دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
۴ |
۰
یک داور دیگر هم از لیست داوران احتمالی دربی خط خورد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از داورانی که شانس قضاوت در دربی را داشت دکتر بیژن حیدری بود که به تازگی مجوز سوت در بازی‌ها با حضور کمک داور ویدئویی را دریافت کرده است.

۲۳ اسفند شاهد برگزاری دیدار برگشت تیم‌های استقلال و پرسپولیس در استادیوم آزادی خواهیم بود و این بار بر خلاف دور رفت داوران بیشتری شانس قضاوت در این بازی را خواهند داشت، چون کلاس‌های مربوط به داوری بازی با حضور کمک داور ویدئویی را دریافت کرده اند که یکی از این داوران بیژن حیدری بود. اما این داور شانس قضاوت در دربی را از دست داده است، چون برای قضاوت یکی از بازی‌های مهم آسیایی انتخاب شده است.

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار تیم‌های آبدیش قرقیزستان و تایچونگ چین تایپه از مرحله نیم‌هایی رقابت‌های ای‌اف‌سی کاپ، روز چهارشنبه ۱۶ اسفند در بیشکک قرقیزستان برگزار می‌شود. با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، بیژن حیدری به عنوان داور، فرهاد مروجی و امیرمحمد داودزاده به عنوان کمک‌های وی قضاوت این بازی را برعهده دارند. هم چنین پیام حیدری نیز به عنوان داور چهارم برای این دیدار انتخاب شده است.

نکته دیگر که شانس قضاوت بیژن حیدری را در دربی کم کرده است، اشتباه بزرگ او در بازی پرسپولیس – آلومینیوم اراک بود که به سود تیم پرسپولیس پنالتی نگرفت.

بیشتر بخوانید: آخرین گمانه‌زنی درباره داور دربی/ یک داور خط خورد و گزینه اصلی مشخص شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هادی IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    از الان سه امتیاز بازی رو بدید کیسه یه وی ای ار میارید بنیادیفر رو میکنید داور و بازی رو براشون مثل بازی گل گهر و پرسپولیس فولاد فصل قبل دربی رفت در میارید
    • اس اس.تیم مردمی IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
      معلومه خیلی از وی ای آر میترسید. چون بدون وی ای آر تا اینجا ۴ گل آفساید ودوتا پنالتی ناحق به حساب پیروزی واریز شده
    • هادی IR ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
      وی ای ار تو ایران سفارشی یسه هست اگه نبود دقیقه ۸ تو دربی رفت پنالتی رو زاهدی رو میگرفتن و حامدی فر رو اخراج می‌کرد کیسه عمرا براش پنالتی اهدایی گرفته می‌شد اونم تو صحنه ای که خیلی قبلترش باید بازیکن کیسه اخراج میشد و تو زمین نمی‌بود اگه لیاقت لیگ قهرمانان رو داشتید تو لیگ قهرمانان هم صحنه هایی مثل خطای حامدیفر رو زاهدی رخ داد که به کمک وار باعث اخراج ماشاریپف و سرلک و بازیکن النصر شد ولی تو دربی رفت سفارش شده بود کمک کیسه بشه بایدم از وار تو ایران ترسید پشت پرده کیسه کشا هستن
  • ع ق QA ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    هر کس تعهد ندهد با افشاریان و وار و دو داور عراقی وار هماهنگ میشود. برکناررررر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی