفحه تلویزیون برگرده وما دوباره عشق ازدست رفته نسبت به فوتبال را دوباره بیابیم .ان شاالله ‌‌.
  • مربی فوتبال توماس هسلر پایکاری فشندی IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۹
    نکونام باید در استقلال باشد اقا جواد تولدت مبارک اقای قلعه نوعی عزت الهی و جهانبخش هرگز تیم ملی نمانند جوانگرایی کنید قلعه نوعی مربی بزرگی هستند تاز باید از فدراسسیون اخراج گردد تا این فوتبال جان بگیرد فقط علی دایی لایق فدراسیونفوتبال هستند با مایلی و خداداد باشند در اف سیی اسیا تمام
  • آرش IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۹
    ۹۰عالی بود و فردوسی پور درجه یک. قلعه هم بهترین مربی ایرانه و ای چلنج ها در فوتبال طبیعیه
  • افسانه IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۹
    عادل با همه مشکل داره، اون زمانم با دهوا درست کردن مخاطب جذب میکرد
  • فرشید IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۹
    خوبه هر ایراد شما رو میگه با شما مشکل داره نکنه فکر کردی آنجلوتی هستش بابا تو هم یه مربی در پیت هستی دیگه دور بر ندار هنه میدونن که هر وفت باشگاه عوض میکردی میرفتی استادیوم یه دعوا الکی راه مینداختن که شما بری وجداشون کنی فردوسی پور رو همه میشناسن کاش شما نصف تحصیلات این آقا رو داشتی و متوجه میشدی که از فردوسی پور نمیتونی ایراد بگیری چون خودت معدن ایرادی
  • ورزش دوست بی تعصب IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    ببخشید جناب قلعه نویی ظاهرا چون آقای فردوسی پور بلد نیست بی جهت از کسی تعریف کند خوشایند شما نیست
  • جواد IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    آقای قلعه شما علم مربی گری را نداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی