چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۲
۵ |
۲
پیشکسوتان استقلال برای قهرمانی نکونام می‌آیند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گروهی از پیشکسوتان استقلال می‌خواهند این تیم را سورپرایز کنند.

با توجه به نتایجی که حاصل شد، حالا سرنوشت قهرمانی این فصل به هفته پایانی کشیده شده و استقلال فقط در صورتی می‌تواند جام را مال خود کند که پیکان را شکست بدهد و پرسپولیس نیز نتواند مس رفسنجان را ببرد.

در چنین شرایطی شانس قهرمانی قرمز پوشان روی کاغذ بیشتر است ولی استقلالی‌ها نمی‌خواهند تحت هیچ شرایطی تا آخرین لحظه از مبارزه دست بکشند. اتفاقاً گروهی از پیشکسوتان این تیم هم قصد دارند قبل از جدال شنبه مقابل پیکان با حضور در تمرین آبی‌پوشان به جواد نکونام و شاگردانش روحیه داده و حمایت قاطعانه خود از آنها را اعلام کنند.

اگر هماهنگی‌های لازم در این رابطه صورت بگیرد،  ملاقات مذکور پنجشنبه یا جمعه همین هفته انجام می‌شود. استقلال شنبه ۱۲ خرداد آخرین بازی این فصل خود را برابر پیکان انجام می‌دهد. تیمی که هدایت آن بر عهده رضا عنایتی یکی از ملی‌پوشان اسبق همین تیم است.

بیشتر بخوانید: کارشناس داوری بازی استقلال و گل‌گهر/ پنالتی تیم نکونام سوخت؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ع ق QA ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    با توجه به سابقه تبانی عنایتی ( با حنیف) در ماشین سازی و عضویت در باند تحمیلی مربیان آبی باز هم پیکان باید برای بقا بجنگد و از بازیکنان این تیم بعید است تبانی کنند
  • بابا ترو خدا بیا پایین سرمون درد گرفت.... IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    بیاین جمع شین که آخر بازی همهگی دسته جمعی با لک لک های مهاجر کوچ دسته جمعی به سمت غار رو شروع کنین 🤣🤣🤣🤣
  • Unknown IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    در هر صورت روی سه امتیاز بازی پیکان مطمئن باشید عنایتی مرد تر از این حرفا ست پس نیازی به خجالت دادنش نیست اما مصاحبه های احتمالی پیشکسوت های عزیز بعد از بازی قهرمان واقعی پاک مردونه و کاردست ما هستیم این دومی چیزی از شایستگی استقلال کم نمی کنه .برای ما شما قهرمانید اشتباه های داوری 18 ببخشید 16 اصلا بگیم 10 امتیاز تا رند بشه به تیم رقیب داد. نکونام حیا نکن استقلال رو رها نکن.
  • حاج ۳لسچ IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    همه پیشکسوت ها یه طرف اسطوره 😉😉ممد خان نوری کبییررر😉یه طرف ایشون نباشه بخصوص تحلیل های فضایی و کهکشانی بند تمبونی ش فوتبال اصلا لذتی نداره!! 😉😉

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی