یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵
۴ |
۲
چرا قطری‌ها نگران ورزشگاه شهر قدس هستند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اعضای تیم الغرافه قطر حالا در تهران هستند و آماده دیدار با استقلال می‌شوند.

به گزارش خبرورزشی، اردوی شبانه روزی تیم الغرافه قطر پس از دیدار آخر این باشگاه مقابل الشمال در چهارچوب هفته چهارم لیگ ستارگان قطر از شامگاه روز شنبه بیست و چهارم شهریور ماه در تهران برپا شد.

رسانه‌های قطری در ارتباط با شرایط الغرافه اوضاع این تیم را نسبتاً مطلوب توصیف می‌کنند اما به نکته‌ای در رابطه با هراس الغرافه از رویارویی با استقلال اشاره کرده‌اند.

تیم قطری که ظاهرا شناخت خوبی از استقلال داشته و فیلم دیدارهای آخر این تیم مقابل ملوان و استقلال خوزستان را به دقت مورد تحلیل و آنالیز قرار داده است بیش از هر چیز نگران شرایط میزبانی استقلال هم به لحاظ وضعیت چمن و هم حضور تماشاگران پرشور استقلال در ورزشگاه کوچک شهر قدس است.

با توجه به نزدیکی فاصله سکوهای تماشاگران در شهر قدس به زمین چمن و حضور هواداران پرشور استقلال در ادوار گذشته لیگ قهرمانان آسیا در کنار تیم محبوبشان این موضوع باعث شده تا رسانه‌های قطری از نگرانی اعضای تیم الغرافه برای رویارویی مقابل استقلال در زمین این تیم خبر بدهند. حتی گفته شده اعضای تیم الغرافه ترجیح می‌دادند در ورزشگاه آزادی تهران با حضور تماشاگران بیشتری به میدان بروند اما در یک ورزشگاه کوچک مانند شهر قدس مقابل استقلال بازی نکنند.

ناگفته نماند؛ این دیدار دوشنبه شب(۲۶ شهریور) از ساعت ۲۱ و همزمان با دیدار پرسپولیس مقابل الاهلی در عربستان آغاز خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • عرفان IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    چمن، چمن ،چمن ، چمن....
  • محمد IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    دمشون گرم که میان تو این زمینهای ناهموار ما بازی میکنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی