دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۷
۰ |
۱
نگاهی به هتل های ارزان شهر مشهد نزدیک حرم امام رضا
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

مشهد یکی از شهرهای پرتردد ایران است که در تمام فصول سال مسافرانی از ایران و دیگر کشورها را پذیراست. تجربه یک سفر راحت و خاطره انگیز در این شهر در گرو اقامت در یک هتل مناسب است.

به واسطه تعداد زیاد مسافران در این شهر هتل‌های متعدد و متنوعی ایجاد شده است که مسافران با توجه به نیازها و بودجه خود می‌توانند هتل مورد نظرشان را رزرو کنند. برای اینکه بتوانید به درستی محل اقامت خود را رزرو کنید باید یک آشنایی نسبی با هتل‌های این شهر داشته باشید. اگر قصد سفر به این شهر پر جاذبه را دارید توصیه‌ می‌کنیم تا پایان مطلب در کنار ما بمانید چرا که به معرفی هتل ارزان مشهد می‌پردازیم.

هتل ایساتیس مشهد

یکی از هتل‌های ارزان قیمت مشهد که فاصله بسیار کمی با حرم دارد هتل ایساتیس است. این هتل که دارای ۳ ستاره‌ بوده شامل ۷۸ واحد اقامتی با ظرفیت‌های متفاوت است. اتاق‌های هتل ایساتیس شامل یک، دو و یا سه تخت‌ هستند که مسافران بر اساس تعداد نفرات همراه خود می‌توانند اتاق مورد نظرشان را رزرو کنند. اگر چه این هتل ۳ ستاره‌ است اما امکانات و خدمات رسانی بی نظیری دارد. از جمله امکانات اتاق‌های هتل مذکور می‌توان به سیستم تهویه مطبوع و گرمایش و سرمایش، صبحانه رایگان، چای ساز، رستوران و پارکینگ، خدمات تور و سرویس حرم اشاره نمود. یکی از خدمات جالب این هتل کرایه اتومبیل بدون راننده است که مسافران‌ می‌توانند در یک تایم مشخص به گردش در شهر بپردازند. این هتل در خیابان امام رضا واقع شده است.

هتل زیتون مشهد

یکی دیگر از هتل‌های نزدیک حرم که مجددا ۳ ستاره است هتل زیتون مشهد است. این هتل نسبت به هتل قبلی واحدهای اقامتی کمتری دارد (۴۵ واحد) اما خدمات رفاهی و تفریحی آن بیشتر است. اتاق‌های این هتل که معمولا دارای یک الی سه تخت خواب هستند از خدماتی همچون روم سرویس، سیستم تهویه مطبوع و تعدیل دما، مینی بار و... برخوردار است. علاوه بر این‌ها هتل زیتون دارای رستوران و کافی شاپ، خشکشویی، آرایشگاه و... است. لازم به ذکر است که این هتل پارکینگ ندارد، با این وجود تاکسی سرویس، خدمات تور و سرویس حرم باعث شده که مسافران بتوانند به راحتی به حرم بروند یا به گردش درون شهر بپردازند. هتل زیتون مشهد در خیابان پاسداران قرار گرفته و در مدت زمان تقریبی ۸ دقیقه از آنجا می‌توانید به حرم بروید.

هتل قدس مشهد - تا 70% تخفیف هتل های مشهد، در سایت هتلمون

هتل قدس مشهد

هتل قدس مشهد در فاصله ۵ دقیقه‌ای حرم واقع شده و دسترسی آن به سایر جاذبه‌های دیدنی و گردشگری شهر نیز به راحتی امکان پذیر است. هتل قدس مشهد به عنوان یک هتل دو ستاره از ۶۵ واحد اقامتی برخوردار است. این هتل اتاق یک تخته ندارد اما علاوه بر اتاق‌های دو و سه تخته دارای سوئیت‌های بسیار مجهزی است. اتاق‌های این هتل از تمامی خدمات رفاهی به نحو احسن برخوردار است و مسافران علاوه بر خدمات اتاق‌ها می‌توانند از سایر خدمات کلی هتل نیز استفاده کنند. وجود رستوران و کافی شاپ، پارکینگ رایگان و خشکشویی از جمله خدمات کاربردی این هتل است.

هتل کوثر مشهد

یکی دیگر از هتل‌های ارزان این شهر هتل دو ستاره کوثر است. این هتل در فاصله تقریبی ۷۰۰ متری حرم مطهر قرار گرفته است ( واقع در فلکه آب). چنانچه یک خانواده نسبتا پر جمعیت هستید هتل کوثر یک پیشنهاد فوق العاده برای شماست. این هتل دارای ۵۹ واحد اقامتی است که تعداد تخت‌های آن از دو عدد به بالاست، علاوه بر این وجود آپارتمان‌های چهار و پنج نفره نیز جزآپشن‌های این هتل محسوب‌ می‌شود. از نظر خدمات نیز این هتل مشابه دیگر هتل هاست و آنچه که باعث تفاوت اینها می‌شود وجود اتاق بازی کودک، چایخانه سنتی، لمکده، غرفه سوغات و ترانسفر فرودگاهی است.

هتل کوثر مشهد

هتل آپارتمان حیات شرق

این هتل آپارتمان ۳ ستاره بهترین گزینه برای اقامت در مسافرت‌های خانوادگی است. هتل آپارتمان حیات شرق شامل ۳۳۲ واحد اقامتی به صورت آپارتمان و سوئیت است. فاصله این هتل آپارتمان نزدیک حرم تا حرم مطهر رضوی با خودرو تقریبا ۳ دقیقه است. اگر چه این هتل آپارتمان ۳ ستاره است و یک هتل متوسط به بالا به شمار می‌رود اما از نظر امکانات و خدمات رفاهی بسیار کامل و فوق العاده است. از جمله امکانات این هتل آپارتمان می‌توان رستوران و کافی شاپ، مرکز خرید، خشکشویی، صندوق امانات، اینترنت و... را نام برد. لازم به ذکر است که این هتل برای رفاه هر چه بیشتر انواع مسافران خدمات ویژه‌ای را برای معلولین در نظر گرفته است که به نوبه خود بی نظیر است.

هتل آپارتمان ملل مشهد

یکی دیگر از هتل آپارتمان‌های با کیفیت و مقرون به صرفه مشهد مقدس هتل آپارتمان ملل است. این هتل از ۳۰ واحد اقامتی که به صورت آپارتمان و سوئیت هستند تشکیل شده است. هتل آپارتمان ملل در خیابان امام رضا واقع شده است که از آنجا تا حرم امام رضا (ع) تنها ده دقیقه پیاده روی دارید. علاوه بر این فاصله کم، از مبدا این هتل تا بسیاری از جاذبه‌های گردشگری مشهد مانند مسجد گوهرشاد، بازار رضا و آرامگاه نادر شاه نیز مسافت زیادی وجود ندارد. این هتل آپارتمان علاوه بر امکاناتی که به طور معمول در اغلب هتل‌های اقتصادی وجود دارد از امکاناتی همچون صرافی و خدمات CIP برخوردار است.

هتل آپارتمان حیات شرق مشهد

رزرو هتل‌های نزدیک حرم با اسنپ تریپ

مشهد مقدس به واسطه وجود حرم مطهر امام رضا (ع) در آن هر ساله پذیرای مسافران بسیاری است. این موضوع سبب شده است که رزرو هتل آپارتمان های نزدیک حرم در در این شهر ایام سال با سختی انجام شود. برای اینکه از محل اقامت خود طی سفر پیش رو اطمینان داشته باشید توصیه‌ می‌کنیم چند روز پیش از سفر از طریق سایت‌های معتبری همچون اسنپ تریپ اقدام به رزرو هتل کنید. مجموعه اسنپ تریپ‌ می‌تواند خدمات کاملی را در سفر مشهد به شما عزیزان ارائه دهد. شما می‌توانید از طریق این مجموعه انواعی از تورهای سیاحتی و زیارتی را با بهترین قیمت رزرو کنید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی