نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۳
۲ |
۰
صفر تا صد مدیران استقلال تغییر می‌کنند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با رقم خوردن نتیجه انتخابات ریاست جمهوری و حضور اصلاح طلبان در راس دولت حالا خبرهایی درباره باشگاه استقلال هم به گوش می‌رسد.

با توجه به پایان انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور دولت چهاردهم، شایعاتی نیز درباره به وجود آمدن تغییر و تحول در هیات مدیره باشگاه استقلال به گوش می‌رسد.

در شرایطی که مدیران باشگاه استقلال مجمع عمومی این باشگاه را در تاریخ بیستم خرداد ماه برگزار و قرار شد در تاریخ سوم تیر مجمع نهایی و بعدی را برگزار کنند تا هیات مدیره مشخص شود، این موضوع تا روز چهارشنبه سیزدهم تیر ماه به طول انجامید و در یک اقدام به ظاهر عجولانه (بدون تشکیل مجمع) اعضای هیات مدیره مشخص شد.

در این میان گروهی از این موضوع خبر دادند که با توجه به پیش‌بینی صورت گرفته از نتیجه انتخابات ریاست جمهوری و اینکه شاید با حضور پزشکیان در راس دولت، تغییراتی در راس مدیریت هلدینگ خلیج فارس به وجود بیاید این اقدامات به سرعت صورت گرفته است.

حالا این بحث مطرح شده که با تغییرات ایجاد شده در دولت و حضور اصلاح طلبان به زودی همه مدیران باشگاه استقلال تغییر کرده و از صفر تا صد اعضای هیات مدیره نفرات جدیدی روی کار خواهند آمد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • موج آبی IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    لطفا آذری جهرمی رو بذارید رئیس هیات مدیره استقلال تا اون ضربه نهایی رو بزنه و هممونو راحت کنه
  • محمد IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    خب این یه واقعیته که میتونه شاما تیم پیروزی هم بشه قطعا باید روی کار اومدن دولت جدید و تغییر وزرا خیلی از مدیران عوض میشن حتی مدیران عامل بانکها چیز عجیبی نیست اما عجیب اینه که چر در مورد وضعیت پیروزی چیزی نمیگید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی