کاپیتان پنهان پرسپولیس را بهتر بشناسید/ سخنی با احمد نوراللهی درباره عذرخواهی! / استقلال باید برنده شود
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

در شماره امروز روزنامه خبرورزشی این مطالب را می خوانید.

به گزارش خبرورزشی، روزنامه خبرورزشی هنوز جایگاه خود روی کیوسک و در دل هواداران ورزش حفظ کرده است. یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ در شماره ۷۷۶۹ این روزنامه می توانید این مطالب را بخوانید؛

کاپیتان پنهان پرسپولیس را بهتر بشناسید!

در صفحه پرسپولیس می خوانید؛ «از تمرینات پرسپولیس خبر می رسد که خوان کارلوس گاریدو از هر فرصتی برای گفت و گوی خصوصی با هافبک باتجربه خود استفاده می کند.

شماره ۷ پرسپولیس یکی از نفرات باتجربه این تیم در لیگ نخبگان آسیا به شمار می رود. سروش رفیعی به معنای واقعی آچار فرانسه است و شاید یکی از مهم‌ترین مهره‌های اوسمار ویرا در ترکیب فصل گذشته پرسپولیس و البته یکی از حامیان اصلی مربی برزیلی در این تیم بود.

سروش رفیعی قرار است در عربستان نیز همین نقش را برابر الاهلی بازی کند. او عصای دست خوان کارلوس گاریدو در پرسپولیس است که با توجه به تسلط به زبان انگلیسی ارتباط مطلوبی نیز با سرمربی تیم پیدا کرده است...»

توصیه جدی و مهم سرمربی اسپانیایی به مسعود ریگی

باز هم از پرسپولیس؛ «یکی از نگرانی های سرمربی اسپانیایی پرسپولیس در آستانه بازی با الاهلی عربستان، اخراج و ده نفره شدن تیمش است. مسعود ریگی یکی از مؤثرترین و باتجربه ترین بازیکنان پرسپولیس به شمار می رود که به عنوان هافبک دفاعی وظیفه بسیار سنگینی در عربستان برعهده دارد. با توجه به پُست و سبک بازی مسعود ریگی، این احتمال وجود دارد که او در عربستان، کارت زرد یا کارت قرمز بگیرد...»

محسن بنگر: پرسپولیس در عربستان اول نباید گل بخورد

کاپیتان سابق پرسپولیس در آستانه حضور آسیایی این تیم پاسخگوی خبرورزشی بود:

* بازی در کشورعربستان همیشه برای نمایندگان ایران سخت بوده و این بار هم دشوار خواهد بود

* در شرایط مسابقه نبودن بازیکنان ما می تواند بزرگ ترین عامل نگرانی باشد.

* به عنوان یک فوتبالی به نظرم، پرسپولیس اول نباید در عربستان گل بخورد. این تیم اگر خوب دفاع کند که منظورم دفاع تیمی است و گل نخورد، حتم بدانید می تواند دروازه تیم حریف را باز کند.

* قبول دارم که عربستانی ها در این چند سال اخیر و پس از خرید رونالدو واقعا هزینه کرده و می کنند. یک بخش از این کار برای بالا بردن سطح کیفی فوتبال عربستان است و بخش دیگر تبلیغاتی است که حداقل در این دومی موفق بوده اند.

* رسیدن ریاض مارز یک وزنه روحی خوب برای تیم الاهلی است. البته نمی دانم او همان ستاره لسترسیتی و منچسترسیتی است یا نزول کرده!

* دیدیم کریم بنزما یا سادیو مانه چه افت وحشتناکی کردند. در فوتبال با خرید چند نفر نمی توانید دگرگونی ایجاد کنید.

* من دوست دارم پرسپولیس برنده شود اما به نظر می رسد احتمال مساوی دو تیم بیشتر باشد.

* متأسفانه دوستان اول به فکر جایگزین استادیوم آزادی نیستند و شروع به تخریب و بازسازی می کنند!

کاپیتان پنهان پرسپولیس را بهتر بشناسید/ سخنی با احمد نوراللهی درباره عذرخواهی! / استقلال باید برنده شود

امیرآبادی: استقلال باید برنده شود

مهدی امیرآبادی کاپیتان سابق استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره دیدار پیش روی استقلال مقابل الغرافه صحبت کرد:

* به نظرم شرایط به موقع درست شد. استقلال ظرف هفته‌های گذشته اوضاع آرامی نداشت.

* مسئولان عربستان به دنبال پیشرفت فوتبال این کشور ظرف یکی دو دهه آینده هستند این موضوع را درک کرده‌اند که با وجود ستاره و فوتبالیست‌های بزرگ می‌توان پیشرفت را هم احساس کرد.

* تا جایی که می‌دانم استقلال دو بار با این تیم بازی کرده که البته مربوط به سال‌ها قبل است. ما به این تیم نباختیم.

* ببینیم کادرفنی در این تعطیلات چقدر توانسته از این فرصت استفاده کند تا وارد رقابت‌های آسیایی شود.

* استقلال نفرات شایسته‌ای در جمع بازیکنانش دارد که اگر به درستی و با تاکتیک صحیح از آنها استفاده شود می‌توانند نتایج خوبی در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا بگیرند.

سخنی با احمد نوراللهی؛ عذرخواهی نشانه شجاعت است 

یادداشتی در مورد مساله نوراللهی؛ «امیر قلعه نویی یک بار دیگر در مورد احمد نورالهی صحبت کرد و گفت اگر این بازیکن به خاطر رفتاری که در  اردوی تیم ملی داشته عذرخواهی کند، در مورد او تجدید نظر خواهد کرد.

همان طور که امیر قلعه نویی گفته احمد چه از نظر بازی و چه از نظر اخلاقی یکی از بهترین های فوتبال باشگاهی ایران بوده است. در سال های حضور در لیگ برتر ایران کمتر از او به یاد داریم که از کوره در رفته باشد و تصمیمات احساسی گرفته باشد و نمایش او در فوتبال امارات هم درخشان بوده است.

نورالهی با محروم کردن خود از حضور در تیم  ملی نه تنها به خود بلکه به تیم ملی هم جفا می کند و سخن مهمتری که می خواهیم با احمد داشته باشیم این است: عذرخواهی چیزی از شما کم نمی کند. از غرور شما نمی کاهد. بلکه عذرخواهی نشانه شجاعت شماست. به خصوص اگر حق با شما باشد و به خاطر تیم ملی حاضر شوید، عذرخواهی کنید...»

کاپیتان پنهان پرسپولیس را بهتر بشناسید/ سخنی با احمد نوراللهی درباره عذرخواهی! / استقلال باید برنده شود

کاش ساخت استادیوم اختصاصی برای استقلال و پرسپولیس الزام شود

یک یادداشت دیگر؛ «تیم های استقلال و پرسپولیس در حالی که از عمر حضورشان در فوتبال ایران بیش از نیم قرن می گذرد فاقد استادیوم اختصاصی هستند و اگر استادیوم آزادی را از این دو تیم بگیرید، برای برگزاری بازی دچار چه کنم چه کنم می شوند. همان اتفاقی که این فصل رخ داده است. اگر در همه این سال ها هر مدیری که در راس کار قرار می گرفت، یک آجر روی آجر می گذاشت الان هم پرسپولیس صاحب استادیوم اختصاصی بود و هم استقلال.

ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است. اسپانسر استقلال شرکت هلدینگ خلیج فارس است که به خوبی می دانیم از نظر گردش مالی بعد از شرکت آرامکوی عربستان در غرب آسیا بیشترین گردش مالی را دارد و از سویی پرسپولیس هم توسط بانک ها اداره می شود. بنابراین هر دو تیم می توانند در حاشیه تهران استادیوم ۳۰ هزار تا ۴۰ هزار نفری بسازند. از همان استادیوم هایی که قطر یکی دو ساله بنا کرد...»

 آخرین فرصت برای آل‌کثیر و علیپور

و بازهم از پرسپولیس؛ «علی علیپور و عیسی آل‌کثیر در سه بازی لیگ برتری پرسپولیس گل نزدند و حالا در شرایطی برای بازی با الاهلی عربستان آماده می‌شوند که بعید است گاریدو حداقل در این بازی از وجود ژوائو استفاده کند. این شاید آخرین فرصت برای مهاجمان پرسپولیس باشد که به الاهلی گل بزنند و در دل گاریدو جا باز کنند. آنها خوب می‌دانند که یک رقیب جدی به نام ژوائو دارند که منتظر ورود به ترکیب اصلی است و تازه گاریدو می‌تواند از وجود امثال امیری، عالیشاه و ابوالفضل بابایی هم در خط حمله بهره ببرد...»

مربیان حرف‌ گوش‌کن!

فرهاد اشراقی در سرمقاله نوشت؛ «به جرأت می‌توان گفت حداقل ۵۰ درصد مربیان لیگ برتری امسال تیم را خودشان نبسته‌اند یا حداقل بخشی از بدنه تیم را دیگران به جای آنها بسته‌اند! این مربیان که در بین آنها چند مربی خارجی هم دیده می‌شود به «مربیان حرف گوش‌کن» معروفند. در واقع آنها فقط برای پول مربیگری می‌کنند و خیلی دوست ندارند با مدیران باشگاه یا یکسری از دلال‌های پرقدرت و با نفوذ درگیر شوند...»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • کیسه هوچی IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    البته مثال دیگه هم هست که گذشت از بزرگان هست چرا مربی بزرگیشو نشون نمیده وچون این موضوع در تاریخ ماندگار میشود تحت هیچ شرایطی احمد نور نباید از قلعه نوعی که به نوعی میخواد عقده گشایی کنه عذر خواهی کنه اگه یه مربی باسطح بالاتر بود اشکالی نداشت ولی از این مربی نه چون بقول حسن روشن تیم ملی بدون مربی هم به جام جهانی میره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی