نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...
شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۰
۲ |
۵
تراکتورِ اسکوچیچ مدعی قهرمانی است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نمایش تراکتور مقابل پرسپولیس نوید حل مشکل قدیمی این مدعی قهرمانی را داد.

به گزارش خبرورزشی، تراکتور یک تیم ریشه‌دار، پرافتخار و محبوب است که در تمام سال‌های اخیر مدعی جدی قهرمانی و رقیب اصلی برای استقلال، پرسپولیس و سپاهان بوده اما هر فصل با وجود هزینه‌های سنگین و خرید ستاره‌ها و مربیان نامدار، به یک دلیل تکراری به خواسته خود یعنی قهرمانی نمی‌رسید.

تراکتور در سال‌های قبل  بقیه رقبا را می‌برد اما مقابل سه مدعی اصلی قهرمانی یعنی استقلال، پرسپولیس و سپاهان جدال رودررو را شکست می‌خورد. به همین دلیل هرگز قهرمان نمی‌شد و به نظر کارشناسان  شخصیت قهرمانی نداشت.

به همین دلیل بردن پرسپولیس در اولین دوئل رودرروی فصل، مقابل مدعیان قهرمانی خیلی بیشتر از ۳ امتیاز برای تراکتور و اندوخته تیم و سه امتیازی که رقیب نمی‌گیرد، ارزش داشت. این گونه بازیها را  اصطلاحا ۶ امتیازی می گویند که رقیب مستقیم را می برید و او امتیازی نمی گیرد.

اما تراکتور می‌خواست با این برد نقطه ضعف قدیمی خود برای قهرمان نشدن را برطرف کند. بردن پرسپولیس روحیه و اعتماد به نفس می‌آورد تا تراکتور استقلال و سپاهان را هم ببرد.

 اگرچه بازی در دقیقه آخر با گل مساوی پرسپولیس همراه شد اما این نمایش و برتری که تراکتور در طول بازی داشت، باعث امیدواری هوادارانش شد. حالا حداقل ماجرا این است که دیگر تراکتور با اسکوچیچ بازی‌های ۶ امتیازی و بزرگ مقابل مدعیان را نمی‌بازد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • محمد IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
    خارج از نتیجه امروز بیشتر از نوع بازی روان و هجومی تراکتور لذت بردیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی