آنچلوتی: با فصل گذشته فاصله زیادی نداریم/ باز هم قهرمان می‌شویم!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کارلو آنچلوتی معتقد است که با وجود شکست از بارسلونا همچنان شانس زیادی برای قهرمانی دارد.

به گزارش خبرورزشی، رئال مادرید اولین ال‌کلاسیکوی فصل را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برابر بارسلونا برگزار کرد و با نتیجه ۴-۰ شکست خورد. در این مسابقه، روبرت لواندوفسکی (دو گل)، لامین یامال و رافینیا برای بارسلونا گلزنی کردند. رئال در این دیدار از فرم همیشگی خود دور بود و به جز یک گل آفساید، نتوانست راهی به دروازه بارسا باز کند.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال، در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت که تیمش در ۳۰ دقیقه پایانی عملکرد ضعیفی داشت و سعی می‌کند آن را فراموش کند. او در ابتدای صحبت‌هایش گفت: «به نظر من بازی تقریباً مساوی بود. ما موقعیت‌هایی داشتیم و در نیمه اول بازی را فشرده انجام دادیم. اگرچه نتوانستیم گل بزنیم، ولی این فرصت‌ها وجود داشت. کمی بی‌دقت بودیم و وقتی بارسا دو گل زد انرژی ما را گرفت. آنها فضا داشتند و ما در دفاع در خطر بودیم، همچنین آنها از ضدحملات استفاده کردند.»

او در مورد نیمه اول بازی افزود: «من از عملکرد تیم در نیمه اول راضی بودم. واضح است که بسیار ناراحتیم. باید از هواداران تشکر کنم که تا دقیقه ۹۰ از ما حمایت کردند. ما ۶۰ دقیقه خوب بازی کردیم و باید ۳۰ دقیقه آخر را فراموش کنیم.»

کارلتو در خصوص فاصله با بارسلونا گفت: «فصل هنوز طولانی است و نباید همه چیز را فراموش کنیم. فکر نمی‌کنم این شکست تأثیرگذار باشد، اما ما بهتر خواهیم شد.»

وی درباره کیلیان امباپه بیان کرد: «ما ریسک کردیم و می‌دانستیم که آنها از یک خط دفاع بالا استفاده می‌کنند. بازیکنان ما اغلب در آفساید بودند که این طبیعی است.»

کارلتو همچنین در مورد شب سختی که از سر گذراند اضافه کرد: «من پشیمان نیستم. در نیمه اول همانند بازی با دورتموند عمل کردیم. ما موقعیت‌هایی داشتیم و ایده این بود که بیشتر پرس کنیم که به مدت ۶۰ دقیقه این کار را انجام دادیم. باختن همیشه سخت است، و اینکه بعد از ۴۲ بازی شکست می‌خوری، بسیار دشوارتر است.»

آنچلوتی همچنین به درگیری بین نیمکت‌ها اشاره کرد و گفت: «آنچه اتفاق افتاد مربوط به دستیار فلیک بود که رفتار جنتلمنانه‌ای نداشت. من به او این را گفتم و فلیک هم با من موافق بود.»

او در پایان به عملکرد تیم اشاره کرد و گفت: «نیمه اول تیم خوب بود و من اشتباه نمی‌کنم چون ۴۸ سال است که در فوتبال هستم.»

در آخر، آنچلوتی درباره شکست ۴-۰ گفت: «آخرین باری که ۴-۰ به بارسا باختیم، قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان شدیم. با فصل گذشته فاصله زیادی نداریم.»

بیشتر بخوانید: فلیک: چرا خوشحال نباشیم؟ یکی از بهترین تیم‌های جهان را شکست دادیم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی