نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
مدافع جنجالی پرسپولیس تماشاگر بازی استقلال شد +عکس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع خبرساز پرسپولیس با حضور در ورزشگاه هنگام برگزاری مسابقه استقلال جو عجیبی به راه انداخت.

مهدی هاشمی نسب تابستان سال ۱۳۷۹ دست به کار بسیار عجیبی زد و در حالی که جزو محبوب‌ترین بازیکنان پرسپولیس بود، از این تیم جدا شده و به صورت مستقیم راهی استقلال شد تا لقب یاغی را به خود اختصاص بدهد.

دقیقاً پس از همان اتفاق بود که شایعه شد بهروز رهبری فرد دیگر مدافع ملی‌پوش آن زمان پرسپولیس که اتفاقاً رابطه خیلی خوبی با هاشمی نسب داشت و چند بار کارش با علی پروین به اختلاف قهر و گل و شیرینی کشیده شده بود نیز می‌خواهد قید پرسپولیس را بزند و آبی‌پوش شود. البته رهبری‌فرد این کار را نکرد و آخرین دوره لیگ آزادگان را با پرسپولیس استارت زد اما در زمستان سال ۱۳۷۹ و هنگام تقابل استقلال- سایپا اتفاقی در ورزشگاه آزادی به وقوع پیوست که سر و صدای بسیار زیادی راه انداخت.

 استقلال برای جدال با نارنجی پوشان به میدان رفته بود و هاشمی نسب هم بازیکن استقلال محسوب می‌شد ولی بهروز رهبری فرد در اقدامی کم نظیر، برای تماشای مسابقه تیم رقیب در ورزشگاه آزادی حاضر شد و میان طرفداران استقلال نشست! استقلالی‌ها ابتدا از وقوع چنین اتفاقی بسیار متعجب شدند اما پس از دقایقی این تصور برایشان به وجود آمد که رهبری فرد با این کار می‌خواهد برای پیوستن به جمع آبی پوشان چراغ سبز نشان بدهد روی همین اصل حسابی تشویقش کردند! این قضیه برای اهالی رسانه وقتی جدی‌تر شد که "ناصر صرافان" یکی از هواداران قدیمی استقلال که جزو نزدیک‌ترین دوستان مرحوم منصور پورحیدری (که در آن مقطع سرمربی استقلال  محسوب می‌شد) بود را هم در کنار رهبری فرد دیدند. اتفاقی که به زعم خبرنگاران نمی‌توانست کاملاً اتفاقی باشد.

 پس از این ماجرا، قضیه استقلالی شدن رهبری‌فرد دوباره به سوژه روزنامه‌ها تبدیل شد و اختلاف نظر او با علی پروین به این مساله دامن زد اما در نهایت اختلافات حل شد و بهروز هم به استقلال نیامد!

مدافع جنجالی پرسپولیس تماشاگر بازی استقلال شد +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی