یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۳
۱ |
۰
ساکت الهامی در انتظار مالک نساجی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در صورت ادامه تیم داری حدادیان، ساکت الهامی مربی نساجی خواهد ماند.

ساکت الهامی فصل گذشته نساجی مازندران را در شرایط بحرانی تحویل گرفت و موفق شد در هفته‌های پایانی، سهمیه مازندران را در لیگ برتر حفظ کند. در پایان فصل ساکت برای ماندن راضی شده بود اما پس از انصراف رضا حدادیان از ادامه تیمداری و پوشش هزینه های نساجی، ساکت هم استعفا داد و عنوان کرد  که می‌خواهد دست مالک جدید این تیم را برای انتخاب سرمربی باز بگذارد.

اما در صورت ادامه تیم داری حدادیان ساکت قصد دارد به کار خود ادامه دهد. ساکت الهامی در تازه ترین اظهارنظر گفت: باید ببینم رضا حدادیان مالک نساجی تیم داری می‌کند یا نه. الان زمان مناسبی نیست درباره آینده کاری صحبت کنم. من با یکی دو تیم صحبت کرده ام اما باید دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی می‌افتد. من بحثی با نساجی ندارم و اگر شرایط حدادیان برای تیم داری مهیا باشد حرفی نیست، چرا که من با حدادیان به نساجی آمدم و کار را جلو بردم.

دوست دارم با حدادیان شرایط کار فراهم باشد. اگر حدادیان نباشد و هر فرد دیگری بیاید، باید کادر فنی خودش را بیاورد. خداحافظی ام بخاطر عدم تیم داری حدادیان بود اما الان باید دید چه اتفاقی می‌افتد و آیا او می‌خواهد تیم داری کند یا نه.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ع ق QA ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    بعنوان ستون پنجم تعهد داره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی