در روزنامه امروز خبرورزشی بخوانید/ بازیکنی که با مرسدس بنز وارد باشگاه شد!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

در شماره امروز خبرورزشی مطالب متنوعی منتشر شده که بخش‌هایی از آن را با هم مرور می‌کنیم.

روزنامه خبرورزشی هنوز جایگاه خود روی کیوسک و در دل هواداران ورزش حفظ کرده است.  شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳ در شماره ۷۷۲۳ این روزنامه می‌توانید این مطالب را بخوانید.

کاربلدها

فرهاد اشراقی در سرمقاله می‌نویسد: «بسیاری از فوتبالیست‌ها راه به بازی گرفتن احساسات هواداران را بلدند. خوب به خاطر داریم یکی از بازیکنان مطرح پرسپولیس وقتی با بنز مدل بالای خود وارد باشگاه شد یکی، دو نفر کاپوت ماشین او را بوسیدند! خب تا وقتی چنین آدم‌هایی هستند معلوم است که فوتبالیست‌ها راحت جولان می‌دهند و... همین ترابی و بیرانوند اگر ۵ سال دیگر هم به پرسپولیس برگردند یک عده از آنها اسطوره می‌سازند. در استقلال چند سال قبل بازیکنی به سپاهان رفت و کلی توهین شنید اما وقتی سر پیری برگشت هواداران استقلال به او لقب «باتعصب» دادند!»

تیم ملی، عاملی که شاید رامین را استقلالی کند

اخبار نقل و انتقالات را همه دنبال می‌کنند؛ «رامین رضاییان هم چنان یکی از بازیکنان دلخواه در فصل نقل وانتقالات تابستانی است. رامین بعد از قهرمانی با تیم سپاهان در جام حذفی اعلام کرد؛ این آخرین حضورش در ترکیب تیم سپاهان بود. باشگاه سپاهان اعلام کرد این بازیکن با سپاهان قرارداد دارد و برای حضور در هر تیمی باید از سپاهان رضایتنامه بگیرد و رامین رد کرد و پای استقلال وسط آمد. به این بازیکن گفته‌اند اگر راهی تیم اماراتی شود، برای همیشه تیم ملی را از دست می‌دهی اما اگر در استقلال بازی کنی و هم چنان خوب باشی، ممکن است بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شوی....»

تکرار یک اتفاق، استقلال از لیست خروجی بازیکن می‌گیرد

اما اخبار استقلال؛ «روند جذب بازیکن درتیم استقلال تا به این جای کار همانند فصل گذشته خوب پیش نرفته است. سرمربی تیم استقلال انتظار داشت، بعد محمد حسین اسلامی‌وینگرهایی چون جواد آقایی پور، محمد مهدی محبی و مهدی لیموچی را هم بگیرند اما تیمی که از هر ۳ رونمایی کرده سپاهان است...»

رضا جباری: وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس وخیم و نگران کننده است

هافبک تکنیکی پرسپولیس در دهه ۸۰ نگران ادامه وضعیت فعلی نقل و انتقالات تابستانی باشگاه محبوبش است. خلاصه ای از حرف های او با خبرورزشی را بخوانید:

  • از قدیم و ندیم گفته‌اند سالی که نکوست از بهارش پیداست. وضعیت نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس وخیم و نگران کننده است.
  • من نمی‌دانم چرا به این راحتی اجازه جدایی به بازیکنان کلیدی داده می‌شود؟ هر روز خبر جدایی یک بازیکن کلیدی به گوش می‌رسد که این جالب نیست. من نگران هستم که فردا گئورگی گولسیانی یا پس فردا عبدالکریم حسن و بقیه بروند!
  • این سقف بودجه و قرارداد چرا باید روی سر پرسپولیس خراب شود؟ چه طور می‌شود تیم های دیگر ارقام ۵۰، ۶۰ یا حتی ۸۰ میلیارد تومانی خرج خرید بازیکن می‌کنند اما پرسپولیس باید برای ستاره های درجه یک خود سقف ۲۰ میلیارد تومانی بگذارد؟
  • من توصیه ای ندارم اما به عنوان یک پرسپولیسی انتظار دارم برای تیم قهرمان، بازیکنانی در حد قهرمان خریداری شوند. قهرمانی و موفقیت یک تیم با سوت داوران و شروع لیگ برتر آغاز نمی‌شود بلکه از نقل و انتقالات تابستانی کلید می‌خورد.

لیست سرخ یحیی گل محمدی لو رفت!

کوچ پرسپولیسی ها به اهواز! در این گزارش می‌خوانید؛ «اخبار واصله از باشگاه فولاد خوزستان حکایت از آن دارد که یحیی گل محمدی تصمیم گرفته پس از علی نعمتی، سراغ چند بازیکن دیگر پرسپولیس برود. سرمربی جدید فولاد خوزستان، حمید مطهری را سر لیست دستیاران خود قرار داده است. محمد عسگری عضو سابق کادر فنی پرسپولیس هم در خوزستان است و بیرانوند، فرجی، ریگی، سعید صادقی و عبدی را هم می‌خواهد!»

خوان کارلوس گاریدو در نقل و انتقالات خیلی هم بیکار نیست!

اخبار نقل و انتقالاتی پرسپولیس؛ «دانیال اسماعیلی فر به دلیل امضای توافقنامه داخلی با تراکتور نتوانست به پرسپولیس برگردد. وحدت هنانوف هم رفته و روزنامه المنتخب مراکش نوشت که ایوب العلمود مدافع راست باشگاه الوداد که سابقه کار کردن با گاریدو، سرمربی اسپانیایی پرسپولیس را در کارنامه دارد، با پیشنهاد وسوسه انگیزی از یک تیم ایرانی حاضر در لیگ نخبگان آسیا مواجه شده، این درحالی است که سرمربی اسپانیایی پیش تر اعلام کرد که دخالتی در کار نقل و انتقالات و مدیریت نمی‌کند....»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • گروهبان پفیوز IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    حدس میزدم پای قلعه نوعی وسط باشه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی