نظرسنجی

با توجه به همگروهی ایران با قطر، ازبکستان، امارات، قرفیزستان و کره شمالی، مسیر تیم ملی در راه رسیدن به جام جهانی را چطور ارزیابی می‌کنید؟
مظاهری: مجبورم به فکر انتخاب تیم جدید باشم/ مددی جوابم را نمی‌دهد/  نمی‌توانم بی‌احترامی را تحمل کنم
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران گفت: متاسفانه اتفاقاتی رخ داده که مجبورم تصمیم جدی بگیرم و به فکر انتخاب تیم جدیدم باشم.

رشید مظاهری ابتدا در خصوص شایعات چند روز اخیر مبنی بر جدایی‌اش از استقلال تهران، گفت: من تاکید می‌کنم که تا به امروز با هیچ تیمی به صورت رسمی وارد مذاکره نشده‌ام و قبلاً هم گفته‌ام که حضور در استقلال یک اتفاق بزرگ در زندگی من بود. واقعیت این است که در چند روز گذشته بارها با آقای مددی مدیرعامل باشگاه تماس گرفتم تا در مورد برخی از مسائل با ایشان صحبت کنم اما ایشان جوابم را نمی‌دهد و من با این وضعیت مجبورم که تصمیم جدی بگیرم.

مظاهری در پاسخ به این سوال که آیا این موضوع صحت دارد که به خاطر چند پیشنهاد خوب قصد جدایی از استقلال را دارد، تاکید کرد: این موضوع به هیچ عنوان حقیقت ندارد، چون مبلغ قرارداد من در استقلال کم نیست و من اصلا بحث مالی ندارم. مسئله مهم برای من حفظ شخصیتم است و به هیچ عنوان نمی‌توانم بی‌احترامی را تحمل کنم. متاسفانه در فصلی که گذشت شرایط سختی رقم خورد و مسئله مهم این است که احترام من حفظ شود. من می‌خواهم راجع به برخی مسائل با آقای مددی صحبت کنم اما ایشان به هیچ عنوان جواب مرا در چند روز اخیر نداده است. من هم با این شرایط مجبورم تصمیم جدی بگیرم و تیم جدیدم را مشخص کنم.

مظاهری در پاسخ به این پرسش که آیا باید جدایی این بازیکن از استقلال قطعی بدانیم، تصریح کرد: من استقلال و هوادارانش را دوست دارم و باز هم می‌گویم که بازی کردن در این تیم بزرگ یک افتخار مهم برایم محسوب می‌شود. با این حال نمی‌توانم شاهد این باشم که به شخصیتم توهین می‌شود. من تاکید می‌کنم که بارها با مدیرعامل باشگاه تماس گرفتم تا با ایشان صحبت کنم اما متاسفانه جوابم را ندادند. فکر می‌کنم هواداران استقلال بهترین قاضی هستند و می‌توانند همه چیز را تجزیه و تحلیل کنند. من همانطور که گفتم تا به امروز با هیچ تیمی مذاکره نکرده‌ام اما متاسفانه اتفاقاتی رخ داده که مجبورم تصمیم جدی بگیرم و به فکر انتخاب تیم جدیدم باشم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علیرضا سپاهانی IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    اول از استقلال رضایت نامه بگیر بعد بیا اصفهان
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
      پارسال ناراحت بودیم نیومد پرسپولیس و لک اومد ولی الان ....
  • پارسا IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    بابا خدایی حیف استقلال که تو آمدی داخلش !!! زودتر برو استقلال رو ببین اینم زبون درآورده ، برو اونور باد بیاد
    • تاجی اصیل IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
      این بهترین دروازه بان بود
  • شیشتایی توهمی DE ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    سلطانی‌فر هم که رفت پس چه کسی داره مظاهری رو فراری میده ؟؟؟؟؟
  • پیام IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    مظاهری از قبل معلوم بود سه پاهان هوایی کرده حالا دنبال بهانه هست انتقال خودش گردن مدیران استقلال بندازه این مثل شجاع بود شجاع از اول می خواست به لیگ قطر بره با شو بازی ها رفتنش گردن رسول پناه انداخت هواداران هوشیار باشید فریب شومن بازی ها بازیکنان نخورید
  • سروش IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    مبلغ قرارداد من در استقلال کم نیست و من اصلا بحث مالی ندارم
  • Omid US ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    in agha maghar nemigoft ke man ba MADADY sohbat nemikonam? pas chee shodeh ke alean mikhahad in kar ra anjam dahad? chonkeh Hosseiny mikhahad beravad? in bazykon hashyeh ziad darad, man boudam birounash mikardam, Madady bavar konid ke karash dorost hast, yeksery ahmagh nemifahmand
  • مهدی هکتور IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    بابا میخوای بری برو این اداها چیه دیگه ؟ یه دفه میگی من با مددی جلوی یه میز نمیشینم، یه دفه میگی زیر میز نمی خوابم ... الانم میگی جوابمو نمیده ... ملت چه گناهی کردن باید امثال تو رو تحمل کنن؟
  • رضا IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    تا دیروز که می گفتی من با مددی حرف نمی زنم/چی شد؟
  • امید IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    مظاهری گلر مطمئنیه فنایی هم اول مظاهری رو میخواست ولی نیومد و لک رو آورد بنظرم تو لیگ فقط نیازمند و مظاهری مطمئنن حسینی که اصلا مطمئن نیست افت و خیز داره محسن فروزانم خوبه ولی مثل لک حاشیه زیاد داره
  • حبیب رحیم‌زاده IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    دلم خنک میشه وقتی میبینم مظاهری تو نیمکت می‌نشیند و بهش بازی نمیرسد، الان هم آواره شده، چقدر تراکتور و هوادارانش التماس میکردند حداقل این بازی فینال حذفی را بازی کن بعد برو که اینکار و نکرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

با توجه به همگروهی ایران با قطر، ازبکستان، امارات، قرفیزستان و کره شمالی، مسیر تیم ملی در راه رسیدن به جام جهانی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی