نظرسنجی

انتخاب سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی موقت استقلال را چگونه ارزیابی می کنید؟
گاریدو مخالف بازگشت دستیار گل‌محمدی و کیروش به پرسپولیس نیست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رضا درویش از حل مشکل مهرداد خانبان در پرسپولیس خبر داد

خوان کارلوس گاریدو سرمربی پرسپولیس روزبروز محبوب تر می شود. تنها اتفاقی که از لحظه آمدن او در کادرفنی پیش آمده و می توانست به یک حاشیه تبدیل شود، جدایی موقت مهرداد خانبان دستیار سابق کیروش، گل محمدی و اوسمار از جمع کادر فنی سرخپوشان بود.

رضا درویش در حاشیه دیدار پرسپولیس و پاختاکور در جمع خبرنگاران از ادامه همکاری خانبان با پرسپولیس خبر داد و گفت به زودی او به جمع کادرفنی اضافه خواهد شد. 

طبق گفته‌های درویش در جمع خبرنگاران، خانبان علاقه مند بود به عنوان دستیار در کنار گاریدو کار کند و دیگر آنالیزور نباشد اما سرمربی اسپانیایی او را در همان پوزیشن آنالیزور می خواست. 

این یک حقیقت است که هر انسانی وقتی در شغل خود پیشرفت می کند دیگر حاضر به عقبگرد نیست. خانبان به عنوان آنالیزور وارد فوتبال ما شد و طی این سالها با تجربیات خوبی که کنار مربیان بزرگ در تیم ملی و پرسپولیس کسب کرد، تبدیل به دستیار در کادر یحیی و اوسمار شده بود.

از آن طرف گاریدو هم حق دارد همکارانش را خودش انتخاب کند. او هرگز نگفته من خانبان را نمی خواهم، خانبان هم نگفته با او کار نمی کند. به نظر این ماجرا یک سوتفاهم است که با پادرمیانی یک بزرگتر براحتی حل می شود و حالا درویش قصد دارد نقش همان ریش سفید را بازی و اجازه ندهد نیروی خوبی مثل خانبان از مجموعه پرسپولیس جدا شود. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

انتخاب سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی موقت استقلال را چگونه ارزیابی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی