نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟
تیم ملی فوتبال ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی ایران با قرار گرفتن در گروه C رقابت های مقدماتی جام جهانی، فرصت مناسبی برای تکرار صعود پیدا کرده است.

به گزارش خبرورزشی، یکی از ویژگی های تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا و مقدماتی جام جهانی، خوش اقبالی در یکی، دو سال اخیر است. این بار هم در مقدماتی جام جهانی، شانس به فوتبال ایران رو کرد و با تیم های قطر، ازبکستان، امارات، قرقیزستان، کره‌شمالی همگروه شدیم.

یک لحظه تصور کنید در گروه مرگ (C) قرار می گرفتیم: ژاپن، استرالیا، عربستان سعودی، بحرین، چین، اندونزی. در این صورت واقعا باید چه می کردیم؟ اصلا یک لحظه خودمان را جای برانکو ایوانکوویچ سرمربی چین بگذاریم و ببینیم او الان چه حالی دارد!

بی تعارف باید قدر این موقعیت طلایی را بدانیم و از حالا برای یک صعود جانانه به جام جهانی، خودمان را آماده کنیم؛ البته باید این را هم بدانیم مقابل همین تیم های آسیایی، چه کارنامه ای در این چند وقت اخیر داشتیم؟

ازبکستان که تازه ماجراهای آن ۲ مسابقه توسط مهدی طارمی برملا شد، همان حریفی است که ما بازی های خوبی مقابل این تیم به نمایش نگذاشتیم. تقریبا می توانیم بگوییم مقابل ازبکستان که همیشه در سال های گذشته شکستش داده ایم، یک تیم زیر متوسط بودیم و به دو تساوی ناقابل هم قناعت کردیم.

در جام ملت های آسیا که همه چیز برای رسیدن ایران به فینال فراهم بود، بدجوری مقابل قطر تن به شکست دادیم. اکرم عفیف یک تنه در آن مسابقه تاریخی، حال همه ما را گرفت و متاسفانه شکست سختی را به ما تحمیل کرد. حالا فرصت مناسبی برای فوتبال ایران فراهم شده که برتری فنی خود را مقابل هر دو تیم در مقدماتی جام جهانی به رخ بکشد.

از حالا به بعد باید تیم تر از همیشه شویم، قوی تر از هر زمان دیگری و باید به فوتبال آسیا ثابت کنیم شکست مقابل قطر در شان ایران نیست و تساوی و تکرار این نتیجه در تهران برابر ازبکستان فقط یک اتفاق بود. به جای دعوا و جار و جنجال، بهتر است راه خودمان را برای یک صعود دیگر به جام جهانی هموار کنیم؛ همه چیز برای این اتفاق ساده با قرعه خوبی که نصیبمان شده فراهم است...

در همین ارتباط: اشک برانکو و چینی‌ها درآمد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ساقی IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    زیاد هم آسان نیست ما به قطر باختیم وبا ازبکستان هم مساوی کردیم هیچ حریفی را نباید دست کم گرفت
  • سرخ کابوس آبی IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    با همین تیمهای درجه ۲-۳آسیا هم قلعه نویی مشکل خواهد داشت با چه زبانی باید گفت داریم به عقب بر میگردیم تا بلای والیبال به فوتبال هم سرایت نکند آقایان بی خیال نمیشن قلعه نویی یعنی فوتبال واپسگرا!!
  • امیر IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    باز هم ازبکستان را نمی برند
  • Mohamadreza ashkyod IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    شتر در خواب بیند پنبه دانه .
  • یک ایرانی IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    با کدام مربی فنی ؟
  • خشايار DE ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    براي اين كادر فني كه هيچي بارش نيست همين گروه هم ميتونه حكم گروه مرگ باشه قطر و ازبكستان ميان بالا
  • ناشناس IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    باقلعه نوعی بازهم به قطر می بازیم دلیلش این است درقطر که یک بار قطر را برده بودیم نتوانستند دربازیهایش آنالیزش کنند که به قطر باختیم دیگه بدتر ازاین
  • فوتبالی IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    زهی خیال باطل

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی