نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
افشاگری وکیل بیرانوند درباره پیشنهاد استقلال و فسخ جنجالی/ مطرح شدن نام یک بازیکن دلیل اصلی ناراحتی گلر پرسپولیس!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مصطفی سلیمانی وکیل علیرضا بیرانوند در واکنش به فسخ قرارداد سنگربان پرسپولیس گفت: آقای بیرانوند به باشگاه پرسپولیس احترام گذاشت اما از سوی برخی افراد احترام ندید و واقعیت بی احترامی هم کردند و با یک سری بازیکنان قیاسش کردند و حق و حقوقش را ندادند.

مصطفی سلیمانی در مصاحبه‌ای درباره علت تصمیم‌ غیرمنتظره علیرضا بیرانوند توضیح کامل را می‌دهد. جالب اینکه او عقیده دارد فسخ کردن باشگاه پرسپولیس از سوی موکلش کاملا قانونی و به واسطه خلف وعده‌های باشگاه سابق علیرضا بوده است.

سلیمانی همچنین پیشنهاد استقلال به گلر شماره یک تیم ملی را تایید می‌کند. خواندن صحبت‌های سلیمانی تا حد زیادی شرایط فی ما بین پرسپولیس و بیرو را روشن می‌کند. ظاهرا دلخوری بزرگ جایی اتفاق افتاده که مدیرعامل باشگاه، نام دروازه‌بان دیگری را به عنوان گزینه ایده‌آل پرسپولیس مطرح‌ کرده است.

در قانونی بودن فسخ قرارداد هیچ شکی نیست

یک اینکه ما دو نوتیس دادیم، بر اساس مقررات تعیین وضعیت خودمان و فیفا. ما می‌توانستیم یک اخطار بدهیم اما برای نشان حسن نیت، دو نوتیس دادیم. چند روز هم صبر کردیم اما باشگاه مبالغی را که باید پرداخت می‌کرد، پرداخت نکرد و ما به صورت کاملا قانونی قرارداد را فسخ کردیم و در قانونی‌ بودن این فسخ شکی نیست. اینکه می‌گویند نمی‌شود و این‌ها، بعدا مشخص می‌شود و در قانون هم برود مشخص خواهد شد. اگر کسی برای فرار از مسئولیت حرفی بزند، بحثش متفاوت است.

به علیرضا بی احترامی کرده و با دیگران قیاسش کردند

دوم اینکه آقای بیرانوند به باشگاه پرسپولیس احترام گذاشت اما از سوی برخی افراد احترام ندید و واقعیت بی احترامی هم کردند و با یک سری بازیکنان قیاسش کردند و حق و حقوقش را ندادند. اگر باشگاه پرسپولیس احترام می‌گذاشت، چرا بعد از دو نوتیس حق و حقوقش را واریز نکرد؟ احترام باید عملی باشد. بازیکنی که در تیم قهرمان بوده و این همه زحمت کشیده، چرا باید به او بی احترامی شود؟ مبلغش که بسیار پایین است و من کاری به این موضوع ندارم.

بیرانوند نباید برای رفع مشکلاتش وام بگیرد

ما در جلسه با آقای درویش بودیم و این مسائل را گفتیم. آقای بیرانوند که نباید برای رفع مشکلاتش وام بگیرد، چون باشگاه پرسپولیس که به تعهداتش عمل نکرد و اگر عمل می‌کرد که دروازه‌بان تیم‌ملی چنین کاری نمی‌کرد.

اسم دروازه‌بان دیگری را آوردند و گفتند باید او را می‌گرفتیم!

در جلسه آنها اسم دروازه‌بان دیگری آوردند که اصلا گفتند ما باید از روز اول فلانی را می‌گرفتیم و ایشان را نمی‌گرفتیم و این صحبتها انجام شد. با احترام به همه، شرایط و موقعیت بیرانوند در فوتبال ایران کاملا مشخص است. ببینید که بیرانوند چقدر از جام جهانی درآمد آورد برای پرسپولیس، او برای جدایی از پرسپولیس رقم رضایتنامه پرداخت کرد و الان هم درخواست غیرمنطقی ندارد.

قصد بازارگرمی نداریم اما پیشنهاد استقلال صحت دارد

علیرضا واقعیت از استقلال پیشنهاد دارد و من در این حد می‌توانم در این مورد صحبت کنم و باید ببینیم که چه خواهد شد. ما قصد بازارگرمی نداریم و همه شرایط علیرضا بیرانوند را می‌دانند.

در ادامه همین مطلب بخوانید: کنایه سنگین تیم حقوقی پرسپولیس به استقلال؛ پول بیرانوند را پرداخت کردیم؛ او اجازه فسخ ندارد/ صحبت‌های حسن روشن درباره مدیران این باشگاه عین واقعیت است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۰
  • مجتبی اسکندری IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    بیراموند باید از پرسپولیس اخراج بشی.نباید اجازه برگشت بهش بدند
  • ناشناس IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    حتی اگه فصل بعد قهرمان نشیم اگه بیرانوند دیپورت شد باید رو نیمکت بشینه یا اخراج بشه به احترام هادی نوروزی
  • پرسپولیس ماندگار IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    خدا بگم چکارت کنه سلیمانی بی شرف که داری از پرسپولیس میبریش همش زیر سر تویه
  • حمیدرضا جعفری پالندی IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    باید منطقی بود وبه مشکلات علیرضا بیرانوند گوش داد و باشگاه به تعهدات خودش عمل کند و سعی کنند دروازه بان شماره یک تیم ملی را برای باشگاه حفظ کرد با توجه به جایگاه پرسپولیس در مسابقات داخلی و لیگ قهرمانان آسیا و بهتره انتقال بازیکن به بین این دوباشگاه بطور مستقیم به احترام هواداران انجام نگیره و با اعصاب و احساسات بیش از 60 میلیون هوادار بازی نشه.
  • پرسپولیس IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    آوردن نام مقدس مادر و توهین به وسیله استقلالی ها ناراحتش نکرد بعد آوردن نام یک گلر ناراحتش کرد.عجب.خوب بگو پول بیشتری میدن این توجیه جالب نیست.
  • محمد طاها IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    با سلام.علیرغم احترام خاصی که برای آقای بیرانوند قایلم .بازیکنی که در تیم بزرگی مثل پرسپولیس با اون تعداد هوادار بازی کرده .واز این تیم به تیم ملی راه پیدا کرده و همیشه با تشویق و ترغیب این هواداران عاشق تونسته معروف بشه .نباید در این شرایط روی احساس هوادار باشگاه پا بزاره .باید قهرمان واقعی باشه که بخاطر پول اضافه احساس هوادارانی که نهایت احترام و تشویق را برای ایشان داشتن جریحه دار کنه.میخواد بره بره دست حق به همراهش اما قطعا دیگه افت شدیدی می‌کنه واین اسم ورسمش هم تموم میشه .بهتر از بیرانوند هم اومدن و رفتن وبازم میان ومیرن اصل تیم پرسپولیسه که بزرگ بوده و هست و خواهد بود.طوفان سرخ آسیا برو جلو واز این بادها نلرز .بیرانوند هرچی داره از پرسپولیسه پرهوادار عاشق
  • ناشناس IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    🤣🤣🤣🤣جالبه .پولای میلیاردی،میگیرند.اونوقت میخاسته وام بگیره..خدایا.........خودت میدونی
  • علیرضا IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    وام بابا بزار ما مردم بدبخت بگیم که پرونده وانمود کردم زده و نشده شماها ...... خدایا خودت کمک کن...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی