نظرسنجی

استقلال و پرسپولیس مقابل السد و پاختاکور چه نتایجی می گیرند؟
دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲
۰ |
۰
گاریدو مثل اراک طلسم شکنی می‌کند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خوان کارلوس گاریدو به دنبال اولین پیروزی خود در رقابت‌های آسیایی است.

به گزارش خبرورزشی، خوان کارلوس گاریدو مثل هر مربی دیگری فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته و کارنامه او از پیروزی و شکست پر شده است اما بی تردید حضور او در رقابت‌های آسیایی از جمله بدترین نتایج او در دوران مربیگری بوده است. او هنوز در این رقابت‌ها به پیروزی نرسیده است.

مرور کارنامه گاریدو به خوبی نشان می‌دهد که این مربی در فصل ۱۹-۲۰۱۸ هدایت تیم فوتبال العین امارات را برعهده گرفت و در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حاضر شد. از بدشانسی‌ها گاریدو حضور تیمش در گروه مرگ مسابقات بود. آن جایی که العینی‌ها باید در گروه مرگ با تیم‌های الهلال، الدحیل و استقلال دست و پنجه نرم می‌کردند و در نهایت نیز همان طور که پیش بینی می‌شد شاگردان این مربی اسپانیایی تنها با کسب تنها ۲ امتیاز در قعر جدول جای گرفتند.

کارلوس گاریدو حدود پنج سال بعد، یک بار دیگر در رقابت‌های آسیایی حاضر شد. او این بار با پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان حاضر شد اما با یک گل شکست تا آمار ضعیف ۷ بازی، ۵ باخت و ۲ تساوی را از خود به جای بگذارد. گاریدو پس از هفت سال یک بار دیگر در رقابت‌های آسیایی شکست خورد تا به نوعی در این رقبات‌ها طلسم شده باشد.

حال او قرار است امشب یک بار دیگر یک بازی حساس دیگر آسیایی برگزار کند. همان طور که می‌دانید گاریدو در بازی با استقلال در همین دربی ۱۰۴ موفق شد برای اولین بار پرسپولیس را در اراک به پیروزی برساند. از این رو باید منتظر بود و دید این مربی باتجربه بالاخره می‌تواند با برنامه ریزی مناسب و البته بدون فشار و استرس‌های موجود، با پیروزی بر پاختاکور طلسم نبردن در لیگ نخبگان آسیا را هم بشکند یا نه.

گفتنی است سه شکست از پنج شکست سرمربی پرسپولیس، مقابل ۲ تیم عربستانی الهلال و الاهلی به‌ثبت رسیده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

استقلال و پرسپولیس مقابل السد و پاختاکور چه نتایجی می گیرند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی