نظرسنجی

عملکرد تیم ملی را در این فیفا دی چگونه دیدید؟
دانلود سریال داریوش قسمت پنجم (قسمت ۵ داریوش) با لینک مستقیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سریال داریوش قسمت پنجم یا قسمت ۵ داریوش با لینک مستقیم و حجم نیم بها برای دانلود قرار گرفت. سریال داریوش قسمت پنجم به کارگردانی هادی حجازی فر و تهیه ‌کنندگی نوید محمودی چهارشنبه ساعت ۸ صبح منتشر شد.

در این سریال بازیگران محبوبی همچون مهرداد صدیقیان، ژیلا شاهی، عباس جمشیدی‌فر و هادی حجازی فر هنرنمایی می کنند.

دانلود قسمت پنجم سریال داریوش از لینک های زیر به صورت قانونی آماده دانلود می باشد. شما می توانید از طریق لینک زیر قسمت ۵ داریوش را با حجم نیم بها خریداری کنید. این سریال چهارشنبه ها ساعت ۸ صبح از زردفیلم پخش می شود.

************************

دانلود قسمت پنجم سریال داریوش از طریق لینک زیر :

دانلود سریال داریوش

************************

بازیگران سریال داریوش

هادی حجازی‌فر در نقش داریوش
مهرداد صدیقیان در نقش وحید
ژیلا شاهی در نقش لیلا
محسن قصابیان در نقش بهرام
سحر دولتشاهی در نقش نسرین
رایان سرلک در نقش سینا
عباس جمشیدی‌فر در نقش کاظم

خلاصه داستان قسمت پنجم سریال داریوش

بهرام با داریوش که سال‌هاست در ترکیه زندگی می‌کند، تماس می‌گیرد و به او خبر می‌دهد که از خانواده مقتول رضایت گرفته است. با بازگشت داریوش به ایران، او با پیشنهاد بهمن در مورد بازگرداندن طلاهایی که پانزده سال پیش پنهان کرده است، مواجه شده و در این مسیر درگیر چالش‌هایی می‌شود.

نقد و بررسی تا قسمت ۵ سریال داریوش

شخصیت‌پردازی‌ سریال کامل انجام شده و کاراکتری باقی نمانده که معرفی نشده باشد. گره‌های داستانی فقط ایجاد شده، اما فعلا هیچ‌کدام باز نشده و فعلا «داریوش» مدام در فرار و گریز است. در همین چند قسمت هم پلان‌های کندی که می‌توانست وجود نداشته باشد تا داستان با سرعت بیشتری پیش برود وجود دارد. اما هنوز تکلیف قصه معلوم نیست و تنها مخاطب با یک خلافکار باسابقه که حالا از همه کارهایش پشیمان است، اما جرات روبه رو شدن با طلبکارانش را ندارد، در تقابل است.

دیگر سریال های نمایش خانگی

همزمان با پخش قسمت ۵ داریوش، سریال جوکر 2 چهارشنبه ساعت 8 صبح قسمت دوم آن از زردفیلم ئخش می شود. این قسمت که میزبان مهمانان خانم است به یکی از خنده دارترین قسمت های آن تبدیل شده است. قابل ذکر است که از هفته ی گذشته ی نیز سریال غربت پخش خود را آغاز کرده است و به صورت هفتگی منتشر خواهد شد.

عوامل سریال داریوش

موفقیت سریال «پوست شیر» به نویسندگی و کارگردانی جمشید محمودی، باعث شد که پلتفرم فیلم‌نت به دنبال ادامه همکاری با برادران محمودی باشد. طراح اولیه قصه سریال «داریوش» نوید محمودی است، بنابراین دور از انتظار نبود که درون‌مایه اصلی این مجموعه هم بی‌شباهت به «پوست شیر» نباشد. اما نویسندگی سریال «داریوش» را هادی حجازی‌فر برعهده گرفته و خودش هم در دومین تجربه کارگردانی یک اثر تصویری و اولین تجربه کارگردانی سریال، این مجموعه را جلوی دوربین برد. همچنین گروه سازنده و دیگر عوامل پشت دوربین بیشتر از میان عوامل سریال «پوست شیر» انتخاب شده‌اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

عملکرد تیم ملی را در این فیفا دی چگونه دیدید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی