نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...
 باز هم عروسی به کوچه دلال‌ها رسید/ نکونام ۲ بازی فرصت دارد تا خودش را ثابت کند/ نسل من سوخته بود نه طلایی!
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

در شماره امروز روزنامه خبرورزشی این مطالب را می خوانید.

به گزارش خبرورزشی، روزنامه خبرورزشی هنوز جایگاه خود روی کیوسک و در دل هواداران ورزش حفظ کرده است. شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ در شماره ۷۷۶۸ این روزنامه می توانید این مطالب را بخوانید؛

عذرخواهی وزیر خوب است؛ کاش که الگو شود

در یادداشتی می خوانید، «سال های سال است که می گوییم زمین استادیوم های فوتبال ایران که بازی های باشگاهی در آن برگزار می شود، خوب نیست و این به خاطر بی توجهی باشگاه هاست. در حالی که هر باشگاه در لیگ برتر هر فصل میلیاردها تومان برای جذب بازیکن هزینه می کند، نسبت به زمین چمن بی تفاوت است و بی تعارف اکنون بیشتر زمین هایی که بازی های لیگ برتر در آن برگزار می شود، فاصله زیادی با استانداردهای جهانی دارد.

البته بهانه برخی از باشگاه ها به خاطر عدم رسیدگی به کیفیت زمین چمن این است که استادیوم برای آنها نیست و از آنجایی که بابت هر بازی در لیگ برتر به صاحب استادیوم پول می دهند، دیگر مسئولیتی در قبال زمین چمن ندارند! البته که تیم ها می توانند استادیومی که در آن بازی می کنند را امانی به خدمت بگیرند و به زمین چمن آن رسیدگی کنند. مثل استادیوم نقش جهان به که تیم سپاهان واگذار شده است...»

واکنش علی علیپور به خرید لوکاس ژیوائو: با هم برای پرسپولیس، می جنگیم!

در صفحه پرسپولیس می خوانید؛ «پرسپولیس به تازگی لوکاس ژیوائو را به عنوان مهاجم جدید خود خرید تا رقابت در خط حمله این تیم بیشتر شود. علی علیپور مهاجم شماره ۹ پرسپولیس در واکنش به این اتفاق گفت: ما خوشحالیم که تیم‌مان چه در پست مهاجم و چه در پست‌های دیگر، تقویت می‌شود. جدا از رقابت، دوستی بین ما خیلی مهم است، چرا که به قول معروف همه ما در یک قطار و مسیر هستیم و برای یک هدف در کنار هم می‌جنگیم. موفقیت تیم مهمترین چیزی است که در نظر داریم...»

 باز هم عروسی به کوچه دلال‌ها رسید/ نکونام ۲ بازی فرصت دارد تا خودش را ثابت کند/ نسل من سوخته بود نه طلایی!

مرتضی کرمانی مقدم: نسل من سوخته بود نه طلایی!

بازیکن اسبق تیم ملی ایران پیرامون مسایل مختلف فوتبال با خبرورزشی صحبت کرد:

* تیم ملی بازی خوب و قابل قبولی برابر امارات ارائه کرد. ما یک گل زدیم اما سه گل دیگر نزدیم.

* همه خوب بودند اما مهدی قایدی گل پیروزی را زد و فکر کنم از سوی مسئولان برگزاری مسابقه هم بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

* مهدی قایدی تکنیک بالایی دارد و من فکر می کنم یک مقدار باید اعتماد به نفس اش را بالاتر برده و از این تکنیک بیشتر هم استفاده کند.

* در بازی با قرقیزستان اگر زمین شرایط خوبی داشت تیم ملی به جای یک گل، چهار گل وارد دروازه حریف می کرد.

* همه می گویند نسل ما طلایی و بهتر بوده اما نسلی که من هم در آن بازی کردم، نسل سوخته بود!  

* بزرگ ترین حسرت دوران فوتبالی من نرفتن به جام جهانی ۱۹۹۰ بود. اگر آن روز برابر چین ما مجتبی محرمی، جواد زرین چه، سیروس قایقران و ... را داشتیم نتیجه چیز دیگری می شد.

* قطعا بازی در عربستان از همه کشورهای عربی سخت تر است. تعطیلی لیگ در فیفادی باعث شده بازیکنان پرسپولیس منهای میلاد محمدی و محمدحسین کنعانی زادگان در شرایط بازی نباشند.

* متأسفانه در این سال ها تجربه خوبی از خرید مهاجم خارجی نداشتیم و امیدوارم این بار این یکی لااقل به درد پرسپولیس بخورد و گل های زیادی برای ما بزند.

سعید مراغه‌چیان: نکونام دو بازی فرصت دارد خودش را ثابت کند

سعید مراغه‌چیان بازیکن اسبق استقلال در گفتگو با خبرورزشی، درباره اوضاع این روزهای استقلال صحبت‌ کرد:

* من در همان هفته‌های اول هم نسبت به عملکرد تیمی استقلال انتقاد داشتم و معتقد بودم با این همه بازیکن و این خریدهای خوب این فوتبال از تیم استقلال بعید است. اما به هر حال مخالف این هم هستم که به این سرعت کادر فنی را تغییر بدهیم، باید کمی به جواد نکونام زمان داد.

* جواد نکونام فرصت دارد تا در یکی دو بازی آینده خودش و تیمش را ثابت کند.

* امسال تمرینات به موقع شروع و خوشبختانه اتفاقات سال‌های گذشته در رابطه با نبودن بازیکن در جمع نفرات یا کمبود کادر فنی نداشتیم. اردوی خارج از کشور و بازی‌های تمرینی و تدارکاتی هم کم نبود.

* قطعاً در تعطیلات اخیر به دلیل اردوی تیم ملی استقلال توانسته خودش را پیدا کند و در دیدار با الغرافه با هماهنگی بهتری به میدان برویم.

* استقلال سابقه زیادی در بازی‌های بین‌المللی داشته و توانسته در این قبیل مسابقات همواره خودش را تا مراحل پایانی ببرد امیدوارم این بار استقلال تا قهرمانی جلو رفته و ستاره سوم را به دست بیاورد.

 باز هم عروسی به کوچه دلال‌ها رسید

در یادداشتی می خوانید؛ «با تغییر شبانه! قانون سقف بودجه بلافاصله مشکل قرارداد چند بازیکن تیم‌های پرسپولیس و استقلال و سپاهان و... حل شد. بعد هم خبر رسید یک سهمیه خارجی و یک سهمیه داخلی (بزرگسالان) هم اضافه می‌شود تا عروسی بار دیگر و برای صدمین بار به کوچه دلال‌ها برسد. حالا پرسپولیس می‌تواند یک هافبک خارجی بخرد و حتی سینا اسدبیگی را هم نگه دارد. استقلال هم می‌تواند دوباره قرارداد سهرابیان را تمدید کرده و منتظر محمد را هم وارد لیست کند. سپاهان هم که همه نفراتش را بازی می‌دهد همان‌طور که دیروز مهدی لیموچی را هم بازی داد...»

یک ورزشگاه برای رونالدو پیدا کنید

فرهاد اشراقی در سرمقاله نوشت؛ «قرار است بازی استقلال و الغرافه در ورزشگاه شهرقدس برگزار شود. ورزشگاهی که برای قلعه‌حسن‌خان آبرومند و جوابگوی نیازهاست اما برای پرسپولیس و استقلال و لیگ نخبگان آسیا نه! عجیب اینکه پرسپولیس هم باید با پاختاکور در همین ورزشگاه بازی کند و عجیب‌تر اینکه هیچ بعید نیست رونالدو هم اول آبان با النصر به همین ورزشگاه برود و مقابل استقلال قرار بگیرد! اینجاست که کلکسیون آبروریزی‌های ما کامل می‌شود...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پرسپولیسی IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    نظر من صاحب خونه جوابم کرده خونشاداده اجاره ،گفته یک هفته فرصت داری خالی کنی هیچی هم ندارم خونه بگیرم ،بادوتادختربچه بایدوسلیهامونابریزیم بیرون ،موندم چکارکنیم،انشاالله نمایندهامون تواسیا موفق بشن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی