دبیرکل هم اطلاعات رئیس فدراسیون را تایید کرد/ نفر سوم قدرتمند کیست که این‌قدر از او محافظت می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از رئیس، نفر دوم فدراسیون فوتبال هم از مرد سوم مرموز صحبت کرد.

مهدی تاج جمعه گذشته و زمانی که سهیل مهدی و خداداد افشاریان از ریاست کمیته مسابقات سازمان لیگ و کمیته داوران فدراسیون کناره‌گیری کرده بودند، به صراحت در یک برنامه تلویزیونی از سه مسئول در فدراسیون فوتبال صحبت کرد که در پرونده اخیر فساد به دادسرا احضار شده‌اند. پس از آن نوشتیم که آن فرد سوم کیست؟ و چرا هیچ اسمی از او در رسانه‌ها نمی‌آید؟ چطور می‌شود که دو نفر از سمت‌های خود کناره‌گیری می‌کنند اما نفر سوم مصون و محفوظ می‌ماند؟

دوشنبه شب هدایت ممبینی به عنوان دبیرکل فدراسیون که قانوناً نفر اول امور اجرایی در فوتبال کشور است و روی کاغذ دومین مقام مهم فدراسیون محسوب می‌شود، مهمان حضوری برنامه تلویزیونی بود و او هم عین مهدی تاج از عنوان سه نفر در مسئولان فدراسیون استفاده کرد.

قبول داریم که آنها هنوز متهم هستند و مجرم شناخته نشده‌اند، قبول داریم که نام بردن از افراد و بردن آبروی آنها کار درستی نیست، اما چطور می‌شود که در یک پرونده و یک ماجرای مشخص اسم دو نفر از سه نفر در یک مجموعه به وضوح اعلام شود اما از نفر سوم حتی یک علامت اختصاری هم بیرون نیاید؟

واقعا این نفر سوم کیست؟ چه سمت چه جایگاه و چه قدرتی دارد که تا این حد در مورد او ضوابط امنیتی رعایت و محافظت می‌شود؟ و البته چرا در مورد آن دو نفر دیگر این ضوابط اعمال نشد؟ چطور عضو هیئت رئیسه به همین راحتی رسانه‌ای شد؟

این داستان به هر سرانجامی که ختم شود، این معمای نفر سوم به مجموعه مشکلات فدراسیون و فوتبال ایران اضافه شد!

در همین ارتباط: مرد مرموز سوم کیست؟/ رئیس فدراسیون فوتبال هم طرفدار شاهکار سینماست!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۲
  • عدالت خواه IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
    تا زمانيکه مافیای سرخ تهران از صفحه روزگار محو نشود، اوضاع به همین منوال است....✌️🇻🇳
  • عدالت IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
    همون ایمیل زن معروفه و چون نگران نتایج لیگ برتر هستن اسمشو نمیگن
    • شمسعلی US ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
      کاری به نتایج ندارن هر کی هست زیادی وصله 😜
  • حاج قدرت IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
    نفر سوم مشخص چه کسی ولی خوب نمیشه اسپ برد قطعا باعث حذف این کامنت خواهد شد ولی یک نکته قابل تامل! آقایی که ریس کمیته داوران که ازپست و میز اجرایی خودشون استعفا کردن یا استعفا داده شدن هنوز پست کلیدی عضویت در هیت ریسه فدراسیون در اختیار دارن ! منطقا ایشان بایستی از این سمت مهم هم کنارگیری می‌کرد یا کنار گذشته میشد حتی بصورت موقت تا تعیین تکلیف نهایی پرونده.
  • نه به فساد در ورزش IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
    آیا بهتر نیست تا زمان اعلام نام نفر سوم در مورد عملکرد این دو نفر بیشتر و واضحتر بنویسید ؟ بهتر نیست در مورد رئیس کمیته داوران و اهدا امتیازات باد آورده غیرفنی و عمد از طرف داوران به پرسپولیس تحقیقات بیشتری شود ؟ تمامی گلهای مشکوکی که پرسپولیس به ثمر رسانده حتی با نظر کارشناسان سرخ هم باطل و اشتباه اعلام شده (حداقل ۱۰ امتیاز ) و شما خبرنگاران که باید چشم و دهان گویای جامعه ورزش و فوتبال پاک باشید خفقان گرفته اید و دنبال نخود سیاه میروید و انگار اصلا خودتان هم از شناسایی و محدود کردن دست مافیا در فوتبال ناراحت هستید ! درمورد آقای سهیل مهدی چرا هیچکس از تغییر ناگهانی و یک شبه قانونی که خودشان در مورد شرایط امتیازات پایان فصل نوشته بودند سوالی نکرده و ابهامی ندارد ؟ البته در مورد همین شخص هم باز پای هواداری از پرسپولیس وسط است
    • علی US ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
      سهیل مهدی میدونی کدومه همونی که با پیامک امتیاز سقف قرارداد رو واسه استقلال بالا برد قانون رو دور زد . نفر سوم هم دیگه تو فدراسیون نیست از مدیرعاملی استقلال بیرونش کردن که ماست مالی کنن
    • کاری به کیسه نداشته باشید: IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
      نفر سوم منصور قنبرزاده نایب رییس فدراسیونه که با پیامک سقف کیسه رو بالا برد. نفر چهارم هم کمیته تعیین وضعیت بازیکناست که قراردادهای غیرمتعارف کیسه از جمله قرارداد ۱۶۰ میلیونی سعید مهری رو زیرسبیلی قبول کرد. مدیونید اگه فکر کنید کیسه تخلفی کرده باشه تو این سالها. هر تخلفی هست مال رئیس روسای کمیته‌های مختلف فدراسیونه. کیسه فقط درخواست انجام کاری رو کرده و مسئولین پاکدست آلوده دل قبول کردن که غیرقانونی کار کنن و حکم بدن. اما نفر پنجم کسی نیست جز ابوالفضل حسن‌زاده که چشمشو بارها و بارها روی فساد و تخلفات آشکار کیسه بسته و احکام کاملا متناقض صادر کرده برای موارد متناظر. مگه میشه یه بازیکن رو خارج از زمین فوتبال جریمه کنی و دیگری رو بی‌خیال بشی و در پاسخ بگی چون به ما گزارشی نشده تشکیل پرونده ندادیم!! مگه حتما باید گزارش بشه. یعنی پلیس اگه چیزی بهش گزارش نشه حق ورود نداره؟! یعنی چی این همه قانون من در آوردی متناقض توسط کمیته انضباطی؟! یعنی چی جریمه ۵۰ میلیون تومنی مواد دودزا؟! خدایی این قانونها رو از کجات در میاری حسن‌زاده!! اونجای تاج و ساکت هم به اندازه کافی ….هست که قابل عرض باشه.
  • حسن IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
    دوپینگ جعل هدبه ...
  • ع ق QA ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
    نفر سوم قبلاً معاون رئیس بوده و آهسته از مدیریت باشگاه شریک در فساد کنار نهاده شد افتاد دیگه خودت ع خ را شناسائی من منکه نباید عکسش را هم بفرستم
  • ساده IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
    همین رفتار هاست که در کشور فساد پایان ناپذیر است
  • امیر IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
    مگر باشگاه کیسه امضای دبیر کل جعل نکرده بود چرا به دادسرا شکایت نشد و چرا فدراسیون هیچ اقدامی انجام نداد در حالی که خود ممبینی به صراحت اعلام کرد امضا جعل شده
  • کیروشی پور کثیف IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
    تاج مصون هست.از همه مرموزتر تاج هست که با توجه به فسادش تو روز روشن باز هم مصونیت داره.چون حامیان گردن کلفتی در حکومت داره.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی