جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۹
۱۲ |
۳
مهاجم گابنی هدف جدید پرسپولیس در نقل‌وانتقالات
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خبرنگار ترکیه‌ای، سرهات، از مذاکرات باشگاه پرسپولیس با آرون بوپندزا، مهاجم گابنی سابق هاتای اسپور، الشباب و العربی، برای جذب این بازیکن در فصل نقل‌وانتقالات جاری خبر داد.

سرهات کانتوغلو، خبرنگار مشهور ترکیه‌ای، اخیراً گزارش داده است که باشگاه پرسپولیس مذاکرات جدی‌ای با آرون بوپندزا، مهاجم گابنی سابق هاتای اسپور ترکیه، الشباب عربستان و العربی قطر، آغاز کرده است. این مذاکرات به‌ویژه در پی نیاز پرسپولیس به تقویت خط حمله تیم در فصل نقل‌وانتقالات جاری صورت می‌گیرد.

آرون بوپندزا سابقه درخشانی در ترکیب هاتای اسپور داشته و در العربی و الشباب نیز عملکرد قابل توجهی از خود به نمایش گذاشته است. از طرفی، پرسپولیس که به دنبال تقویت تیم خود برای رقابت‌های داخلی و آسیایی است، با توجه به شرایط مالی و نیازهای فنی، به دنبال جذب این بازیکن با تجربه و گلزن است.

مهاجم گابنی هدف جدید پرسپولیس در نقل‌وانتقالات

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • پرسپولیس همیشه قهرمان ❤ DE ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
    بازیکن گرون قیمتیه. از درویش و بادامکی خیلی بعیده بتونن همچین بازیکن با کیفیت و گرونی رو بخرن
  • تعصب قرمز IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
    یکروز اسم مهاجم گابنی یکروز اسم مهاجم برزیلی، همه را سرکار گذاشته این مدیر بی بخار.
  • اخراج فوری درویش IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
    وینگر میخوایم، به همین علیپور و آل کثیر توپ نمی‌رسه،
    • ♥️ IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
      آفرین مشخص فوتبال بازی میکردی تحلیل درست و منطقی به شدت تیم نیاز به هافبک خلاق داره اصلا توپی به مهاجمان پرسپولیس نمی‌رسه که بخوان حرکتی انجام بدن امیدوارم درویش بازیکن رو جذب کنه واقعا به کار تیم بیاد هر چند مدیرعامل تیم همه رو ناامید کرد
  • یاسر IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
    تیم خیلی بد بسته شده مثلا وسط زمین سینا و سرلک فقط لیست رو پر کردن و خیلی جاهای دیگر زمین فقط دروازه و دفاع کامل هست
  • تعصب قرمز IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
    خدا شاهده فقط خدا کمک کرد تا تونستیم ببریم، با این ترکیبی که آقای سرمربی چیده بود جان به لب شدیم تا نتیجه گرفتیم آخه اینهمه بازیکن خوب رو نیمکت داری باید دقیقه 80 تعویص کنی؟ این آقا چنان محو بازی بود که یادش رفته بود تعویض کنه، شانس آوردیم ریگی و احمدزاده کارت دوم را نگرفتند تا اخراج بشند، امیری بازیکن بسیار خوبیه اما بازیکن 90 دقیقه ای نیست یا علیپور حداکثر باید نیمه اول تعویض میشد علت نگه داشتنش را نفهمیدیم آقای علیپور یکی دوتا پاس گل هم به حریف داد اما اونا نتونستند استفاده کنند خلاصه اینکه تو باد این برد نخوابیم چون با اقبال بلند بردیم متأسفانه این تیم کارائی 50 درصد دوره اسمار را ندارد حیف این تیم و بازیکنانش که اسمار ازش جدا شد،اصلا"روی حریف مسلط نبودیم.
  • سلام سرخ IR ۰۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
    با بازی ندادن آقای سرمربی به یاسین سلمانی، ایشان دارد بهترین سرمایه باشگاه را نابود میکند یعنی توی باشگاه به این بزرگی یکی نیست به او بگوید داری با این رفتارت بازیکنان ارزشمندش را به فنا میدهد، یعنی سلمانی از حبوباتی هم کمتر بود!!!!! این آقا با این ندانمکاریش بعید است زمستان ایران را ببیند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی