نظرسنجی

آیا پیتسو موسیمانه می تواند این استقلال را از بحران نجات بدهد؟
واکنش کمیته انضباطی درباره رأی بیرانوند در پرداخت رشوه
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به رأی علیرضا بیرانوند در پرونده پرداخت رشوه به هیئت مدیره پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش خبرورزشی، به نقل از تسنیم؛ کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در حکمی علیرضا بیرانوند را بابت اتهام پرداخت رشوه به هیئت مدیره پرسپولیس ۲ میلیارد تومان جریمه و یک جلسه از همراهی تیم خود محروم کرد که در صورت عذرخواهی، محرومیت او به حالت تعلیق در خواهد آمد. این رأی با انتقاد بسیار زیادی مواجه شد که عضو کمیته انضباطی درباره دلیل صدور این رأی توضیحاتی را ارائه کرد.

محمد حسنوند عضو کمیته انضباطی در این‌باره گفت: مبلغ جریمه ۲ میلیاردی طبق مصوبه هیئت رئیسه فدراسیون است. در خصوص مصاحبه‌هایی که غیر فنی باشد و منجر به ایجاد حاشیه شود، مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه پیش‌بینی شده است. بنابراین رقم جریمه مربوط به مصوبه هیئت رئیسه است. اینکه گفته می‌شود در مورد اتهام رشوه اظهار نظری نشده، همانطور که در متن رأی اعلام گفتیم، این بخش مفتوح و در حال رسیدگی است. ضمن اینکه ما هم شنیدیم دادسرا هم اعلام جرم کرده و در حال بررسی پرونده هستند.

«اگر مبنای کمیته انضباطی مصوبه هیئت رئیسه بوده، یک جلسه محرومیت که آن هم در صورت عذرخواهی تعلیقی خواهد شد بر اساس چه مصوبه‌ای در رأی گنجانده شده است»؟ وی در واکنش به این سوال اظهار داشت: به جز آن مصوبه هیئت رئیسه، یک مصوبه هم در آیین نامه انضباطی وجود دارد که مرتبط با بحث افترا و نشر اکاذیب است. یعنی اینجا یک مصاحبه غیر فنی و یک نشر اکاذیب در مورد هیئت مدیره پرسپولیس صورت گرفته است. ضمن اینکه خود بازیکن هم اقرار کرد که عبارت «هیئت مدیره» را به اشتباه به کار برده و شخص مورد نظر او عضو هیئت مدیره نبوده است. به همین دلیل به خاطر اینکه او در مصاحبه او از عنوان هیئت مدیرره استفاده کرده، به دلیل نشر اکاذیب یک جلسه محروم شده است.

عضو کمیته انضباطی در پاسخ به این پرسش که آیا اکنون پرونده اتهام بیرانوند به یک مدیر پرسپولیس بابت پرداخت رشوه باز است؟ گفت: مسئله‌ای مطرح شده و گفته‌اند که شیرینی داده‌اند که این پرونده همچنان در حال رسیدگی است. حال اینکه چه اتفاقی افتاده و آیا این موضوع صحت دارد یا خیر باید رسیدگی شود.

حسنوند گفت: رسانه‌ها باید در این مورد آگاه باشند و آگاه‌سازی کنند و اطلاعات غلط به شهروندان ندهند. هدف همه ما این است که محیط ورزشی سالمی داشته باشیم. من دیدم مطالبی عنوان می‌شود که چرا رأی به این شکل صادر شده اما اگر دقت کنید در انتهای رأی نوشته شده که پرونده همچنان مفتوح و در حال رسیدگی است. بنابراین بهتر است دوستان اطلاعات بیشتری کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اولین واکنش بیرانوند پس از اعلام حکم جنجالی کمیته انضباطی؛ چه دنیای عجیبی شده...! +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • H a IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
    حتما به کمیته انضباطی هم شیرینی داده
    • کوهمره جروق IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      این آدم به عالم و آدم شیرینی میده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا پیتسو موسیمانه می تواند این استقلال را از بحران نجات بدهد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی