نظرسنجی

استقلال و پرسپولیس مقابل السد و پاختاکور چه نتایجی می گیرند؟
دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۰
۰ |
۰
برنامه ویژه ازبک‌ها برای مهار اورونوف‌
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس در شرایطی خود را آماده دیدار مقابل پاختاکور قطر می‌کند که سرانجام خبر قطعی در رابطه با حضور یکی از ستاره‌های تیمش در این دیدار منتشر شد.

به گزارش خبرورزشی، اوستون اورونوف هافبک تهاجمی ازبکستانی تیم پرسپولیس که به دلیل مصدومیت در دیدار پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک دیدار دربی مقابل استقلال را از دست داد از سوی کادر فنی تیم پاختاکور به عنوان یکی از مهمترین مهره‌های این تیم شناسایی شده است.

از افراد نزدیک به اردوی تیم ازبکستانی در تهران خبردار شدیم سرپرستان و مدیران این تیم که به خوبی با توانایی های این فوتبالیست ملی پوش کشورشان آشنایی دارند ظرف ۲۴ ساعت اخیر به شدت پیگیر وضعیت این بازیکن بودند تا بتوانند از طریق دوستان رسانه‌ای‌شان در کشورمان اخبار موثق و دقیقی در رابطه با وضعیت این فوتبالیست ازبکستانی به دست بیاورند.

نزدیکان نیز به تیم پرسپولیس در رابطه با وضعیت اورونوف اعلام کردند عدم حضور اورانوف در دیدار قبل مقابل استقلال به این خاطر بوده که گاریدو نمی‌خواسته درباره بازی دادن به این بازیکن ریسک کند به همین خاطر او ستاره ملی پوش ازبکستانی‌اش را برای دیدار مقابل پاختاکور کنار گذاشت و حالا این احتمال که بخواهد در دیدار مقابل نماینده ازبکستان از این فوتبالیست خود رونمایی کند بسیار زیاد است.

شنیده ها از اردوی تیم ازبکستانی حاکی از آن است آنها با آشنایی دقیق از توانایی های اورونوف برنامه ویژه ای برای مهار این فوتبالیست دارند تا حتی الامکان مانع ارائه فوتبال همیشگی اش در ترکیب پرسپولیس شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

استقلال و پرسپولیس مقابل السد و پاختاکور چه نتایجی می گیرند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی