نظرسنجی

تا این لحظه، یارگیری کدام تیم را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، موفق تر می دانید؟
زشت است دوباره در جام جهانی ۶ گل بخوریم و حذف شویم/ قلعه‌نویی باید به سراغ آلمان و فرانسه برود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: قرعه‌ای که در مسابقات جام جهانی نصیب تیم ملی شد فوق العاده خوب است و این خودش می‌تواند یک دوره بازی‌های دوستانه تدارکاتی مطلوب برای رسیدن به جام جهانی باشد.

مهدی مناجاتی بازیکن و مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره گروه تیم ملی در مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی اظهار داشت:

اینکه ما در سید یک مسابقات قرار داشتیم خودش اتفاق خوبی بود. البته قرار گرفتن در گروهی که کره شمالی، قرقیزستان و امارات در آن هستند هم به نوعی خوش اقبالی ما بوده است که باید از آن نهایت استفاده را ببریم.

وی افزود:

البته قطر و ازبکستان هم تیم‌های گردن کلفتی نیستند اما با توجه به درخشش قطر در سال‌های اخیر باید حواسمان باشد که مبادا صدر جدول را از دست بدهیم و صعود مستقیم‌مان به خطر نیافتد.

کارشناس فوتبالی کشورمان اضافه کرد:

البته تیم ازبکستان هم تیم خوبی است ولی ما تیم خیلی برتری هستیم و نباید خودمان را دست کم بگیریم. هرچند ما در دو دیدار اخیر مقابل ازبکستان نشان دادیم که نمی‌توانیم آنها را شکست بدهیم که این اصلاً خوب نیست! تیم ایران باید بدون دغدغه بابت این قبیل حریفان از سد آنها عبور کند ولی به طور کلی اگر در این فاصله باقی مانده تا شهریور، ما خودمان را خوب آماده کنیم می‌توانیم از این رقابت‌ها نهایت استفاده را ببریم.

مناجاتی اضافه کرد:

ما باید به بازی‌های پیش رو در مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی به چشم دیدارهای دوستانه برای رسیدن به مرحله دوم جام جهانی نگاه کنیم. اگر اینگونه باشد آن وقت می‌توانیم با استفاده از بازیکنان جوان‌تر در ترکیب تیم ملی یک تیم شاداب را به مرحله گروهی جام جهانی بفرستیم

وی افزود:

امیدوارم در این حد فاصل امیر قلعه نویی و فدراسیون فوتبال بازی‌های تدارکاتی دیگری هم با تیم‌های گردن کلفت اروپایی برای تیم ملی در نظر بگیرند تا بتوانیم بیشتر خودمان را محک بزنیم. سرشاخ شدن با قرقیزستان و کره شمالی نمی‌تواند ما را خیلی آبدیده کند ما باید با تیم‌های گردن کلفتی مثل فرانسه، آلمان، هلند و حتی انگلیس بازی کنیم تا آن وقت عیارمان مشخص شود وگرنه باز هم به جام جهانی می‌رویم و آن وقت زشت است دوباره آنجا شش گل بخوریم و حذف شویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهران IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    صعود به جام جهانی یعنی در قیاس با جام های قبلی همان صعود به مقدماتی ورودی به جام جهانی است همینقدر بی ارزشه ، صعود به مرحله دوم جام جهانی یعنی تازه به مرحله اول صعود کردیم که تازه همون هم بعید می‌دونم منظور میگم نمیتونی صعود به مرحله حذفی به اسم خودت تمام کنی هر وقت رفتی یک هشتم یعنی کار خاص تو فوتبال ایران کردی
    • احسان IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
      احسنت گل گفتی ، قلعه نویی باید بداند که غیر از یک هشتم برای ایران نتیجه ی تکراریه سال‌های گذشته است و دست آوردی به حساب نمیاد
  • عادل IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    استاد بزرگوار آقای مناجاتی ظاهرآ خيلی اخبار سياسی را دنبال نمی کنند . بازی تدارکاتی با اينگليس و فرانسه و آلمان ....!!!!!!!!!!!!
  • عادل IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    استاد بزرگوار آقای مناجاتی ظاهرآ خيلی اخبار سياسی را دنبال نمی کنند . بازی تدارکاتی با اينگليس و فرانسه و آلمان ....!!!!!!!!!!!!
  • شهروز IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    آلمان و فرانسه با ما بازی نمی‌کنن ، شما کجا زندگی می‌کنی استاد ؟!
  • نادر IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    بااین مربی ما به جایی نمیرسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

تا این لحظه، یارگیری کدام تیم را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، موفق تر می دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی