نظرسنجی

تا این لحظه، یارگیری کدام تیم را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، موفق تر می دانید؟
سه‌شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۹
۰ |
۰
آخرین خبر درباره VAR در لیگ برتر بیست و چهارم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در شرایطی که این روزها مهدی تاج بیش از هر چیزی درباره پرونده‌های مربوط به فساد در فوتبال صحبت می‌کند، سوالات مربوط به کمک داور ویدیویی همچنان بدون پاسخ مانده است.

از جمله مطالبات مهم تمام اهالی خانواده فوتبال در فصول اخیر و به ویژه در هفته‌های پایانی لیگ بیست و سوم، نبودن کمک داور ویدیویی و مشکلات داوری بود که انتقادات شدید باشگاه‌ها و مربیان را به همراه داشت. پس از پایان فصل مهدی تاج اعلام کرد لیگ برتر آینده با کمک داور ویدیویی در تمام استادیوم‌ها برگزار می شود.

در پیگیری این وعده با افراد نزدیک به فدراسیون فوتبال صحبت کردیم که چه اقداماتی در این راستا صورت گرفته و آیا کمک داور ویدیویی و تجهیزات آن از خارج تهیه شده یا نه؟ که مشخص شد پیرو ماجراهای مربوط به پرونده فساد و درگیر شدن بخشی از فدراسیون با این موضوع، هنوز اتفاق مهم و جدی در این باره صورت نگرفته و در فاصله ۴۰ روزه تا شروع لیگ برتر بیست و چهارم به نظر می‌رسد این رقابت‌ها در نیم فصل اول باز هم بدون حضور برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود؛ مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در پایان لیگ برتر بیست و دوم قول داده بود رقابت‌های لیگ برتر از نیم فصل زمستانی لیگ برتر بیست و سوم با استقرار VAR در همه استادیوم‌های داخلی کشورمان برگزار شود اما هرگز این اتفاق رخ نداد.

ناگفته نماند؛ ماجراهای مربوط به هفته پایانی و برد یک بر صفر این تیم و قهرمانی اش که باشگاه استقلال نسبت به گل به ثمر رسیده این تیم مقابل مس رفسنجان خبرساز شد هنوز سوژه بحث هواداران دو تیم در فضای مجازی بوده و استقلالی‌ها همچنان قهرمانی تیم پرسپولیس را به همین دلیل زیر سوال می‌برند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

تا این لحظه، یارگیری کدام تیم را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، موفق تر می دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی