امیر قلعه نویی در فرودگاه به بازیکن جدایی طلب استقلال چه گفت؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از قرار معلوم صحبت‌هایی که امیر قلعه نویی با هافبک ملی پوش فصل گذشته استقلال داشت، شرایط او را عوض کرد.

سعید مهری تابستان پارسال شرایط بسیار خاصی داشت این بازیکن که همراه با امیر قلعه‌نویی به تورنمنت کافا رفته و قهرمان آن پیکارها شده بود، به لحاظ مالی با استقلال در تابستان سال ۱۴۰۲ نتوانست به توافق برسد و قراردادش را یکطرفه فسخ کرد اما استقلالی‌ها مدعی شدند این روند قانونی نبوده و فسخ مذکور اعتبار ندارد؛ روی همین اصل کار بالا گرفت و در نهایت سعید مجبور به بازگشت شد اما حالا پیگیری‌های خبرورزشی نشان می‌دهد که همان زمان اتفاقات دیگری نیز به وقوع پیوست.

سعید مهری با تیم ملی به تورنمنت کافا رفته بود و امیر قلعه‌نویی به او اعتقاد داشت اما ناگفته پیداست که اگر این بازیکن جایی فوتبال بازی نمی‌کرد، سرمربی تیم ملی نمی‌توانست او را دعوت کند. خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که تابستان پارسال، سعید مهری امیر قلعه‌نویی را در فرودگاه دید و با یکدیگر صحبت کردند. ظاهرا در این مذاکره سرمربی تیم ملی به او گفت از نظر فنی اگر آماده باشد، می‌تواند در فهرست او قرار بگیرد اما به شرطی که جایی بازی کند و اگر به میدان نرود، قطعاً دعوت نمی‌شود.

همین گفت‌وگوی کوتاه موجب شد تا هافبک استقلال عزم خود را برای بازگشت جزم کند تا تیم ملی را از دست ندهد ولی با این وجود، به جام ملت‌ها نرسید و وقتی فهرست تیم ملی برای قطر ۲۰۲۳ اعلام شد و نام سعید مهری در آن به چشم نمی‌خورد، این بازیکن دوباره با کسب اطلاعات بیشتر و اطمینان از اینکه این بار فسخ قراردادش جنبه قانونی خواهد داشت، به صورت یکجانبه آن را فسخ کرد و به قبرس رفت تا پیراهن آپوئل را بر تن کند. او در آنجا موفق ظاهر شد و امیر قلعه‌نویی نیز نامش را در فهرست مدعوین به تیم ملی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اولین خرید استقلال مشخص شد/ نکونام به بازیکن محبوبش می‌رسد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد.ر IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    سعید مهری بشدت بازیکن باهوش و خوبیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی