نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۱
۰ |
۰
الکسی گندوز سومین پنالتی‌گیر تاریخ پرسپولیس در آسیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

الکسی گندوز با مهار پنالتی ریاض محرز به سومین دروازه بان پنالتی گیر پرسپولیس در رقابت های آسیایی تبدیل شد.

به گزارش خبرورزشی، تیم پرسپولیس دوشنبه شب، در رقابت های لیگ نخبگان آسیا به مصاف تیم الاهلی عربستان رفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

نکته قابل توجه دیدار پرسپولیس و الاهلی مهار پنالتی تیم عربستانی از سوی الکسی گندوز دروازه بان تیم پرسپولیس بود. گندوز با مهار این پنالتی سومین دروازه بان تاریخ باشگاه پرسپولیس شد که در مسابقات آسیایی موفق به مهار پنالتی شده است.

پرسپولیس با ارتکاب ۱۶ پنالتی، پنالتی‌ده‌ترین تیم بین نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا است. این تیم آمار بسیار بدی برابر پنالتی حریفان داشت و هر ۱۲ پنالتی نخست رقبا تبدیل به گل شد تا اینکه در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ حامد لک موفق به مهار پنالتی جونیور نگرائو شد که این پنالتی در برگشت وارد دروازه حریف شد. پرسپولیس در نیمه دوم آن بازی باز هم مرتکب پنالتی شد که آخرین گلی است که این تیم در دیدارهای آسیایی از روی نقطه پنالتی دریافت کرده است.

پرسپولیس فصل گذشته برابر استقلال تاجیکستان، پنالتی داد که این‌بار نوبت علیرضا بیرانوند بود که برابر پنالتی حریف تسلیم نشود. الکسی گندوز هم توانست پنالتی ریاض محرز را مهار کند تا مجموع پنالتی‌های مهار شده پرسپولیس به عدد ۳ برسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی