نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
بلینگام: رابطه من با امباپه و وینی و رودریگو خوب است/ ما هیچ مشکلی با هم نداریم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جود بلینگام به شایعاتی در مورد تنش بین او، کیلیان امباپه، وینیسیوس جونیور و رودریگو واکنش نشان داد.

جود بلینگام پس از پیروزی رئال مادرید مقابل اشتوتگارت در لیگ قهرمانان اروپا به گزارش‌هایی که از وجود تنش میان او، کیلیان امباپه، وینیسیوس جونیور و رودریگو خبر می‌دادند، پاسخ داد.

ستارگان رئال مادرید در این دیدار با نتیجه ۳-۱ اشتوتگارت را در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در سانتیاگو برنابئو شکست دادند. امباپه گل اول را روی پاس رودریگو به ثمر رساند و در نیمه دوم نیز هماهنگی میان مهاجمان رئال مشهود بود.

در روزهای اخیر، شایعاتی درباره اختلاف میان وینیسیوس و امباپه بر سر ضربات پنالتی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود و همچنین ادعا می‌شد که رودریگو از شرایطش ناراضی است و حس می‌کند که تیم چندان به او اهمیت نمی‌دهد. اما بلینگام با تکذیب این شایعات تأکید کرد که رابطه میان آنها بسیار خوب است.

بلینگام پس از بازی به خبرنگاران گفت: «در شبکه‌های اجتماعی دیدم که سعی دارند حسی منفی بین من، امباپه، رودریگو و وینیسیوس ایجاد کنند. حقیقت این است که ما هم در زمین و هم خارج از آن دوستان بسیار خوبی هستیم.»

این هافبک انگلیسی همچنین به تحسین امباپه پرداخت و گفت: «او همیشه گل می‌زند، اصلاً تعجب نکردم، فقط فکر می‌کردم یک بازی دیگر است که او در آن گل می‌زند. او همیشه تحت فشار عملکرد خوبی داشته و خیلی سریع با شرایط باشگاه سازگار شده و همه بچه‌های تیم هم او را دوست دارند. او در این فصل و فصل‌های آینده بازیکن بزرگی برای ما خواهد بود.»

رئال مادرید پس از این پیروزی قاطع در لیگ قهرمانان اروپا، به لالیگا بازمی‌گردد و شنبه شب میزبان اسپانیول خواهد بود.

بیشتر بخوانید: عروسی در ۱۸ سالگی؟ این پسر خیلی دل و جرات دارد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی