نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال ایران و النصر عربستان را پیش بینی کنید...
چه خبر از ولاسکوئز؟/ دیگر گزینه مدنظر استقلال پاسخش را اعلام کرد/ اختصاصی خبرورزشی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی اسپانیایی مدنظر مدیران آبی که هفته قبل از آنها آفر دریافت کرد، حرف آخرش را به استقلالی‌ها زد.

به گزارش خبرورزشی، مدیران استقلال در حین مذاکره با پل لو گن، با خولیو ولاسکوئز هم وارد گفت‌وگو شدند. هرچند روند صحبت‌های آنها با سرمربی فرانسوی بهتر پیش رفت و به همین دلیل روی او بیشتر حساب کردند اما ولاسکوئز هم گزینه‌ای بود که هیچگاه از فهرست آنها خارج نشد. تا جایی که برای وی آفر هم فرستاده شد تا در صورت امضا، بقیه اقدامات لازم انجام شود ولی انگار پاسخ ولاسکوئز هم به استقلالی‌ها «نه» بوده است.

این سرمربی ۴۳ ساله اسپانیایی که سابقه کار در ویارئال و رئال بتیس را هم در کارنامه دارد، اعلام کرده که دوست دارد همچنان در اروپا فعالیت کند چون احساس می‌کند هنوز برای آمدن به خاورمیانه زود است. در کنار همه مسائلی که حضور سرمربیان خارجی را در ایران دشوار کرده، استقلالی‌ها این را هم می‌دانستند که ولاسکوئز با وجود نشان دادن روی خوش، هنوز برای حضور در تهران تردید دارد اما تمام تلاششان را برای جلب رضایت او و همچنین لو گن انجام دادند که با پاسخ منفی هر دو، اکنون به بن بست کامل رسیده‌اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • علی IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۰
    الان مربیان خارجی از ترس شروع شدن جنگ به ایران نمیان
  • تاجی IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۰
    خواهشن بهترین سرمربی اروپای سطح 1تا10مربی کری کرده قهرمان 4بار8بارکرده ازمنچسترسیتی یونایدت پاریسن ژرم تاتنهام بارسلونا ارسلونا خواهشن تا2یا4رپزبیاورین هلدینگ پول خرج کنه بایدخرج کنه با2بازی کن اروپای سطح بالا درتیم های که گفتم بازی کردن بگیرین تا3نفرمیتونه بگیره 2تاسیاه پوست ها پاشون به توپ نخورده 2تاشون بدین برن 2تا اروپای محاجم بودن که لااقر 2سال باهم مهاجم بازی کردن 3تاایرانی اسدی کریم انصاری فر سعید عذت الاهی بیارین قلی زاده الله یارسیادمنش خواهشن تا8روزبگیرین منتظرم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال ایران و النصر عربستان را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی