نوبرانه یامگا با استقلال؛ ستاره فرانسوی نساجی بعد از حدود ۹ ماه دوباره گل زد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آرتور کوین یامگا هافبک فرانسوی تیم نساجی که در دیدار مقابل استقلال در خط حمله به میدان رفت پس از حدود ۹ ماه مجدداً در لیگ برتر گلزنی کرد.

به گزارش خبرورزشی، آرتور کوین یامگا هافبک تهاجمی ۲۸ ساله فرانسوی تیم نساجی مازندران که پس از بی‌مهری دیدن از سرمربی تیم استقلال و مسئولان این باشگاه قید حضور در این تیم را زد و به نساجی مازندران پیوست در نخستین بازی خود پس از دوران طولانی مصدومیت شدیدی که از ناحیه چشم دچارش شده بود موفق شد در نیمه اول دروازه تیم سابقش را باز کند.

یامگا که با بستن بازوبند کاپیتانی تیم نساجی مازندران با روحیه‌ای مضاعف و مقابل تیم سابقش قرار گرفته بود در دقیقه ۱+۴۵ پشت ضربه پنالتی ایستاد و پس از هشت ماه و ۲۷ روز که آخرین بار در لیگ برتر گلزنی کرده بود بار دیگر پایش به گل زنی باز شد.

این بازیکن آخرین بار در دیدار استقلال مقابل گل گهر سیرجان در چارچوب هفته چهاردهم و در تاریخ سوم دی ماه سال ۱۴۰۲ در دور رفت مسابقات لیگ برتر گذشته و پیش از تعطیلات زمستانی تک گل تساوی بخش تیم استقلال مقابل گل گهر را به ثمر رساند تا بازی با نتیجه یک بر یک به پایان برسد.

یامگا در آن دیدار نیز از روی نقطه پنالتی و در دقیقه چهل و چهارم دروازه محمدرضا اخباری را گشود تا بازی که تا آن دقیقه با نتیجه یک بر صفر به سود بازیکنان گل گوهر سیرجان بود به تساوی کشیده شود.

نوبرانه یامگا با استقلال؛ ستاره فرانسوی نساجی بعد از حدود ۹ ماه دوباره گل زد

نوبرانه یامگا با استقلال؛ ستاره فرانسوی نساجی بعد از حدود ۹ ماه دوباره گل زد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی