نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
ناراحتی اوسمار از هدر رفتن فرصت‌ها/ سرمربی پرسپولیس گلایه کرد
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: نتوانستیم از موقعیت‌ها استفاده و تعداد گل‌ها را بیشتر کنیم ولی فوتبال همین است.

اوسمار لوس ویرا پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن در هفته هجدهم لیگ برتر گفت: همیشه بازی کردن جلوی ذوب آهن در این زمین سخت است مخصوصاً در این فصل که عملکرد خوبی داشتند. می‌خواستم از سرمربی این تیم و بازیکنان‌شان تعریف کنم که حتی با یک بازیکن کمتر بازی خوب‌شان را ادامه دادند.

وی ادامه داد: تغییر تاکتیکی که بعد از گل اول ما در زمین ایجاد کردند یکسری مشکلات برای ما ایجاد کرد اما توانستیم آنها را کنترل کنیم. بین نیمه برنامه‌هایی چیدیم که روی دفاع حریف کنترل بیشتری داشته باشیم و بتوانیم موقعیت ایجاد کنیم. مدل بازی ذوب آهن باعث شد تاکتیک خودمان را عوض کنیم و بیشتر بازی را در اختیار داشته باشیم. خیلی خوشحالم که بازیکنان به هدف‌مان پی بردند.

ویرا عنوان کرد: متأسفانه نتوانستیم از موقعیت‌ها استفاده و تعداد گل‌ها را بیشتر کنیم ولی فوتبال همین است. از هواداران‌مان هم تشکر می‌کنم که به استادیوم آمدند. بازی بعد در جام حذفی هم حتماً حضور هواداران را خواهیم داشت و آنها به ما کمک خواهند کرد.

سرمربی پرسپولیس درباره موقعیت‌های زیادی که بازیکنان تیمش از دست دادند، گفت: مشکل و ضعفی بوده که ما نتوانستیم از برخی فرصت‌ها در این بازی و بازی‌های قبل استفاده کنیم. این شرایط به ما کمک می‌کند تا در تمرین‌ها روی نقاط ضعف‌مان تمرکز و آنها را برطرف کنیم.

اوسمار در خصوص عملکرد عبدالکریم حسن و ارونوف خاطرنشان کرد: همیشه بازیکنی که خارج از کشور می‌آید شاید کمی اضطراب و استرس داشته باشد، ولی به نظرم برای بازی اول خوب بودند و توانستند خودشان را نشان دهند. چیزی که تعیین می‌کند چه بازیکنی فیکس بازی کند تمرینات است.

بیشتر بخوانید: عکس| واکنش جالب بیرانوند به کلین‌شیت جانشین جوانش

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پرسپولیسی قشقایی IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    آفرین بچه ها..همه عالی..ولی از بازی اورانوف و حرکاتش حال کردم🧿🇮🇷حسن هم خوب بود..کاش شوت اورانوف گل میشد🌺حرکات ترابی اورانوف و سروش بوی قهرمانی میدهد❤❤❤❤❤❤تو مقدمات جام جهانی اورانوف چه گلی به علی بیرو زد🤣عاشق حرکاتشم..ماشالاااا
    • قرمزته IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
      اورونوفه خیلی عالیه. ماشالله
  • آرین IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    درود بر شرف و غیرتت شیر مرد پرسپولیس.... دمت گرم اوسمار عالی بود تیم سراسر هجوم و واقعا اگه یه کم هواسشونو جمع میکردن راحت ذوب آهن رو 4 تایی میکردن ولی خوب مطمئنم بازی به بازی بهتر میشن و این دورخیزی هست برای کسب دوباره قهرمانی اینبار بعداز گلت میخوایم دبل کنیم تا سه گانه فصل گذشته تکرار بشه.... درود بر شرف و غیرت شیر پسران پرسپولیس بزرگ.... درود بر هواداران با غیرت اصفهانی که واقعا کولاک کرده بودن دمتون گرم من فکر کردم پرسپولیس میزبان هستش درود بر شرفتون که توی این سرمای سخت و هزینه بالای بلیط رفتید استادیوم و از پرسپولیس بزرگ و عشقتون حمایت کردید من خاک پاهای تک تک اون هوادارای با غیرتی هستم که با این سرما شدید و هزینه بالای بلیط خودشونو به استادیوم رسوندن و جانانه از پرسپولیس بزرگ حمایت کردن درود بر شرف و غیرت هوادارای متعصب و مظلوم پرسپولیس 🙏🙏🙏❤❤❤❤❤❤
    • پرسپولیسی قدیمی IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
      دمه بچه های اصفهانی گرم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی