نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟
بیرانوند بماند تیم را به هم می‌ریزد؛ با او خداحافظی کنید/ خودمان هم نمی‌توانستیم این قرعه را برداریم/ تیم ملی فقط مقابل ۲ تیم کار سختی دارد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

حمید درخشان ملی‌پوش اسبق کشورمان گفت: با قرعه کشی خوبی که برای تیم ملی رقم خورد و شرایط مطلوب جهت حضور در جام جهانی ۴۸ تیمی اگر به مرحله نهایی نرسیم باید تعجب کرد!

به گزارش خبرورزشی، حمید درخشان بازیکن اسبق تیم‌های ملی فوتبال کشورمان و باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرورزشی، درباره قرعه کشی انجام شده در مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ اظهار داشت: خوشبختانه قرعه خوبی برای مان از سبد قرعه کشی درآمد. گروهی که اصلاً سخت نیست و به نظر من شانس مان برای صعود بیشتر هم شد. شاید خودمان هم نمی‌توانستیم این قرعه را برداریم. وقتی شرایط برای حضور در جام جهانی برای تیم‌های دوم و سوم و حتی چهارم گروه‌ها هم مهیا شده دیگر صعود کردن به این جام جهانی نباید برای ما دردسر خاصی باشد. ضمن اینکه با این گروه خوب اگر به جام جهانی نرویم باید سوال کرد که چرا چنین اتفاقی می‌افتد.

درخشان سرسخت‌ترین حریفان ایران در این گروه را قطر و ازبکستان دانست و اضافه کرد: به نظرم غیر از این دو تیم بقیه تیم‌های حاضر در گروه نمی‌توانند مشکل خاصی برای ما به وجود بیاورند. کره شمالی که اصلاً فوتبال ندارد و نمی‌تواند مشکل خاصی برای ما به وجود بیاورد. فقط قطر و ازبکستان هستند که می‌توانند کار را تا حدی برایمان سخت کنند.

درخشان درباره تقویم برگزاری مسابقات و مصاف با امارات در تاریخ ۳۰ ام اسفند نیز توضیح داد: با توجه به فشردگی مسابقات مقدماتی جام جهانی لیگ نخبگان آسیا و لیگ‌های داخلی کشورها طبیعی است که مسئولان برگزاری مجبور باشند از اندک فرصت‌ها برای برگزاری رقابت‌های فیفا دی استفاده کنند. فوتبال عید نوروز و سی‌ام اسفند نمی شناسد و باید مسابقات در تاریخ مقرر برگزار شود.

کاپیتان اسبق پرسپولیس همچنین درباره انتخاب سرمربی جدید اسپانیایی برای این تیم توضیح داد: این انتخاب با توجه به شرایط بودجه باشگاه صورت گرفته و امیدوارم که این فرد بتواند به خواسته‌های هواداران جامه عمل بپوشاند. پرسپولیس تیمی است که چیزی جز قهرمانی، پیشکسوتان و هوادارانش را راضی نمی‌کند. این مربی جدید با نگاهی به قهرمانی‌های سال‌های اخیر پرسپولیس باید متوجه شود که به چه تیمی آمده و چه شرایطی را باید در پرسپولیس داشته باشد. قطعاً کار او سخت است و باید از همان روزی که وارد ایران شد تلاش کند تا خواسته‌های هواداران پرسپولیس را برآورده سازد.

درخشان همچنین درباره احتمال جدایی عبدالکریم حسن و تمدید قرارداد پورعلی گنجی گفت: مرتضی که از بچه‌های تیم خودمان است و خیلی خوب شد که دوباره در تیم می‌ماند. البته بازیکن قطری هم هنوز قطعاً جدا نشده و امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که او هم در تیم بماند اما اگر رفت باید به جایش بازیکن خوب بگیریم. به طور کلی ما در هر سه پست دفاع، هافبک و فوروارد نیاز به تقویت داریم که این موضوع نباید از دید آقای درویش دور بماند. پرسپولیس چون در لیگ نخبگان آسیا حضور دارد باید تقویت شود. این یک واقعیت است که نباید از آن غافل شویم.

بیرانوند بماند تیم را به هم می‌ریزد؛ با او خداحافظی کنید/ خودمان هم نمی‌توانستیم این قرعه را برداریم/ تیم ملی فقط مقابل ۲ تیم کار سختی دارد

درخشان که سابقه سرمربیگری پرسپولیس را نیز در کارنامه‌اش دارد درباره اتفاقات مربوط به فسخ قرارداد بیرانوند گفت: ما باید این بازیکن را خط بزنیم و کنار بگذاریم، چون اگر بماند تیم مان را به هم می‌ریزد. باید یک دروازه‌بان خوب خارجی انتخاب کنیم که در کشورهای اطرافمان مثل ازبکستان و گرجستان زیاد است. اینکه بیرانوند ابراز پشیمانی کرده دیگر فایده‌ای ندارد. به نظرم برگشتن او به تیم، چیزی جز لطمه زدن به حیثیت پرسپولیس و برهم ریختن بازیکنان تیم نخواهد بود. همانطور که گفتم اگر از داخل گزینه خوبی بود انتخاب کنند در غیر این صورت یک دروازه‌بان خارجی بیاورند که پرسپولیس از این بابت لطمه نخورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • یکی IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    بیرانوند حذف شود.
    • علی IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      بیرو برود هم برای خودش خوبه و هم تیم های ایران و پرسپولیس چون با شناختی که از بیرو داریم اگه انگیزه داشته باشه بهتر کار میکنه تشک نرمی که پرسپولیس براش پهن کرد به تیم ملی هم آسیب زده
    • مهیار US ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      جناب درخشان لطفاً سکوت پیشه کنید شما چه در قامت مربی چه در قامت پیشکسوت بیشترین آسیب هارو به پرسپولیس زدید
  • جاسم IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    بیرو باید بماند .اشتباهی کرده و تمام شده .الان بعضیها دارن سواستفاده میکنند .نگذارید سوخته ها فرصت انتقام از بیرو را بدست بیاورن .همانهایی که از بدو ورود بیرو از نفت به پرسپولیس سوختند تا موقعه ای که با پیشنهاد ۱۲۰ میلیاردی قصد درمان داشتند و امروز برای رفتن بیرو لحظه شماری میکنند .مشکل خانواده باید در خانواده حل شود و به غریبه ها و بخصوص دشمنان ربطی ندارد !
    • وطنی IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
      موافقم ولی.پرسپولیس خیلی بزرگتر از دشمن ها و امثال بیرانونده. گرو کشی از پرسپولیس بزرگ و هوادار محترم.کار خیلی زشتیه باشگاه باید کاری با بیرانوند بکنه که بقیه هم بفهمن اونا هستن که به پرسپولیس محتاج هستن. اقای بیرانوند بعد پرسپولیس یه دور دنیا رفت کجا تونست مثل پرسپولیس بازی کنه. بیرو برو دیگه برنگردی.
  • علی IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    کاملا درست میگه ، بیرانوند باعث شد افرادی مثل ترابی و اسماعیلی هم هوایی بشن
    • پرسپولیس IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
      این حرف الکی چیه که میزنی هر کسی برای خودش تصمیم میگیره آدما برای خودشون زندگی می کنند نه برای دیگران
  • علی IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    آقای درخشان درست گفته ،بیرانوند مثل یک مرد فسخ کرده پس برود .
  • اس اس.تیم مردمی IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    بیرانوند اصلا دلش با آفساید پولیس نبود فقط به زور سکه وپول اونو نگه داشته بودن
  • محمدرضا IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    بیرانوند تازه به دوران رسیده باید برود،هرچی جنبه میخواد پیراهن پرسپولیس لیاقت میخواهد
  • مطفری IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    آقای درخشان اگر مثل بیرواند پیدانکنند پرسپولیس رنگ قهرمانی را نخواهید دید
  • محسن IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    قرقیزستان آمران کره شمالی رفت و برگشت به ایران میبازن از ازبکستان و قطر هم هر کدوم 4امتیاز می گیریم
  • بیرانوند IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    اشکال از بیرانوند نیست از بالا دستان است اگه مسولسین باشگاه راست میگن چرا بااو صحبت نمیکنن
  • سلی IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    فرمایشات جناب درخشان در خصوص بیرانوند کاملا صحیح است . بیرانوند باید از لیست خط بخورد و تحت هیچ شرایطی نباید اجازه برگشت به وی داده شود.
  • پرسپولیسیه دواتیشه IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    امیر عابدزاده گزینه اول دوم دروازبان تیم ملی ازبکستان ولی امیر عالیه
  • حسن لره IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    آقای درخشان خواهش میکنیم شما در امور پرسپولیس دخالت نکنید البته باکمال احترام ؟ یک طرفه به قاضی نرید لطفان ؟ اشتباه کرده قتل که نکرده ؟ بس کنید دیگه دیگران از آب گل آلود میخوان ماهی بگیرن
  • پرسپولیس IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    از کجا فهمیدی زرنگ 🤣
  • پرسپولیس IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    برای یکی از محبوب های تیم سرخم آرزوی موفقیت میکنم ناراحت شدم که رفت امیدوارم برگرده هوادارش بودم و هستم خواهم ماند. # به کوری چشم حسودان# ❤️# علیرضا بیرانوند#❤️

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی