نظرسنجی

بازگشت ریکاردو ساپینتو به استقلال را در شرایط فعلی چگونه ارزیابی می کنید؟
استقلال در آستانه واگذاری/ خوزستانی‌ها به هرمزگان منتقل می‌شوند
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

 امتیاز تیم فوتبال استقلال ملاثانی در آستانه واگذاری قرار گرفت.

استقلال ملاثانی که در فصل‌های حضور در لیگ یک به ویترین فوتبال بومی در خوزستان معروف شده است، در آستانه واگذاری به استان هرمزگان است.

 اگرچه مدتی پیش باشگاه استقلال ملاثانی اعلام کرد امتیاز این تیم به هرمزگان واگذار نمی شود و به فعالیت خود در خوزستان ادامه می‌دهد اما پیگیری‌ها حاکی از این است که تصمیم مسئولان این باشگاه باتوجه به شرایط سخت تیم داری و نبود امکانات لازم، واگذاری امتیاز است و بر این اساس نیز به احتمال زیاد ملاثانی فصل آینده در لیگ یک حضور نخواهد داشت.

در همین راستا نیز نامه‌ای با مضمون تقاضای باشگاه استقلال ملاثانی برای واگذاری امتیاز و اعلام درخواست استان هرمزگان برای انتقال این امتیاز به این استان، به کمیسیون ماده ۵ اداره کل ورزش و جوانان خوزستان ارجاع داده شده تا تصمیم نهایی گرفته شود.

نکته قابل تامل این است تا زمانی که تیم‌های بخش خصوصی هیچ درآمدی ندارند و حتی از جایگاه لازم برای دفاع از خود جهت ماندنشان برخوردار نیستند، به نظر می‌رسد هواداران آن‌ها باید هر زمان منتظر خروج چنین تیم‌هایی از استان‌هایشان باشند؛ موضوعی که اکنون استقلال ملاثانی با آن دست و پنجه نرم می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • آبیاندیکا IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۱
    ولی خون ما در خوزستان همچنان آبی می ماند و در مکان و زمانی دیگر خواهد جوشید.
  • عشق است استقلال‌.خوزستان IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۱
    خوزستان با این همه سروت خدادادی و بیشتر جوانانش فوتبال در خونشان است تیم های فوتبالش از بی پولی در رنج هستند وهر روز از خبر تاسف باری از تیم‌های اوستان میشنویم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بازگشت ریکاردو ساپینتو به استقلال را در شرایط فعلی چگونه ارزیابی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی