نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟
پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۴
۰ |
۰
چرا امباپه با ماسک صورتش در یورو ۲۰۲۴ مشکل دارد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طبق گزارش‌ها کیلیان امباپه از ماسک صورت خود در یورو ۲۰۲۴ ناراضی است و نشریه اکیپ دلیل تفاوت ماسک او با سایر ماسک‌های محافظتی برای بازیکنانی نظیر اوسیمن را ذکر کرده است.

کیلیان امباپه در بازی اول فرانسه در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ مقابل اتریش از ناحیه بینی آسیب دید و بازی بعدی تیمش مقابل هلند را از دست داد. آزمایشات پزشکی تایید کردند که نیازی به عمل جراحی نیست، اما امباپه باید هنگام حضور در زمین از ماسک محافظ استفاده کند، اما او اصلا با این ماسک احساس راحتی ندارد و به وضوح عذاب می‌کشد.

او در بازی مقابل اتریش که با تساوی ۱-۱ به پایان رسید گلزنی کرد و روبرت لواندفسکی در آستانه آن دیدار به او در مورد مشکلاتی که چنین ماسک‌هایی به وجود می‌آورند هشدار داده بود. اکنون نشریه اکیپ گزارش می‌دهد که این ستاره ۲۵ ساله از ماسکی که برایش ساخته شده اصلا راضی نیست زیرا دید محیطی او به شدت محدود شده است. به این دلیل که ضخامت ماسک مورد بحث ۵ میلی‌متر است و بسیار ضخیم‌تر از ماسک‌هایی است که اوسیمن ستاره ناپولی و نیجریه استفاده می‌کرد، زیرا برای جلوگیری از ضربه‌های بیشتر به صورت از مواد بیشتری در ساخت آن استفاده شده است.

تنها سه روز زمان برد که این ماسک برای امباپه ساخته شود و امباپه به دلیل محدودیت زمانی انتخاب دیگری نداشت و مجبور شد که با این ماسک کنار بیاید.

فرانسه که به طور شگفت‌انگیزی در گروه D دوم شد و به همراه اتریش صدرنشین به دور بعدی صعود کرد، روز دوشنبه در مرحله یک‌هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ مقابل بلژیک به میدان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: یکی از مدعیان قهرمانی را متوقف کردیم/ بازی مقابل تیم‌های بزرگ ترس ندارد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی