نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟
شایعه جدید در باشگاه استقلال/ حسینی را نگه می‌داریم اما...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

این روزها بحث‌های بسیار زیادی پیرامون احتمال جدایی سید حسین حسینی از استقلال مطرح است.

به گزارش خبر ورزشی، الان بالغ بر یک هفته است که شایعاتی درباره احتمال جدایی حسین حسینی از استقلال مطرح شده و حالا بحث‌هایی نیز بر سر زبان‌ها افتاده است که استقلالی‌ها با یک دروازه‌بان اروپایی برای جانشینی کاپیتان اول خود مذاکره کرده‌اند اما حرف‌ها و شایعات جدیدی پیرامون همین ماجرا از درون اختمان باشگاه استقلال به گوش می‌رسد و مدیریت استقلال تاکید دارد حسینی ماندگار است.

یکی از مدیران استقلال به شرط افشا نشدن نامش در این رابطه به خبرورزشی گفت: من  کتمان نمی‌کنم که برخی ایجنت‌ها رزومه و گلچینی از فیلم بازیکنان خارجی را در اختیارمان می‌گذارند اما این مسئله اصلاً به معنای آغاز مذاکره با آنها نیست. در مورد بازیکنان چون حوزه فنی محسوب می‌شود جواد نکونام تصمیم می‌گیرد و باشگاه نفراتی را جذب می‌کند که سرمربی تیم تایید کند اما پیرامون این ماجرا باید بگویم ما مذاکره‌ای با دروازه‌بانان خارجی نداشته‌ایم و احتمال ماندن سید حسین در استقلال بالاست. پنهان نمی کنم که به ما بازیکن خارجی پیشنهاد می شود ولی مذاکره رسمی نداشته ایم. این را هم بگویم  چون تیم استقلال در این فصل باید به صورت همزمان لیگ برتر و پیکارهای آسیایی را جلو ببرد، قطعاً نیازمند استفاده از دو سنگربان آماده هستیم تا اگر روزی خدای نکرده حسینی مصدوم شد، دغدغه ای نداشته باشیم به همین دلیل احتمال دارد علاوه بر نگه داشتن کاپیتان اول خودمان، یک سنگربان آماده که به نوعی همطراز با حسینی باشد را هم جذب کنیم تا در آن واحد دو سنگربان آماده داشته باشیم. برای انجام چنین کاری جذب  دروازه‌بان داخلی اولویت دارد اما اگر به هر دلیلی  موقعیت فراهم نشد، بعید نیست گلر خارجی بگیریم.

بیشتر بخوانید: دروازه‌بان جدید استقلال بوسنیایی است/ ادعای دروازه‌بان خارجی سرشناس؛ استقلال با جانشین حسینی قرارداد بست!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • Faramarz IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    روی دروازه بان دوم تیم باید حساب کرد اما دروازه بان اصلی تیم باید مشخص باشد سید حسین فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشت هر بازیکن گرفتنی برای پوشاندن یک نقطه ضعف است این نهایت کم لطفی و بی معرفتی و حتی کم خرید ست که با توجه به کارنامه پر بار سید حسین حسینی در فصل پیش است که دنبال یک دروازه‌بان دیگر در حد و اندازه‌های حسینی بروند البته پرسپولیس پیشینه رادوشویچ را هم داشت که حسابی تیم را نقره داغ کرد استقلال اگر دنبال رادوشویچ دیگری ست بحث دیگری ست اما سری که درد نمی کند را دستمال نمی بندند مشکل دروازه بان دوم را با یک دروازه‌بان جوان و با استعداد هم می توان حل کرد
  • ن IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    اینکه حسینی باشه یا نه، بیشتر به باشگاه و سرمربی مربوط می شه. از بس حاشیه ساختن ما هم دیگه برامون فرق نمی کنه. وقتی یامگا بازی نکنه ، حامدی ،ماشاریپوف ، محمدی ، زبیر و جلالی و ..... هم نمی خواهیم.
  • اس‌اس‌آسیایی IR ۰۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    سید حسین دو فصل قبل اصلا خوب نبود، ولی این فصلی که گذشت خیلی خوب و آماده نشون داد و باید بمونه، اگه هلدینگ و نکونام میخوان بازیکنی که از نظر فنی باعث ضعف استقلال هست رو بیرون کنند بدون شک باید روزبه چشمی رو بیرون کنند که همیشه جاش خالیه و هیچ وقت سرعت نداره و همیشه وسط و عمق دفاع رو خالی میگذاره و جورش رو مدافعین و همین حسینی میکشن.
  • رحیمی FI ۰۴:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    جای اینکه چشمی ضعیفترین بازیکنمون رو از تیم بیرون بندازید حسینی آماده رو بیرون میکنید؟ این انصافه؟
  • بهاره IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    واقعا بی معرفتی اگه حسینی که بهترین دروازبان این فصل شناخته شده رو تمدید نکنند
  • علی IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    پرسپولیسم ولی حسینی خیلی دوست دارم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی