نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
ماجراجویی جدید ستاره مظلوم استقلال/ بازیکنی که ضارب خودش را هم بخشید...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کوین یامگا دیروز با انعقاد یک قرارداد جدید، به تیم نساجی مازندران پیوست.

به گزارش خبرورزشی، کوین یامگا اگرچه از استقلال جدا شد و حالا با نساجی قرارداد بسته است ولی شکل جدایی او اصلاً دوستانه نبود. ستاره آبی پوشی که چند ماه قبل در استقلال مضروب شد و پس از آن مورد بی‌مهری قرار گرفت، حالا با پیراهن نساجی می‌خواهد خود را ثابت کند. یامگا می‌خواهد با نساجی نشان بدهد که هنوز تمام نشده و در این اندیشه است که با ارائه نمایش مطلوب در لیگ بیست و چهارم، ئخودش را به استقلال و جواد نکونام ثابت کند.

کمک به فقرا

دوره حضور کوین یامگا در استقلال جدا از بحث فنی، به لحاظ انسانی هم جالب توجه بوده است. بازیکن بی‌حاشیه استقلال چند ماه قبل از مصدومیت خود دست به حرکت قشنگی زد و بدون اینکه کسی از او چیزی خواسته باشد، برای گروهی از مستمندان مایحتاج زندگی تهیه کرد و این اقلام با نظارت خود او میان فقرا پخش شد. یامگا حتی این مساله را رسانه‌ای هم نکرد و قضیه زمانی به گوش ما رسید که یکی از هواداران استقلال بدون اطلاع کوین، از او هنگام پخش اقلام مورد نیاز مستمندان عکس گرفت و آن را در فضای مجازی منتشر کرد.

بخشیدن ضارب

امید حامدی فر در جریان یکی از تمرینات استقلال که پس از پایان دور رفت لیگ بیست و سوم انجام شد، به شدت با کوین یامگا برخورد کرد و همه این مشکلات از همان جا به وجود آمد. حامدی‌فر بعداً در مورد این اتفاق گفت: "همه دیدند که برخورد ما غیر عمدی بود اما با این وجود فوق العاده ناراحت بودم و برای کوین یک متن عذرخواهی بلند نوشتم. یامگا در پاسخ برایم نوشت که به هیچ عنوان من را مقصر نمی‌داند و کاملاً اشراف دارد که این برخورد غیر عمدی بوده است. او تاکید کرد هیچ ناراحتی از من به دل ندارد و همین رفتارموجب شد تا بفهمم چه روح بزرگی دارد"

بازگشت تاریخی

بازیکن فصل قبل استقلال تابستان امسال خیلی از این باشگاه ناراحت شد و حتی کار به جایی رسید که مصاحبه تندی نیز انجام داد و طی آن از جواد نکونام به شدت گلایه کرد و گفت: نکونام به من بی احترامی کرد. حالا این بازیکن باید با یک چشم فوتبال بازی کند و این نکته نه تنها در لیگ برتر خودمان بلکه در دنیا هم کم نظیر است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • پرسپولیس بزرگ IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    به عنوان یک پرسپولیس یامگا را همیشه تحسین میکنم .آفرین مرد
  • آرتور کوین یامگا US ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    انشاالله آه این مظلوم دامانتان را بگیره آقای نکونام اون بالا خدایی هم هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی