نظرسنجی

تا این لحظه، یارگیری کدام تیم را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، موفق تر می دانید؟
سپاهان برای پنجمین مرتبه قهرمان جام حذفی ایران شد/ اولین قهرمانی مورایس با تیم اصفهانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم فوتبال سپاهان با پیروزی مقابل مس رفسنجان عنوان قهرمانی سی‌وهفتمین دوره مسابقات جام حذفی را به خود اختصاص داد.

در فینال سی‌وهفتمین دوره مسابقات جام حذفی ایران از ساعت ۱۷:۴۵ امروز (پنج‌شنبه) تیم‌های سپاهان اصفهان و مس رفسنجان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این مسابقه با پیروزی ۲-۰ زردپوشان اصفهانی به پایان رسید تا شاگردان مورایس فاتح جام حذفی شوند.

شهریار مغانلو در دقیقه ۸ روی اشتباه مدافعان مس گل اول و در دقیقه ۲۳ از روی نقطه پنالتی دومین گل سپاهان را به ثمر رساند. بیژن حیدری در صحنه اعلام پنالتی به سود سپاهان از کمک داور ویدیویی استفاده کرد.

مس رفسنجان در نیمه دوم تلاش زیادی برای جبران گل‌های خورده داشت اما راه به جایی نبرد، از سوی دیگر خوش‌شانس بود که گل‌های بعدی را دریافت نکرد.

زردپوشان اصفهانی با قهرمانی در جام حذفی، برای پنجمین بار عنوان قهرمانی جام حذفی را به دست آوردند و به طلسم ۹ ساله خود در کسب این عنوان پایان دادند.

ژوزه مورایس سرمربی سپاهان نیز اولین جام قهرمانی خود با این تیم اصفهانی در دومین سال حضور در جمع طلایی‌پوشان را به دست آورد.

این عکس را هم ببینید: دستگاه VAR در فینال جام حذفی/ وقتی کمک داور ویدیویی برای سپاهان یک گل خرید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ناشناس IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    تبریک به سپاهانی‌ها هر چند که احتمالا میرین جام باشگاه‌های آسیا و مثل سال‌های قبل با استقلال و پرسپولیس حذف میشین و سهمیه ایران رو هم سوخت میکنین برمی گردین
    • رمضانی IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
      قهرمانی واقعی و بی حرف و حدیث یعنی این. تبریک صمیمانه
  • هومن US ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    عالی شد ، تاج جام اصلی را داد پرسپولیس ، برای دلجویی از سپاهانی که پدرش را سر قرارداد ها اول فصل درآورده بودند و برای اینکه شکایتش را از CAS , بیرون بکشه ، جام حذفی را هم دادند سپاهان . اونوقت اگر می شد ،VAR را برای تک بازی استفاده کرد ، چرا برای بازی آخر پرسپولیس استفاده نشد ؟
  • صلاح IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    بالاخره بعد از ۹سال فدراسیون تاج تونست تیم دومش سپاهان رو قهرمان کنه، البته تیم اولش استقلال رو دو فصل قبل قهرمان لیگ کرد که معروف به جام-پنالتی‌ها شده، جام دک فصل قبل از استقلال گرفته میشه بزودی و این تیم به همراه مس به لیگ دسته دوم کشوری سقوط خواهند کرد
  • عدالت خواه IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    مافیای سرخ باید از صفحه روزگار محو شود ۰۰۰۰✌️
  • میرطرقی IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    اولین قهرمانی سپاهان بعد از ۹سال با کمک وار قلابی
  • ناشناس IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    تیم مس تیم شایسته ای بود و خوب بازی کردن روزشون نبود با اخلاق ترین سرمربی فصل رو داشتن بلحاظ فنی تیم رو متحول کرد بهشون خدا قوت می گیم و به تیم سپاهان تبریک می گیم شایسته ی قهرمانی بودن بازی آخر استقلال و پرسپولیس لیگ برتر هم باید با کمک داور ویدئویی برگزار میشد که اینهمه جار و جنجال پیش نیاد
  • اکبر IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
    اگر Var بود تیم مس رفسنجان هرگز به فینال نمی رسید هر دوگل مس رفسنجان به استقلال آفساید بود نمونه اش گل آفساید شهبازاده دربازی امروز ،باتشکر از تیم سپاهان و بازی جوانمردانه اش .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

تا این لحظه، یارگیری کدام تیم را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، موفق تر می دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی