سمیعی می‌گفت به نکونام اطمینان نکن، نکونام می‌گفت سمیعی دروغ می‌گوید! +فیلم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

آتیلا حجازی مقابل دوربین خبرورزشی از اختلافات عجیب میان سرمربی و مدیرعامل باشگاه استقلال گفت.

به گزارش خبرورزشی، پس از حواشی درخصوص انتخاب سرپرست استقلال و همینطور اتفاقات ماه‌های اخیر باشگاه استقلال و ابهاماتی که برای هواداران باشگاه ایجاد شده است، از آتیلا حجازی دعوت کردیم تا میهمان خبرورزشی باشد. آتیلا حجازی نیز همانطور که پدرش زنده یاد ناصر حجازی شفاف و صادق بود، همه چیز را برای هواداران استقلال شرح داد.

گفتگوی من (سامان خدائی) با آتیلا حجازی طی دو روز آینده به طور کامل تقدیم شما مخاطبان خبرورزشی می‌شود اما پیش از آن از شما دعوت می‌کنیم تماشاگر این بخش کوتاه از گفتگو باشید. جایی که حجازی از رفتار و نوع ارتباط عجیب مدیرعامل و سرمربی باشگاه می‌گوید.

من با آقای سمیعی صحبت کردم، گفتند زمانی که نکونام ممنوع الکار بود، آقای داوود حقدوست -که از دوستان خوب من است و احترام ویژه ای برایش قائل هستم- پیگیر کار آقای نکونام بوده تا مشکلش برطرف شود. سمیعی گفت آقای حجازی، جواد نکونام داوود حقدوست را هم دور زد. قول سرپرستی به او داد، کارش که انجام شد، دورش زد. عین همین جمله را گفت. به جان دخترم یک واو پس و پیش نمی گویم. اصلا نیازی نیست که بگویم. الان هم که در استقلال نیستم. این حرف ها و رفتارها واقعا زشت است و در حد باشگاه استقلال نیست. باشگاه استقلال خیلی بزرگ است اما اسیر آدم های کوچک شده است. شما اقتدار داشته باش، کسی نمی تواند حرفی بزند.

گفتید سمیعی جواد نکونام را مقصر دانسته، آیا جواد نکونام هم تقصیر را گردن سمیعی انداخته است؟

یک هفته قبل از بازی با آقای نکونام صحبت کردم و گفت آتیلا شما گزینه اول من هستی اما باشگاه به من گفته آتیلا نمی تواند فعالیت کند، به دروغ! آتیلا نمی تواند فعالیت کند پس از بین پاشازاده و عالمی یکی را انتخاب کن. برای من مساله فقط بحث صداقت است. البته اشتباه از من بود که از آدم های کوچک انتظار صداقت داشتم.

این سوال را پرسیدم چون در فضای مجازی شایعه شده سرمربی و مدیرعامل استقلال پشت یکدیگر صحبت می کنند.

چیزی که من دیدم همین بود، آن می گفت به این اطمینان نکن، این می گفت آن یکی را بیار روی خط. صحبتی که با جواد انجام دادم یک لفظی هم به کار برد و گفت سمیعی را بیار روی خط ببینم چه می گوید. اما سمیعی مشکل را گردن نکونام و شهریاری انداخت.

همچنین ببینید: افشاگری تکان دهنده آتیلا حجازی: اعتقاد به خرافات در کادر فنی استقلال زیاد بود/ به خاطر باورهای خرافی من را به جلسه هماهنگی می‌فرستادند! +فیلم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴۳
  • سیاوش CA ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    حالا که چی همرو میخوای بندازی به جون هم؟
  • احمدرضا IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    خدا را شکر پرسپولیسی هستم،ما پرسپولیسی ها مرحوم ناصر خان و حتی خانواده ش را دوست داریم
    • علی هدایتی IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
      نکونام هیچ وقت هیچ وقت استقلالی نبوده نیست تمام
  • علی IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    نکونام هاشمی نصب رو هم دور زد
  • محمدطاها IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    این دو دستگی ها دودش فقط تو چشم استقلال میره، اگه تنش و اختلافی هست باید با مماشات و گفتگو بین طرفین حل بشه نه مصاحبه کردن با یه رسانه بر علیه کادر فنی تیم و شروع داستان همیشگی حاشیه برای استقلال و رژه رفتن رو اعصاب هواداران،همین..
  • سعید کیسه سوز IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    سیرک کیسه😂
  • حمیدخان IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    آتیلا جان مثل خطیر میشه بری کنار برای تیم حاشیه درست نکنی .. همش درست
  • نگار UA ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
    آتیلا خیلی با شخصیت و جنتلمن هست، معلوم بود که نمی‌تونه با نکونام و سمیعی کار کنه
  • پرشیا ZA ۰۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
    آتیلا این کارت الان به صلاح استقلال نیست خودتم خوب میدونی.اکثرا نکونامو شناختن ولی نظر من راجع به تو هم تغییر کرد
  • کورش پاکمهر IR ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
    وی ای ار اومده حالا از راه جدید وارد شدن !!!!؟
  • ایلیا IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
    کوچولو،یه کم از ناصرخان یاد می‌گرفتی که وقتی بیرون بود برعلیه سرمربی تیم صحبت نکرد.اینافقط باعث شادی رقیب میشه لطفاً🤫
  • بهنام طارمی IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
    بنده ۳۰ سال از عمرم در فوتبال گذشته و میخوام بگم که مردم همه چیز رو میفهمن امثال سمیعی و نکونام مثل هم هستن این دو نفر زیر پای خطیر رو خالی کردن من این استقلال رو نمیخوام من استقلال حجازی ها و پورحیدری ها و امثال اینها رو میخواستم و تمام
  • طرفدار حجازی IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
    هرچی آتیلا بگه
  • پرسپولیسی قشقایی US ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
    بعنوان یه پرسپولیسی واقعا از رفتار نکونام خوشم نمیاد،تیم استقلال که رقیب محبوب ماهم هست باید سرمربی بزرگی داشته باشه که بتونه حاشیه هارو جمع کنه،جواد چکش خیلی برای استقلال کوچیکه،استراماچونی خوب بود..
  • محمد IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
    حالا حالاها کسی نمیتونه سمیعی و نکونام رو بشناسه اینا فکر تیم و هوادار نیستن فقط و فقط میخوان تا هستن حسابای بانکیشون رو پر کنن
  • کیسه سوزی IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
    من یه پرسپولیسی هستم ولی این رو بگم که زمان ناصر خان حجازی تا الان هیچ کسی رو مثل ناصر خان و خانواده اش انقدر استقلالی با تعصب و جنتلمن ندیده بودم. و معلوم بود اون سمیعی انقدر اب زیرکا و زرنگ و دو رو هستش که با اتیلای بنده خدا و تعصبی استقلال ابش توی یه جوب نمیره و دورش میزنن دقیقا مثل علی خطیر. اتیلا خیلی ادم با شخصیت و جنتلمنی هستش و معلوم بود و مطمعن بودم با گرگی مثل سمیعی اصلا نمیتونه کار کنه. دقیقا همین نکونام و سمیعی بودن که زیر پای خطیر رو خالی کردن و اون رو هم دور زدن. این دوتیم استقلال و پرسپولیس با بزگانی مثل ناصر خان حجازی و علی اقا پروین و بزرگانشون معروف و شناس هستن. هیچوقت پیش کسوت ها مون و خانواده هاشون رو یادمون نره. چون این صندلی ها خیلی به ادم وفا نمیکنه و خیلی زود تموم میشه. این صداقت و معرفت و دوستی ها و کارهای نیک هستش که میمونه و یادگاری میمونه.
  • عدم IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
    پدرت مرد بزرگی بود ولی خودت....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی