نظرسنجی

به نظر شما، بهترین بازیکن هفته اول لیگ برتر ایران کدام یک از این چهار گزینه است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد آخوندی مسئول روابط عمومی وزارت ورزش در دوره علی آبادی در پی گفت‌وگوی قلعه‌نویی در برنامه فوتبال برتر، یک پست اینستاگرامی منتشر کرد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ محمد آخوندی، محسن صفایی فراهانی رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایران و البته رئیس کمیته انتقالی در دوره پس از تعلیق را به گروکشی و تهدید به برکناری افرادی مثل امیر قلعه‌نویی و داریوش مصطفوی متهم کرده است.

آخوندی در این پست نوشته با توجه به اینکه امیر قلعه‌نویی از عملکرد سازمان تربیت بدنی در آن دوره انتقاد می‌کرده، وی در آن مراسم افطاری معروف توضیح داده که برکناریش از تیم ملی که منجر به حضور منصور ابراهیم‌زاده و سپس علی دایی در رأس فنی تیم ملی شد، به دلیل دشمنی شخصی صفایی فراهانی بوده است.

پیش از این امیر قلعه نویی با حضور در برنامه فوتبال برتر چنین ادعایی را مطرح کرد و حتی از محمد حسین میثاقی خواست تا مسولان سابق سازمان تربیت بدنی را برای صحت حرف هایش روی خط تلفنی این برنامه بیاورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • deep blue IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    سلام.جناب.آخوندی.شما.شهادتی.دادید.که.سالها.همچون.رازی.درسینه.نگاه.داشتید.و.اینک.لب.از.لب.گشودیدو.پا.برنامه.ی.طراحی.شده.ی.دار.ودسته.ی.حامی.بزرگوار.کوچک.از.دشمنی.صفایی.فراهانی.با.بزرگوار.کوچک.پرده.برداشتید.قطعن.برای.تیم.ملی.برنامه.دارند.وشما.شاهد.خظبه.ی.عقدید.بس.کنید.این.بازی.های.کودکانه.را.شخصیت.تنها.رییس.با.اقتدار.ومدیر.بعد.از.انقلاب.را.چنان.به.ارزانی.لکه.دار.می.کنید.که.او.را.به.دشمنی.شخصی.با.جناب.آیینه.دارتان.می.کنید؟انصاف.داشته.باشید.آیا.بزرگوار.مقبول.شما.هماورد.صفایی.فراهانی.بود؟صفایی.فراهانی.با.کسانی.درگیر.بود.که.شما.بهتر.از.هرکس.دیگری.می.شناسید.آن.کسی.که.بزرگوار.را.کاشت.او.را.برداشت.تا.قبر.آآآآآآآآ...
  • آرمان IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    صفایی فراهانی در زمان ریاستش بر فدراسیون فوتبال مانع حضور خداداد و عابدزاده در تیم ملی شد (چون از او انتقاد کردند).اگر این خبر راست باشه و مانع قلعه نویی شده باشه از طلمی که در حق تیم ملی و عابدزاره و خداداد کرد می گذرم:)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بهترین بازیکن هفته اول لیگ برتر ایران کدام یک از این چهار گزینه است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی