نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
راز مهار شگفت انگیز دروازه‌بان‌ پرسپولیس چه بود؟/ یک گل به الهلال زده و می‌خواهد مفت علی پروین را ببرد/ من از ترس در رختکن قایم می‌شدم؛ چه رسد به حامد!
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

در شماره امروز روزنامه خبرورزشی این مطالب را می‌خوانید.

به گزارش خبرورزشی، روزنامه خبرورزشی هنوز جایگاه خود روی کیوسک و در دل هواداران ورزش حفظ کرده است. چهار شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ در شماره ۷۷۷۲ این روزنامه می‌توانید این مطالب را بخوانید:

کاپیتان برگشت، امید هم به پرسپولیس برگشت

از پرسپولیس می‌خوانید؛ «یکی از خوب‌های پرسپولیس در دیدار با الاهلی در عربستان، امید عالیشاه کاپیتان اول این تیم بود. یک برخورد در تمرینات پیش فصل و شکستگی از ناحیه انگشت پا، شروع فصل را از امید عالیشاه گرفت و او بعد از سه بازی غیبت در این فصل، در مصاف با الاهلی عربستان بار دیگر به ترکیب تیم بازگشت.

عالیشاه در ابتدای نیمه دوم جانشین فرشاد احمدزاده شد و نمایش بسیار خوبی به عنوان مهره تعویضی داشت و بهترین تعویض گاریدو طبق آمار لقب گرفت. او ۲۵ پاس با دقت ۸۰ درصدی داد، سه خلق موقعیت داشت که یکی از آنها موقعیت فوق‌العاده‌ای برای گلزنی پرسپولیس بود. دو دریبل موفق داشت و در هفت دوئل زمینی و دو دوئل هوایی پیروز شد...»

شاید گاریدو، به ایوب العملود استراحت بدهد

بازهم از پرسپولیس؛ «احتمال دارد خوان کارلوس گاریدو در بازی روز جمعه پرسپولیس و آلومینیوم اراک به مدافع راست مراکشی خود استراحت بدهد. در جریان دیدار تیم‌های الاهلی عربستان و پرسپولیس، ایوب العملود، بازیکن مراکشی تیم پرسپولیس، دچار مصدومیت و تعویض شد. وحید امیری چپ پا پس از بیرون رفتن و تعویض ایوب العملود، عقب کشید و به عنوان مدافع راست بازی کرد! پس از این اتفاق، برخی رسانه‌ها مدعی شدند که مدافع راست مراکشی حتی دربی و بازی با پرسپولیس را از دست داده است...»

راز مهار شگفت انگیز دروازه‌بان پرسپولیس مشخص شد

«جانشین علیرضا بیرانوند با مهار ضربه پنالتی ریاض محرز ستاره الجزایری الاهلی عربستان، حسابی خودش را در دل هواداران پرسپولیس جا کرد. آلکسیس گندوز توانست شاهکار کرده و پنالتی هموطن خود را مهار کند. زمانی که مرداد ماه گذشته، عنوان شد پرسپولیس با الکسیس گندوز به توافق رسیده و به زودی از او رونمایی خواهد شد، برخی بدبینانه به این خرید نگریستند...»

راز مهار شگفت انگیز دروازه‌بان‌ پرسپولیس مشخص شد/ یک گل به الهلال زده و می خواهد مفت علی پروین را ببرد؟/ من از ترس در رختکن قایم می شدم؛ چه رسد به حامد!

مجتبی محرمی: پرسپولیس بزرگ است و حساب و کتاب دارد؛ به حامد نمی‌رسد

شاگرد خلف و قدیمی‌پرسپولیس در دهه ۶۰ نسبت به مصاحبه اخیرحامد کاویانپور، واکنش نشان داد:

  • اگر اجازه دهید می‌خواهم به جای بازی پرسپولیس، درباره موضوع دیگری حرف بزنم. اتفاقی که چند روزی است فکر من را مشغول کرده
  • من نمی‌دانم چرا یک مرتبه طرف بعد از سال‌ها پیدا شده و این حرف‌ها را زده است؟ اما این را می‌دانم که پرسپولیس بزرگ است، بزرگان زیادی هم دارد و به حامد نمی‌رسد. یک گل به الهلال زده و حالا می‌خواهد مفت علی پروین را ببرد!؟
  • من وکیل مدافع علی پروین نیستم ولی درست نیست یک بچه بخواهد در رسانه‌ها علی پروین را خراب کند که البته علی پروین با این حرف‌ها خراب نشده و نمی‌شود!
  • علی پروین بد بوده؟ چرا همین حامد کاویانپور زمانی که در پرسپولیس شاگردش بود، حرفی نمی‌زد؟ الان علی پروین ۷۸ سالش شده و رسم لوتی گری و معرفت نیست که بخواهید علیه او آن هم در این سن و سال مصاحبه کنید تا دوباره سرزبان‌ها بیفتید!
  • علی آقا من را دوست داشته و دارد و هیچ بازیکنی هم اندازه من با او زندگی نکرده است. من که بچه پایین شهر بودم، ببخشید این حرف را می‌زنم اما زمان خودم حرفی برای گفتن داشتم، در رختکن از تیررس نگاه پروین قایم می‌شدم.
  • حسادت پروین به عابدزاده؟ حرف خنده داری است! احمدرضا بازیکن محبوبی بود اما علی پروین هم محبوب بود و نیازی به این کارها نداشت.
  • آن دوران ۱۰۰ هزار نفر در استادیوم آزادی من را هم تشویق می‌کردند اما علی آقا هم تشویق می‌کرد. یک بار ندیدم به خاطر تشویق شدن من اخم و تخم کند یا چیزی نشان دهد.
  • بابا طرف خیلی بزرگ تر از این حرف‌ها بود. البته علی پروین هم ایراداتی داشت و هر انسانی ایراد دارد ولی ... ناراحتی من این است که حامد کاویانپور اندازه این حرف‌ها نیست که علیه علی پروین صحبت کند.
  • حامد کاویانپور، انگشت کوچک محسن عاشوری یا حمید درخشان هم نمی‌شد و درحدی نیست که علیه بزرگ پرسپولیس مصاحبه کند.
  • شاید علی پروین سر به سرش گذاشته باشد چون عادت داشت ایستگاه بعضی‌ها را می‌گرفت و سرکار می‌گذاشت.
  • همیشه به من می‌گفت که در تاریخ این فوتبال اول پرویز قلیچ خانی بوده، بعد من علی پروین و نفر سوم هم مُجی (مجتبی محرمی) تو هستی! من هم به شوخی می‌گفتم که اول من، بعد پرویز قلیچ و بعد هم شما!
  • علی پروین به موقع جدی بود و به موقع اش هم شوخ ترین آدم دنیا می‌شد. وقتی پیش علی آقا بودیم و او هم سرکیف و خوشحال بود اصلا متوجه نمی‌شدیم وقت چه جوری می‌گذشت.
  • علی آقا پروین در مراسم پرسپولیس، ناهید کیانی قهرمان تکواندو که همسن نوه اش است را بغل کرد و همه ریختند سرش که فلان و بهمان! آن دختر مثل نوه علی آقاست
  • من خودم می‌خواهم بروم فرودگاه دنبال دخترم آرینا می‌ترسم که حرف یا حدیثی درست کنند. چند وقت پیش سرتمرین پرسپولیس با دخترم رفتم که او را راه نمی‌دادند!
  • به نظرم پرسپولیس فراتر از انتظار ظاهر شد و اصلا حق تیم شکست نبود. در خاک عربستان تیم پرسپولیس، سوار بازی بود و حتی داور می‌توانست یک پنالتی بگیرد
  • خداوند سایه علی پروین را بالای سر ما پرسپولیسی‌ها و فوتبال ایران نگه دارد. امثال حامد کاویانپور باید بدانند در چه حد و اندازه ای هستند و بعد درباره بزرگ تر خود و علی پروین صحبت کنند.

وابستگی خطرناک

فرهاد اشراقی در سرمقاله نوشت، «خیلی‌ها تصور می‌کردند پرسپولیس به بیرانوند وابسته است اما در همین ۴ بازی گندوز نشان داد که دروازه‌بان خیلی خوبی است و مقابل الاهلی هم ضربه پنالتی را با مهارت هر چه تمام‌تر گرفت. به طور کلی اینکه یک تیم (آن هم تیمی‌بزرگ مثل پرسپولیس و استقلال) وابسته به یک بازیکن خاص باشد اصلاً خوب نیست! استقلال کم‌کم به رامین رضاییان وابسته می‌شود و حالا معلوم نیست اگر در یک بازی رامین مصدوم یا محروم شود چه اتفاقی رخ می‌دهد؟»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی