نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...
تساوی دور از انتظار استقلال و پرسپولیس با پنالتی جنجالی/ پنالتی‌زن با اشاره آقای مدیر پشت توپ ایستاد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هجدهم شهریور سالگرد یکی از دیدارهای جذاب استقلال و پرسپولیس است.

استقلال و پرسپولیس هجدهم شهریور سال ۱۳۶۷ مسابقه جذابی داشتند که در نهایت با تساوی تمام شد. این دو تیم در آن مقطع شرایط کاملا متفاوتی داشتند؛ استقلال بسیاری از ستارگان خود از جمله شاهرخ و شاهین بیانی، عبدالعلی چنگیز، ناصر حجازی و رضا احدی فقید را در اختیار نداشت ولی پرسپولیس در اوج قدرت قرار داشت و مملو از ستاره بود به همین خاطر کارشناسان در پیش‌بینی‌های قبل از بازی شانس بسیار بیشتری برای پیروزی قرمزپوشان پایتخت قائل بودند اما در میدان اتفاقات دیگری رخ داد.

تساوی
مسابقه با نتیجه مساوی یک بر یک تمام شد و انصافا بازی زیبایی را هم شاهد بودیم. فرشاد پیوس برای پرسپولیس گل زد و جعفر مختاری فر نیز گل استقلال را به ثمر رساند.

پنالتی جنجالی
استقلال در آن دربی صاحب یک ضربه پنالتی هم شد که آن را از دست داد. وقتی داور نقطه پنالتی را به سود استقلالی‌ها نشان داد، مجید نامجومطلق پشت توپ قرار گرفت و ضربه‌اش توسط وحید قلیچ دفع شد. بعدا این بحث بر سر زبان‌ها افتاد که میان اعضای کادر فنی استقلال برای این‌که چه کسی پنالتی را بزند، اختلاف نظر بود و در نهایت یکی از مدیران باشگاه که در جایگاه حضور داشت، پس از این‌که استقلال صاحب پنالتی شد، علامت داد نامجومطلق ضربه را بزند. شایعه‌ای که پس از گذشت ۳۶ سال تایید نشده است.

تساوی دور از انتظار استقلال و پرسپولیس با پنالتی جنجالی!/ پنالتی‌زن با اشاره آقای مدیر پشت توپ ایستاد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی