نظرسنجی

نتیجه دو بازی پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین و استقلال برابر خیبر خرم آباد را پیش بینی کنید...
سرنوشت موسیمانه در گروی توافق با نکونام / تایید خبر اختصاصی خبرورزشی بعد از ۴۸ ساعت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خبرگزاری ایسنا نوشت سرمربی پیشین استقلال هنوز قراردادش را با این تیم فسخ نکرده است و با این حساب موسیمانه نمی تواند به عنوان سرمربی روی نیمکت استقلال بنشیند... این خبر را خبرورزشی دو روز قبل نوشت و فحش خورد!

خبرورزشی وقتی ۴۸ ساعت پیش خبر داد اگر قرارداد جواد نکونام فسخ نشود، موسیمانه نمی تواند مقابل خیبر سرمربی استقلال باشد، برخی افراد که از ماشین امضای هیات مدیره باشگاه استقلال خط می گیرند در فضای مجازی شروع به فحاشی علیه خبرورزشی کردند اما حالا خبرگزاری ایسنا با ۴۸ ساعت فاصله، همان گزارش خبرورزشی را در قالب یک خبر منتشر کرده و به درستی نوشته سرنوشت موسیمانه در گروی توافق با جواد نکونام است!

به گزارش خبرورزشی به نقل از ایسنا؛ استقلال در حالی شنبه‌شب به مصاف خیبر خرم آباد می‌رود که باید دید مدیران این باشگاه می‌توانند قرارداد پیتسو موسیمانه را ثبت کنند یا نه؟

ظاهرا جواد نکونام خواهان دریافت بخش قابل توجهی از قراردادش است و می‌گوید با استعفایش بعد از داربی موافقت نشده، پس باید با او برای فسخ قرارداد توافقی صورت بگیرد.

اگر مسئولان استقلال بتوانند در محاکم قضایی فدراسیون فوتبال ثابت کنند نکونام استعفا کرده است، پولی به این مربی نخواهد رسید و در غیر این صورت باید با او به توافق مالی برسند.

این دردسر تازه آبی‌های تهران است و باید دید مدیران استقلال می‌توانند دست کم به صورت موقت کارت موسیمانه را تا ظهر شنبه بگیرند یا نه ولی مسلم اینکه مانع اصلی در این میان استعفا ندادن جواد نکونام است.

خبرورزشی هم ۴۸ ساعت قبل همین موضوع را در قالب یک گزارش نوشت و تنها به این جرم که زودتر از دیگران خبر داده است، از مواجب بگیران و گماشته های مجازی ماشین امضا فحش خورد.

گزارش خبرورزشی؛  فوری| سهراب بختیاری زاده روز شنبه هم سرمربی استقلال است/ دو مانع پیش پای موسیمانه برای نشستن روی نیمکت آبی‌ها/ اختصاصی خبرورزشی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دو بازی پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین و استقلال برابر خیبر خرم آباد را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی