نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟
از نظر مسی چه کسی بهترین ورزشکار تاریخ است؟/ دوست دارم با او عکس بگیرم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیونل مسی در مصاحبه‌ای با پادکست کلنک، بزرگترین ورزشکار تاریخ را معرفی می‌کند.

لیونل مسی که بسیاری او را بهترین فوتبالیست تاریخ می‌دانند، در قسمت جدید پادکست کلنک به میزبانی خوان پابلو وارسکی روزنامه‌نگار آرژانتینی، در مورد مایکل جردن صحبت می‌کند و او را بهترین ورزشکار تمام دوران‌ها معرفی می‌کند.

اسطوره آرژانتینی عنوان کرد: «به نظر من از نظر ورزشی او بهترین است، اما پس از دیدن سریال «رقص آخر» (در مورد زندگی مایکل جردن) تحت تاثیر قرار گرفتم. شاهکار بود. این باعث شد که به او نزدیک‌تر شوم و کمی بیشتر او را بشناسم. حیف که در آن دوره زندگی نکردم. راستش را بخواهید، من نه تنها چیز زیادی در مورد بسکتبال نمی‌دانم بلکه این ورزش را زیاد دنبال هم نمی‌کنم، اما فکر می‌کنم او در همه ورزش‌ها متفاوت بود، نه فقط در بسکتبال. و خوب، من او را بسیار تحسین می‌کنم. و از آنجایی که افراد زیادی از من درخواست عکس می‌کنند، چرا من از او نخواهم که با من عکس بگیرد؟ عالی خواهد شد.»

مسی بر تاثیر بی‌نظیر جردن بر ورزش تاکید کرد و اظهار داشت که جردن فراتر از بسکتبال پیش رفته و در کل دنیای ورزش نفوذ کرده است. او تاکید کرد که دستاوردها و میراث جردن باعث شده که او به چهره‌ای فوق‌العاده تاثیرگذار در تاریخ ورزش تبدیل شود و از سایرین متمایز باشد.

بیشتر بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی