نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟
حمله ناگهانی باشگاه پرسپولیس به هوادار متمول/ به این فرد مشکوک بودیم، برادری‌اش را ثابت نکرد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بیانیه تند و تیز پرسپولیس علیه الکس هادی، طرفدار ثروتمندی که مدعی حمایت مالی از این باشگاه است.

چند صباحی است فردی که خود را هوادار پرسپولیس و دارای تمکن مالی معرفی می‌کند از طریق عوامل رسانه‌ای که در اختیار دارد در حال ایجاد مشکلات عدیده برای پرسپولیس است.

او یک روز خود را خریدار پرسپولیس معرفی می‌کند و روز دیگر مدعی می‌شود به دنبال انجام هزینه‌های آن‌چنانی است. او مشخصا مسایلی را مطرح می‌کند که می‌داند امکان انجام آن‌ها وجود ندارد. خرید پرسپولیس خارج از هر روال و قاعده‌ای از جمله همین موارد بوده است. امیدواریم هواداران و افکار عمومی در پایان این مطلب متوجه اصل قضایا بشوند.

بررسی‌ها و قرائن امر نشان می‌دهد، این فرد با هزینه کردن در شبکه‌های مجازی به دنبال مطرح ساختن و تبلیغ خود در وهله نخست و احتمالا ایجاد مشکل و مانع بر سر راه پرسپولیس در مرحله بعدی است. در واقع اگر قرار بود هواداران دیگر تیم‌ها به پرسپولیس لطمه بزنند یکی از راهکارها قرار گرفتن در مسیری بود که فرد مزبور در حال عبور از آن است. حداقل نتیجه اقدامات او و همراهان وی تا این لحظه، غیر از این نبوده است.

پرسپولیس همواره هواداران وفاداری دارد که به دنبال کمک به پرسپولیس هستند و تمام سعی خود را برای گمنام ماندن می‌کنند، هرچند حداقل در دوره اخیر اصرار در باشگاه این است که کمک‌های هواداری هم در چارچوب‌های مالی قانونی و شفاف انجام شود. از جمله اثرات اقدامات این فرد، آگاهانه یا ناآگاهانه، اختلال در همین روند بوده است.

وی در همین مورد اخیر مدعی شد، باشگاه از وی برای پرداخت بدهی به لوکادیا کمک خواسته است. همین‌جا ادعای کذب این فرد هویدا می‌شود که ادعای وی را به شدت تکذیب می‌کنیم. پرسپولیس نه تنها هیچ بدهی به لوکادیا ندارد بلکه از وی طلبکار است و از او به فیفا شکایت برده است. حالا باید منتظر باشیم ببینیم همین ادعای آقای هوادارنما و همراهان رسانه‌ای او علیه پرسپولیس، دستاویز قرار می‌گیرد یا نه؟

از سوی دیگر در فضایی که همه به دنبال اتهام‌زنی به پرسپولیس و نشر اکاذیب هستند تا حمایت مالی هواداران را از پرسپولیس قطع کنند و از سوی دیگر بحث سقف بودجه دستمزد بازیکنان و مربیان مطرح است به این مساله فکر کنید که این فرد وعوامل رسانه‌ای او با چه هدفی به طور مرتب کمک یک و نیم میلیون دلاری برای خرید فقط یک بازیکن را مطرح می‌کنند؟ غیر از این است که می‌خواهند برای پرسپولیس هجمه ایجاد کنند؟

و، اما هواداران بدانند با وجودی که از ابتدا به این فرد مشکوک بودیم برای این که بعدها مطرح نشود، فرصتی برای پرسپولیس وجود داشته است و ما جلوی آن را گرفته‌ایم و گفتگوی تلفنی داشتیم. با توجه به این‌که سوءاستفاده از پرسپولیس تحت چنین عناوینی مسبوق به سابقه است و نیت افراد نیز در جریان امور مشخص می‌شود، پیشنهاد دادیم برای این که صحت ادعای و به‌قولی برادری خود را ثابت کند یکی از پرداخت‌های خارجی پرسپولیس که مبلغ چندانی نبود را پرداخت کند، اما همین خواسته باعث شد به بهانه‌های مختلف اقدامی انجام ندهد. وی همچنین مدعی بود بازیکنان خوبی را می‌شناسد و از او خواستیم آن‌ها را به باشگاه معرفی کند که باز هم خبری نشد.

این فرد حتی کوچکترین خواسته‌ای را اجابت نکرده و هیچ پالس مثبتی که نشان بدهد در گفتار او صداقت و در نیت او خیری برای پرسپولیس وجود دارد، مشاهده نشده است، مضاف بر این که تا این‌جا مشکلات زیادی را به وجود آورده است که فقط بخشی از آن را بیان کردیم.

این فرد همچنین بدون این که کوچکترین کاری برای پرسپولیس انجام بدهد، با احساسات هواداران بازی و از نام پرسپولیس بهره‌برداری می‌کند و هر روز هم در رسانه‌ها حضور دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۹
  • آریا US ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    نه آقا؛ همه ی اینها بازی درویش هست که میخواد بدهی باشگاه رو گردن یکی دیگه بنداره! الکس میگه پول میدم مهاجم بخرید؛ درویش میگه بدهی پریرا رو بده!! هوادار دنبال تقویت تیم هست؛ نه پرداخت بدهی های قبلی باشگاه! مثل این میمونه که طرف بگه میخوام خودروی جدید برای شما بخرم؛ ما بگیم نمیخواهیم؛ برو اقساط خودروی قبلی رو تسویه کن!! امسال درویش فقط از سقف قرارداد میترسه که مثل فتح الله زاده بیارن در فوتبال برتر و بگن چرا فلان قرارداد رو بستی!!
    • ف دال IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
      درود جناب آریا از ینگه دنیا؛ وجدانا شما نسبت فامیلی‌ای، رفاقتی، همسایگی‌ای، چیزی با این الکس قصه ما نداری؟
    • شاهرخ خان: IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
      آریا جان از شما بعیده که گول این الکس شارلاتان رو بخوری. اصلا درویش بد. اصلا درویش ترسو. شما وقتی سقف بودجه‌ات پره حالا هی برو بازیکن بخر. وقتی نتونی ازش استفاده کنی باید مثل آل کثیر بنشونیش رو سکو. این آقای الکس هادی تقی اگه شارلاتان نبود که حداقل اسم و فامیلشو عوض نمیکرد. این آدم مفلسی بیش نیست. این آدم مصداق شترمرغه که بهش میگن تخم بذار میگه من شترم. بهش میگن بار ببر میگه من مرغم. این آقا اگه پول داره و قصد کمک داره به پرسپولیس باید یه جای کارو بگیره. ما همون اولشم به این آدم شک داشتیم. حالا باشگاه تازه رسیده به حرف ما. لطف کن بی‌منطق صحبت نکن برادر پرسپولیسی من. پرسپولیس جای موج سواری آدمای سوء استفاده‌چی مثل هادی تقی نیست. مطمئن باش دیگه اسمی از این آدم نخوای شنید.
  • علی IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    به نظر من بهترین کار اینه برید فرشهای خونه اش رو بدزدید . آدم متخصصش رو هم دارید .
    • ناشناس IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ ای خدانابودت نکنه چی گفتی بهشون مگه این لونگی نمیگفتند حاجی حاجی الکس دمت گرم منتظرتیم خخخخ
  • اس اس کبیر ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    این (هوادارمتمول)مثل اصطلاح (دشمن فرضی)درمانورهاست.یعنی وجودخارجی نداره.یک نوع توهم است.پول بیت المال بدبخت رابه حلق تیم حکومتی میریزندوبعدمیگن هوادارمتمول داده...اگه راست میگین بیارینش وباهاش مصاحبه کنید.
    • ف دال IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
      فرض کن الآن محمد آقای یوسفی رو هم از کانادا (یا دوبی یا هرجا تشریف دارن) آوردیم مصاحبه کرد و با سند و مدرک گفت تو این چند ده سال چقدر به محبوبش کمک کرده؛ تو و امثال تو خفه‌خون می‌گیرید؟؟؟ البته وقتی نام هوادار متمول میاد وسط، ذهنیت امثالت یکی مثل نامداری (همون که بعد هزینه‌کرد 40 میلیارد بهش عضویت هیئت‌مدیره رو تعارف نکردن و قهر کرد)، موسوی (در دو اپیزود؛ 1- [در تیلویزیون و خطاب به مدیرعامل سابق و اسبقِ چک چندباره‌نقدکُن:] هم اصل پول رو می‌گیرم، هم سودش رو! / 2-جذب بیرو منفعتی برای بیزنس من نداره!) و یا خلیل‌زاده (کلاهبردار زندانی)ست که خوب.. طبیعتا و باوجود همچین رندهای فرصت‌طلبی نه برنمی‌تابی و نه حتی ذهن کوتاه و فقیرت می‌پذیره که در تیم رقیب و سرور ابدی‌تون امثال یوسفی و یوسفی‌ها بی‌چشمداشت و صدالبته گمنامانه کمک کنن. خدابیامرز حق داشت می‌گفت استقلالی‌جماعت زیر هرچیزی که فکرشو بکنی و حتی نکنی، می‌مونه اما زیر حرف، عمرا! یاهو.
  • محمد IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    فرد مشکوک؟ بیانیه نوشتن هم بلد نیستید،حالا با این نوع ادبیات میخواید مشکل رو حل کنید؟
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    هوادار متمول پیروزی حکومتی، آقای بیت المال است که 44 ساله و متولد 57 است ولی برای رد گم‌کنی آدرسش را کانادا اعلام می کنند
    • محمد IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
      نگو ۴۴، بگو ۱۰۰۰ سال. باید یه فرقی بین پرسپوليس و هوچی‌گرا باشه. زورمون به تمام ایران غلبه داره. حالا برو به مظلومیتتون فک کن.
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    آلکس هادی مدعیه رضا درویش بهش گفته 175 هزار دلار از بدهی پیروزی رو به لئاندرو پریرا پرداخت کن تا برادریت ثابت بشه و در بیانیه پیروزی هم اومده: "پیشنهاد دادیم برای این که صحت ادعای و به‌قولی برادری خود را ثابت کند یکی از پرداخت‌های خارجی پرسپولیس که مبلغ چندانی نبود را پرداخت کند." پس آلکس هادی درست گفته چون 175 هزار دلار پولی نیست چه برای آلکس چه برای لنگیا
  • رضایاک اصلی۲ IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    این سناریوهای تکراری لنگ برای فریب اذهان عمومی دیگه تکراری شده
  • دون فابیو IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    پولها را از یارو تیغ زدید و خوردید حالا برای گول زدن الدرم بلدروم میکنید!
  • هموطن IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    جالبه این وسط همه گناهکارند به جز تیم حکومتی و مدیر عاملش! بس کنید دیگه مردمو چی فرض کردید؟!
  • ناشناس؟؟؟ IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    مطلب شما خوب یکعده استقلالی را سر کار میگذاره مرحبا. دایم دارند نظر میدن استقلال خودشون را با ۹۰ میلیارد به بیرانوند یادشون رفته یا فراموشی گرفتند . از همه جا و همه کس پول میگیرند پرسپولیس میشه حکومتی ؟ عجیبه .اینقدر چیز پرسپولیس را نخورید یکجا حذفی و لیگ را بخوردنتون میده
  • حمید IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    این هوادار متمول مگه داره یتیم نون میده و بینواهارو دوا درمون میکنه که بخاطر صواب و اخلاص دوست نداشته تا بحال اسمش مطرح بشه ؟ قطعا وجود این فرد از دو حالت خارج نیست ' یا اصلا وجود خارجی نداره و از بیت المال داره هزینه میشه 'یا اینکه ایشون هم مانند امثال خاوریها هستن که همگی به کانادا سرمایه هارو بردن و ... و باز هم از بیت المال داره پول میده که در هر صورت با گمان اول هیچ تفاوتی نداره ' رابینهود بازی رو بزارین کنار ' اونم توی عصر تکنولوژی و ارتباطات
    • بروسلی IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
      دمت گرم. گل گفتی
  • هه IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    باشگاه پرسپولیس دست پیشو گرفته پس نیفته خودشون میگن پیشنهاد دادیم این مبلغ رو پرداخت کن گفته نه پس کرم از خود درخت تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها حالا که گندش در اومده فرار رو به جلو بد نیست تا اگر گوشهای بیدار تیز شده برای حقیقت و واقعیت ماجرا ما خودمونو مبرا کنیم از انگ رانت و رشوه و ....
  • کیان IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    ایشان هم حتما از دولتها یاد گرفتند که پرسپولیس مردمی را با قدمت ۶ دهه حرفه ای را به اسارت خود در آورند و جوف کیسه درباری و حکومتی خودشان مدیریت واحد کنند و با عوام فریبی از پرسپولیس و هواداران میلیونی آن فقط سوء استفاده کنند !!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی