ترند اخراج نکونام بین دو نیمه؛ این قصه سر دراز دارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم استقلال در حالی نیمه اول را به تیم نساجی واگذار کرد که هواداران این تیم اخراج نکونام را در فضای مجازی ترند کردند.

به گزارش خبرورزشی، تیم استقلال امروز ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میهمان تیم نساجی مازندران بود که نیمه اول این دیدار در حالی با نتیجه یک بر صفر به سود نساجی به پایان رسید که تیم استقلال تقریبا چیزی برای ارائه در این دیدار نداشت و بازی ضعیف شاگردان نکونام در نیمه اول باعث شد تا پنالتی به سود نساجی اعلام شود و کوین یامگا این توپ را به گل تبدیل کند.

بازی ضعیف تیم استقلال در نیمه اول آنقدر هواداران این تیم را خشمگین کرده که پس از گل کوین یامگا در فضای مجازی هشتک اخراج نکونام را برای چندمین بار ترند کردند. این در حالی است که تیم استقلال بازی قبلی خود را در لیگ نخبگان آسیا با نتیجه سه بر صفر مقابل الغرافه قطر با پیروزی پشت سر گذاشته بود تا حجم انتقادات نسبت به نکونام کمتر شود. اما با بازی ضعیف استقلالی ها، بازهم حملات هواداران به سرمربی خود آغاز شد تا نکونام بیش از پیش خطر را روی نیمکت خود حس کند.

یکی دیگر از دلایل انتقادات هواداران استقلال، گلزنی کوین یامگا بازیکن محبوب استقلالی ها به این تیم بود که پس از مصدومیتش، نکونام این بازیکن را نخواست تا یامگا نساجی را برای فوتبال انتخاب کند. گلزنی یامگا باعث شد تا هواداران استقلال به کنار گذاشتن این بازیکن از سوی نکونام اعتراض کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی