نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
بلینگام جایزه ماهو را دریافت کرد/ به بارسلونا گل زدم و خیلی هم دوستش داشتم +عکس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جود بلینگام به عنوان بازیکن پنج ستاره فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ ماهو در رئال‌مادرید انتخاب شد و از هواداران برای اینکه او را شایسته دریافت این جایزه دانستند تشکر کرد.

جود بلینگام جایزه پنج ستاره ماهو را برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴ دریافت کرد. این هافبک انگلیسی با زدن ۲۳ گل در ۴۲ بازی، نقشی کلیدی در کسب سه جام داشت: لیگ قهرمانان، لالیگا و سوپرکاپ اسپانیا و اولین فصلش در رئال مادرید به شکلی خارق‌العاده و تماشایی گذشت.

بلینگام پس از گرفتن جام از هواداران قدردانی کرد و گفت: «واقعاً افتخار می‌کنم که در اولین سال حضورم در اینجا موفق به کسب این جایزه شدم. بسیار خوشحالم و از طرفداران برای اینکه من را انتخاب کردند بسیار سپاسگزارم. واقعاً خوشحالم. خوشحالم که اینجا هستم و بخشی از این خانواده هستم. امیدوارم هواداران از تماشای بازی من لذت ببرند. سال فوق‌العاده‌ای بود. راستش را بخواهید، من عاشق هر دقیقه و هر ثانیه حضور در اینجا هستم. نمی‌توان با یک کلمه یا یک جمله این حس را توصیف کرد. هر بار که اینجا وارد میدان می‌شوم احساس خوشبختی می‌کنم. بازی با این بازیکنان و این تیم باعث افتخارم است.»

بلینگام در ادامه سعی کرد که برخی از بهترین لحظات خود در این باشگاه را به یاد بیاورد:

«اولین گلم مقابل بارسلونا، از خارج از محوطه، یک اتفاق فوق‌العاده بود زیرا باعث شد که به بازی برگردیم. واقعا از آن گل لذت بردم. همچنین گل مقابل ناپولی را هم دوست دارم.»

بیشتر بخوانید: مراسم تاجگذاری به سبک بلینگام/ حرکت زیبای ستاره رئال‌مادرید در فینال لیگ قهرمانان +ویدیو

بلینگام جایزه ماهو را دریافت کرد/ به بارسلونا گل زدم و خیلی هم دوستش داشتم +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی