نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
۴
اصل ماجرای طارمی – میلان چیست؟/ ستاره ایرانی شانس حضور در سری‌آ را دارد اما...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی طارمی در لیست خرید میلان حضور دارد، اما باشگاه ایتالیایی پیش از اقدام برای جذب ستاره ایرانی به سراغ آلوارو موراتا و جانلوکا اسکاماکا خواهد رفت.

مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو که چند روز دیگر ۳۱ ساله خواهد شد، پس از آقای گلی در لیگ برتر پرتغال بیش از پیش مورد توجه باشگاه‌های بزرگ قرار گرفته اما پیشنهادی به صورت رسمی ندارد.

از باشگاه‌های میلان، رم و منچستریونایتد در اروپا و الهلال در آسیا به عنوان مشتریان جدی طارمی رونمایی شده، اما بسیاری از اخبار در حد پیشنهاد سایت‌های مختلف به سرمربیان این تیم‌ها بوده و به دست ستاره ایرانی نرسیده است.

در همین راستا به نظر می‌رسد میلان به طارمی نزدیک‌تر باشد، چرا که این باشگاه به دنبال یک مهاجم است و تصمیم دارد جای خالی زلاتان ایبراهیموویچ را پُر کند.

طبق ادعای نشریه «گاتزتا دلو اسپورت»، اصل ماجرا این است که طارمی اولویت میلان نیست و این باشگاه در پی راضی کردن باشگاه اتلتیکومادرید برای انتقال آلوارو موراتا مهاجم ملی‌پوش اسپانیایی خواهد بود. در صورتی که ناموفق باشند به سراغ جانلوکا اسکاماکا مهاجم ملی‌پوش ایتالیا که سال گذشته از ساسولو راهی وستهام شد، خواهند رفت.

اما اگر برای انتقال این دو بازیکن به نتیجه‌ای نرسند، آن‌گاه با باشگاه پورتو برای انتقال مهاجم ایرانی مذاکره خواهند کرد. پیش از این هم اعلام شده بود پیشنهاد میلان برای طارمی ۱۰ میلیون یورو است، در حالی که باشگاه پورتو برای فروش مهاجم اولش که یک سال دیگر قرارداد دارد ۲۰ میلیون یورو درخواست کرده.

در هر صورت مهدی طارمی شانس میلانی شدن دارد، اما انتقال مهاجم تیم ملی ایران به باشگاه پرطرفدار ایتالیایی بستگی به مذاکرات این باشگاه برای انتقال موراتا و اسکاماکا خواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Iraj Gha"edi IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    سلام؛به دیدگاه من آقای طارمی ۳۱ ساله شده و تیم‌های مهم دنیا به دنبال بازیکن خیلی جوان و آتیه دار هسنتد.آقای طارمی سقف پیشرفتت آقای گلی پرتقال بود،افتخار واقعا بزرگی است،برادرانه بهت میگم،دیگه نمی تونی عادت کنی به تیمی و افتخار بزرگی کسب کنی،زود برو الهلال و محصول زحماتت را بذار جیبت،تیم‌های بزرگ بازیت را اُفت میدن.مثل آزمون سرت نیارن در لورکوزن.
    • آکی US ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
      اخلاق سخت کوشی طارمی با سردار متفاوت است و این را از چربی بدن می توان فهمید. سردار به نظر 40 ساله است. سردار تمام شده و وضعیت او بدتر می شود اما طارمی می تواند تا 5 سال دیگر در اوج بازی کند. و محرز الجزایری و بازیکنان چلسی آلمانی/ترکیه 31 و 32 ساله هستند، اما بسیاری از باشگاه ها مانند رئال مادرید به دنبال آن هستند، چگونه پیری برای طارمی قابل اجرا است.
    • فرامرز IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
      در پاسخ اکی باید بگویم ریاض محرز که شما اشاره کردید از 2014 عضو لیتر سیتی بوده یعنی نه سال پیش و از 2018 به منچستر سیتی پیوسته یعنی پنج سال پیش یعنی در فوتبال انگلستان جا افتاده اما طارمی این مزیت را ندارد تفاوت سطح فوتبال انگلستان و پرتغال را هم نباید فراموش کرد اما اگر منظور شما لوکا مودریچ و تونی کروس است که آنها هم سال ها در سطح اول فوتبال و باشگاه رئال حضور داشتند یعنی کروس از بایرن و مودریچ از تاتنهام به رئال.سخت کوشی بازیکن فاکتور بسیار مهمی ست اما باشگاه مورد نظر جا افتادن بازیکن در ترکیب آینده اش و... را هم در نظر می گیرد و این قدر فرصت به بازیکن نمی دهد یعنی باشگاه حرفه‌ای خیلی فاکتورها را در نظر می گیرد این فاکتورها هر چه تیم بزرگتر باشد سفت سخت تر و ریز بینانه تر است اما اگر طارمی مثلاً ده سال کوچکتر بود این معادله ممکن بود کلا تغییر کند.
  • پرسپولیس آث میلان ایتالیا IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    مهدی طارمی قطعا بهترین لژیونر تاریخ فوتبال ایران بوده - اگر به دلایلی نتوانست به تیمهای دیگری برود - در همون پرتو بمونه بهتر هست تا رفتن به الهلال - فوتبال بازی کردن در تیمهای عربی میتونه برای بعد 35 سالگی باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی